loader
Orange anunta schimbarea numelui Telekom Romania Communications si alte modificari importante pentru clientii si partenerii sai

Orange anunta schimbarea numelui Telekom Romania Communications si alte modificari importante pentru clientii si partenerii sai

Telekom Romania Communications devine Orange Romania Communications

Orange si operatorul de servicii fixe, Telekom Romania Communications, au parcurs etape importante incepand cu 30 septembrie 2021, pentru le asigura clientilor si partenerilor o experienta unitara. Astfel, compania anunta schimbarea numelui Telekom Romania Communications si, din 28 martie 2022, unificarea principalelor canale de contact pentru clientii ambelor companii. Aceste modificari nu au impact in oferta clientilor, ce ramane neschimbata.

Telekom Romania Communications devine Orange Romania Communications

Compania Telekom Romania Communications se redenumeste Orange Romania Communications, ca urmare a deciziei AGA (Adunarea Generala a Actionarilor) din 10 februarie 2022. Acest pas vine dupa ce pe 1 ianuarie 2022 sediul social al companiei a fost stabilit in Calea Victoriei nr. 35, 010061, Sector 1, Bucuresti, Romania.

Orange Romania Communications va continua sa functioneze separat, ca o subsidiara a Orange Romania. Cele doua companii au obiectivul comun de a fi alegerea preferata a clientilor pentru servicii convergente pe piata romaneasca, precum si acela de a fi un partener de incredere pentru afaceri si administratia publica.

Aceasta modificare aduce schimbari, treptat, in forma de prezentare a facturilor clientilor si a detaliilor legate de numele produselor, care nu vor mai contine brandul “Telekom”.

Unificarea canalelor de contact pentru clientii Orange Romania Communications

Din data de 28 martie 2022, clientii Orange Romania Communications vor avea acces la principalele canale de contact Orange: call center, website ori social media.

Pentru asistenta telefonica ei vor putea suna la 300 – serviciul clienti, apelabil gratuit din retelele Orange si Orange Romania Communications, tarif normal pentru apelurile din alte retele nationale. In acelasi timp, website-ul oficial pentru ambele companii va fi www.orange.ro. Informatii privind privind procesul de tranzitie vor continua sa fie disponibile pe website-ul www.HelloFix.ro.

Pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania) va fi spatiul online de intalnire al celor care doresc sa fie la curent cu activitatea, produsele si serviciile Orange. Echipa dedicata va raspunde prompt mesajelor si solicitarilor primite pe acest canal digital.

In cadrul acestui proces de transformare vor fi incluse si magazinele Telekom Romania Communications, care vor deveni treptat magazine Orange, cu aceleasi elemente si materiale de brand precum Orange shops.

Detalii complete privind canalele de contact sunt disponibile pe www.HelloFix.ro, dar si pe www.orange.ro/contact.

Din 30 septembrie 2021 am inceput sa scriem impreuna cu echipele noastre reunite, Orange si Orange Romania Communications, povestea comuna, cu ambitia de a fi prima alegere a clientilor pentru servicii convergente din Romania. Schimbarile anuntate astazi inseamna parcurgerea unei etape de cunoastere, de intelegere a proceselor si sistemelor, de transformare si stabilire a unui mod de lucru care sa ne permita sa oferim clientilor o experienta unitara, superioara. Am parcurs acesti pasi interni de aliniere pentru ca incepand cu data de 28 martie sa putem pune la dispozitia clientilor si partenerilor nostri canale si puncte unice de asistenta, precum si aceeasi experienta de calitate furnizata de o echipa unita si bine pregatita. Continuam calatoria noastra impreuna cu aceeasi dedicare si cu obiective clare”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange Romania.

Autori

foto
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS SA