loader

Rebranding si un nou concept de utilizare a spatiului pentru EY in sediul din Bucharest Tower Center

Incepand cu 1 iulie 2013, Ernst & Young trece printr-un amplu proces de rebranding la nivel global, prin care compania isi redefineste numele, logo-ul si tagline-ul

Astfel, Ernst & Young devine EY, logo-ul se transforma pentru a raspunde acestei modificari, iar noul tagline al companiei este „Building a better working world”. Aceasta redefinire a identitatii vizuale vine sa reflecte noua strategie a companiei, Vision 2020.

 

Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY Romania explica: „EY isi doreste sa construiasca impreuna cu angajatii si partenerii sai un mediu de afaceri bazat pe incredere, sustenabilitate si leadership. De aceea, pentru noi este important sa livram servicii de cea mai buna calitate si sa contribuim la reconstruirea increderii in pietele de capital si in economiile din intreaga lume. La EY formam o generatie de lideri de business, care aduc rezultate sustenabile in societate. Astfel, dorim sa construim o lume mai eficienta, responsabila si colaborativa, atat pentru cei 167.000 de angajati EY, cat si pentru clientii si comunitatile pentru care lucram in intreaga lume”.

 

Strategia EY pentru anii ce urmeaza, pana in 2020, include o serie de obiective concrete:

  • Servicii profesionale oferite clientilor din 140 de tari, pentru cresterea afacerilor acestora si imbunatatirea performantei lor, contribuind astfel la cresterea nivelului de trai si a oportunitatilor din economiile locale.
  • Sprijinirea antreprenorilor pentru a intra pe piata cu produsele si ideile lor, prin programul global Entrepreneur Of The Year si servicii dedicate antreprenorilor.
  • Dezvoltarea unei noi generatii de lideri, care sa evolueze apoi in roluri-cheie la nivel de companii, institutii publice sau academice.
  • Informatii transparente si prompte, care sa conduca la cresterea gradului de incredere in pietele de capital din intreaga lume si a eficientei acestora.
  • Programe de responsabilitate sociala pentru sustinerea dezvoltarii comunitatilor unde EY este prezent.

In Romania, rebranding-ul este insotit de mutarea in noul sediu din Bucharest Tower Center, unde compania va ocupa cele 5 dintre etajele superioare ale cladirii, intre etajele 17 si 22. Noul sediu a fost special amenajat pentru a face posibila implementarea unui concept inovativ de lucru si folosire a spatiului, care stimuleaza colaborarea, flexibilitatea si folosirea responsabila a resurselor.

 

Conceptul, numit Workplace of the Future, va fi implementat gradual de EY in intreaga lume – in prezent, acesta este operational in S.U.A. si in cateva piete majore din lume. Romania este prima tara din Europa Centrala si de Sud-Est unde compania aplica acest nou mod de a utiliza spatiul de lucru.

 

Noul birou EY din Bucuresti va include statii mobile de lucru pentru acomodarea angajatilor cu program flexibil, spatii informale de meeting si solutii IT pentru stimularea colaborarii si conectivitatii intre echipele din Romania, angajatii care calatoresc in afara biroului si cei aflati la distanta in alte tari.

 

Pe masura ce generatia Y, a celor care au fost educati inanii 2000 si care au evoluat intr-un mediu cu schimbari culturale foarte rapide, castiga o pondere tot mai mare in numarul angajatilor companiei, EY inregistrand acum o medie de varsta de 30 de ani in Romania, incercam sa venim in intampinarea nevoilor si asteptarilor acesteia, privind flexibilitatea timpului si spatiului de lucru, privind colaborarea si interactiunea virtuala.

 

De asemenea, politicile interne si instrumentele logistice ale companiei au fost redefinite pentru a inlocui arhivele si materialele fizice cu cele virtuale, optimizand astfel utilizarea spatiului fizic. Toate aceste masuri vor contribui la cresterea performantei echipelor, dar si cea la nivel individual. Sunt schimbari fundamentale in modul de lucru, care vin sa raspunda stilului cu totul diferit in care comunicam si schimbam informatii astazi.

 

„Pentru ca tehnologia se schimba foarte rapid, iar asteptarile angajatilor evolueaza, am redefinit modul si locul in care lucram. Astfel, trecem la un alt nivel al colaborarii bazate pe sharing si adaptabilitate. Adoptand acest concept raspundem nevoilor clientilor nostri de flexibilitate si promptitudine, ca si nevoii angajatilor de a lucra intr-un mediu de lucru cat mai prietenos si deschis. Tarile care au implementat deja acest concept au inregistrat o crestere a satisfactiei clientilor, a colaborarii, a performantei, dar si a implicarii si bunastarii angajatilor”, concluzioneaza Bogdan Ion.

Autori

foto
ERNST & YOUNG SRL