loader

Parteneriat intre Twitter si GfK

Twitter si GfK au semnat un parteneriat exclusiv, prin care au lansat GfK Twitter TV Ratings in Germania, Austria si Olanda.

Noul serviciu va oferi date despre frecventa ?i reach-ul mesajelor utilizatorilor de Twitter, asociate programelor de televiziune ?i campaniilor de comunicare derulate pe acestea. Aceste informatii sunt esentiale grupurilor media ?i agentiilor de media, pentru a obtine informatii despre popularitateain cre?tere a comentariilordin social media.

 

În timp ce se uita la televizor, din ce in ce mai multe persoane i?i imparta?esc opiniile ?i comentariile despre programele TV pe Twitter. A?a-numitul “al doilea ecran” transforma televiziunea intr-o experienta interactiva ?i sociala. De asemenea, cre?te gradul de penetrare a canalelor de televiziune, deoarece mesajele sunt larg raspandite printre followerii acestor utilizatori de Twitter (persoanele care le urmaresc activitatea).

 

Cu ajutorul GfK Twitter TV Ratings, GfK va putea sa furnizeze date cu privire la frecventa ?i la gradul de penetrare ale mesajelor care fac referire la anumite programe de televiziune. Noul serviciu va fi disponibil incepand cu acest an in Germania, Austria ?i Olanda ?i va permite canalelor de televiziune sa arate audienta suplimentara pe care o ca?tiga prin intermediul social media. În plus, agentiile media ?i advertiserii vor avea la dispozitie parametrii mai detaliati pentru a planifica ?i a evalua campaniile cross-media.

 

Matthias Hartmann, CEO GfK, spune: “Suntem incantati de acest parteneriat cu Twitter. Media se afla abia la inceputul transformarii sale igitale ?i Twitter s-a dovedit a fi “o portavoce sociala” pentru evenimentele live ?i pentru emisiunile de televiziune. Credem ca interactiunea dintre diferite canale media este deosebit de interesanta. De aceea, oferim insight-uri asupra efectelor cross-media, alaturi de Twitter, noul nostru partener inovator.”

 

Ali Rowghani, COO Twitter, spune: “Twitter a devenit un companion important pentru milioane de oameni in experienta vizionarii programelor TV. Oamenilor le place sa foloseasca Twitter in timp ce se uita la televizor ?i sa participe la discutii in timp real despre programele pe care le urmaresc. Suntem foarte multumiti ca GfK va aduce experienta sa de masurare a audientelor ?i in social media, pentru a oferi posturilor de televiziune posibilitatea sa masoare audienta totala pe care o ating”.

Autori

foto
GFK ROMANIA-INSTITUT DE CERCETARE DE PIATA SRL