loader

PayPoint anunta rezultatele pentru prima jumatate a anului financiar 2013-2014

16,5 milioane tranzactii plati facturi, in crestere cu 41% fata de aceeasi perioada a anului precedent

PayPoint plc, principalul operator de plati in numerar si online din Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, raporteaza pentru prima jumatate a anului financiar 2013-2014 rezultate in cre?tere pentru Romania, in linie cu asteptarile companiei. Astfel, volumul tranzactiilor de plati facturi a inregistrat o crestere semnificativa comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent, de 41%, atingand 16,5 milioane; aditional, compania a raportat pe plan local rezultate pozitive si pe segmentul incarcarii electronice a cartelelor telefonice preplatite, in ciuda pietei aflate in declin.

 

Performantele PayPoint au fost puternic sustinute in decursul celor sase luni atat de adaugarea unor furnizori importanti in portofoliu, pe segmente de plati variate, cat si de diversificarea modalitatilor de plata pentru anumite servicii existente. În acest context, datorita semnarii parteneriatului cu RCS & RDS, prin PayPoint se pot plati in momentul de fata facturi emise de toti marii furnizori din Romania. Aceste servicii sunt in prezent disponibile in aproape 8000 magazine partenere de pe tot cuprinsul tarii, reteaua locala PayPoint crescand cu 428 puncte de plata in intervalul analizat.

 

Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anuntare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru primul semestru al anului financiar 2013-2014, incheiat la data de 30 septembrie 2013.

 

Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint Romania, a declarat: „Ne face placere sa anuntam o crestere semnificativa a volumelor de tranzactii si, implicit, a cotei de piata PayPoint. Aceste evolutii confirma faptul ca sistemul nostru de plati reprezinta alegerea tot mai multor romani care apreciaza siguranta si accesibilitatea serviciilor noastre. Cresterea numarului de comercianti parteneri PayPoint, dar si a calitatii acestora, diversificarea portofoliului de furnizori si focusul pe promovarea serviciilor puse la dispozitia consumatorilor sunt cei mai importanti dintre factorii care au sustinut consolidarea afacerii in primul semestru. Astfel, suntem in pozitia de a raspunde tot mai bine nevoilor consumatorilor ce asteapta si gasesc la noi servicii rapide, eficiente si sigure’’.

 

PayPoint plca raportat pentru cele sase luni un volum de 351,9 milioane tranzactii procesate la nivelul grupului, in crestere cu 7,2 milioane fata de tranzactiile raportate in aceeasi perioada a anului precedent; valoarea totala a tranzactiilor a atins nivelul de 6,9 miliarde lire sterline, in crestere cu 270,8 milioane lire sterline. La nivelul intregului grup, au fost anuntate venituri nete de 54,1 milioane lire sterline, in crestere cu 9,7% fata de aceeasi perioada a anului anterior si un profit inainte de impozitare de 21,3 milioane lire sterline, in crestere cu 16,6%.

 

”Îmi face placere sa anunt o crestere puternica a venitului net si a profitului operational pentru prima jumatate a anului financiar, acest lucru demonstrand calitatea serviciilor noastre. Privind spre viitor, retelele noastre din Marea Britanie si Romania trebuie sa aduca in continuare profituri in crestere, datorita bazei mari de clienti si a multitudinii de servicii oferite. Noi vom continua sa investim in dezvoltarea retelei, in tehnologie si in servicii noi, pentru a imbunatati calitatea acestor retele”,a declarat David Newlands, Presedinte PayPoint plc.

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL