loader
Start-up-ul LogTech Postis ofera retailerilor acces gratuit la tehnologiile sale, de Black Friday

Start-up-ul LogTech Postis ofera retailerilor acces gratuit la tehnologiile sale, de Black Friday

Postis, primul start-up LogTech din Romania, lanseaza o oferta speciala de Black Friday, venind astfel in sprijinul retailerilor si jucatorilor din piata de e-commerce

· Acces complet si gratuit la Platforma Postis pentru optimizarea tuturor proceselor de distributie si livrare, in luna noiembrie, fara limita de volum

· In 3 ani de la lansare, Platforma Postis a redus cu 20% volumul de colete refuzate si retur pentru clientii sai

· Platforma Postis este utilizata, in prezent, de peste 100 de clienti

Postis, primul start-up LogTech din Romania, lanseaza o oferta speciala de Black Friday si ofera acces gratuit la tehnologiile sale, venind astfel in sprijinul retailerilor si jucatorilor din piata de e-commerce, care in aceasta perioada au de gestionat volume mult mai mari de comenzi online.

Astfel, orice client nou care alege sa-si optimizeze procesele de logistica si livrare prin intermediul Platformei Postis va avea acces gratuit, pe intreaga durata a lunii noiembrie, la toate tehnologiile oferite, indiferent de sistemele integrate, numarul de solutii de livrare si volumul de livrari procesate.

In acest fel, Platforma Postis va contribui la cresterea calitatii si performantei serviciilor de livrare, optimizarea costurilor de transport, reducerea timpului de livrare, imbunatatirea managementului retururilor si la cresterea satisfactiei clientilor pe toata durata campaniei de Black Friday.

In acest an, Black Friday are loc intr-un context de doua ori mai dificil pentru retaileri. Pandemia a pus o presiune foarte mare asupra activitatii acestora, multi dintre ei lucreaza la foc continuu inca din martie-aprilie, fiind nevoiti sa se adapteze extrem de rapid la noua realitate, cu eforturi uriase umane si logistice. Din experienta clientilor nostri din anii anteriori, stim ca acum provocarile vor fi si mai mari. Pentru ca se concentreaza sa asigure cele mai bune servicii clientilor lor, de cele mai multe ori retailerii uita ca si ei sunt, la randul lor, clienti. Noi nu uitam, de aceea vrem sa-i ajutam sa traverseze cu succes aceasta perioada aglomerata si sa se pregateasca pentru oportunitatile de dezvoltare care vor urma. Postis are tehnologia, resursele, experienta si know-how-ul IT, de logistica si de transport, cu rezultate dovedite in cei 3 ani de activitate, pentru a le oferi comerciantilor acces la clienti acolo unde se afla acestia, procese optimizate, vizibilitate si control de-a lungul intregului lant valoric”, a declarat Mircea Stan, CEO Postis.

Cele mai frecvente probleme cu care se confrunta retailerii de Black Friday:

· Resurse de banda, procesare si storage limitate pentru magazinele online – din aceasta cauza, multe site-uri/platforme e-commerce nu reusesc sa faca fata numarului mare de accesari si lansari de comenzi

· Lipsa stocurilor – apar situatii frecvente in care stocurile dintr-o locatie sunt epuizate fara a exista posibilitatea de redirectionare din alte depozite sau magazine

· Intarzieri mari in livrare, care apar din cauza lipsei unui management automat al stocurilor din depozit si de optimizare a proceselor de fulfillment (picking, packing, printare AWB, pregatire de livrare)

· Colaborarea cu un singur curier – un retailer mai mic, cu volume reduse, devine captiv; curierul va prioritiza clientii cu volume mari sau cu niveluri de calitate a serviciilor negociate si va prioritiza, de asemenea, coletele mai mici si mai usor de livrat intr-un timp scurt

· Comenzi simultane pentru acelasi produs de la mai multi retaileri – in special de Black Friday, multi clienti compara preturile de pe mai multe site-uri pentru acelasi produs si comanda simultan de la mai multi retaileri, cu plata la livrare; primul retailer care livreaza este si cel care va vinde, toti ceilalti fiind nevoiti sa gestioneze comenzile anulate sau coletele refuzate

· Volume mari de retururi post-campanie, care pot bloca partial activitatea in depozitul retailerului. Un retailer mare are nevoie si de 1 luna si jumatate pentru a reintroduce in stoc coletele returnate.

Pandemia a determinat schimbari importante in comportamentul de consum, care vor deveni pe termen lung ceva obisnuit: preferinta mai mare pentru achizitiile online, plata cu cardul, sau diversificarea optiunilor de livrare ca timp (a doua zi, in aceeasi zi, livrari expres sub o ora sau livrari programate) sau ca destinatie (acasa, la birou, intr-un magazin ales sau intr-unul din drop-box-urile retelelor partenere).

Asteptarile clientilor sunt mai mari, de aceea, pentru a traversa cu brio perioada de Black Friday, un retailer trebuie sa se concentreze asupra urmatoarelor aspecte din zona logistica si de livrare:

· Diversificarea solutiilor de livrare, astfel incat sa nu depinda de unul sau doi curieri

· Cresterea performantei in procesele de fulfillment, eliminarea timpilor morti si a proceselor manuale (lansarea comenzii catre curieri, generarea de AWB, printare, lipire, tracking comanda etc.)

· Automatizarea proceselor de alocare optima a comenzilor catre curieri, tinand cont de performanta in livrare

· Scaderea timpului de livrare si livrarea in intervalul de timp promis

· Diversificarea metodelor de livrare si plata, pentru a oferi clientilor experiente imbunatatite de cumparare

· Posibilitatea de ajustare dinamica a stocurilor, indiferent de numarul de depozite si magazine de unde se pot ridica comenzi, pentru a evita situatiile de stoc epuizat

· Vizibilitate permanenta, trasabilitatea livrarilor si transparenta. Retailerii pot interveni prompt in cazul in care apar probleme (colete neridicate la timp de curier, intarzieri etc.) si pot preveni posibilele nemultumiri ale clientilor (prin informarea permanenta asupra statusului de livrare si anticiparea reclamatiilor si apelurilor in call center)

Platforma Postis ajuta retailerii sa tina costurile sub control, sa-si imbunatateasca cash-flow-ul si sa-si eficientizeze si automatizeze toate procesele de care au nevoie, rapid si usor. Mai mult decat atat, au acces la Comunitatea Postis, o comunitate deschisa de clienti si parteneri dezvoltata in jurul platformei noastre, in care clientii invata unii de la altii si, impreuna, dezvoltam noi functionalitati, care ne permit sa crestem continuu performanta si calitatea proceselor de supply-chain pentru intreaga industrie”, adauga Mircea Stan.

Lansata comercial in urma cu 3 ani, Platforma Postis integreaza toti furnizorii semnificativi de servicii de distributie si livrare si selecteaza in mod automat cea mai buna optiune de transport, utilizand algoritmi de invatare si predictie, dar si cel mai mare set de date de supply-chain disponibil in piata.

In 3 ani, Platforma Postis a generat rezultate solide pentru clientii sai:

- a economisit 2,3 milioane de euro din bugetele de livrare

- a redus cu peste 1 milion de ore de munca timpul petrecut cu activitati de fulfillment, livrare, managementul proceselor, analiza si raportare

- a redus cu 2,4 milioane de kilometri drumurile parcurse pentru distributie si livrare

- a imbunatatit cu 30% satisfactia clientilor

- a scazut cu 185.000 numarul de colete refuzate datorita cresterii calitatii in livrare

Platforma Postis este utilizata, in prezent, de peste 100 de clienti, atat companii mari, cat si mici, cu prezenta nationala sau internationala, din categorii variate precum fashion, pharma si cosmetice, medical, auto, food, home&deco, logistica, librarie, electro si IT.

Despre Postis

Infiintat in 2016, Postis e primul start-up LogTech din Romania, care a revolutionat, practic, sectoarele de logistica si transport, prin intermediul tehnologiilor IT – platforme digitale deschise, algoritmi de machine-learning, instrumente analitice si automatizare. Lansata comercial in urma cu 3 ani, Platforma Postis integreaza toti furnizorii semnificativi de distributie si livrare si poate fi utilizata de orice companie din Romania si Europa Centrala si de Est care transporta si livreaza bunuri si care are nevoie de cresterea productivitatii, simplificarea operatiunilor, optimizarea costurilor, scalarea afacerii, ajustarea modelului de business sau intrarea pe noi piete. Platforma Postis este utilizata, in prezent, de peste 100 de clienti, printre care: Ikea, Flanco, Carturesti, Elefant, KLG, Schmitz-Cargobull, Intersport, Cora sau Noriel.

Ca urmare a cresterii accelerate din Romania, Postis se pregateste de o noua runda de finantare pentru extinderea operatiunilor in Europa Centrala si de Est, care va marca trecerea companiei in faza de scale-up. Pentru detalii accesati www.postis.eu.