loader
„Open for Talent” – noua campanie de brand de angajator lansata de  KPMG in Romania

„Open for Talent” – noua campanie de brand de angajator lansata de KPMG in Romania

KPMG in Romania anunta o noua campanie de brand de angajator cu mesajul „Open for Talent”. Campania incurajeaza exprimarea individualitatii, originalitatii si personalitatii potentialilor angajati si aduce in prim plan o dimensiune importanta a brandului KPMG: flexibilitatea.

Noua campanie de brand de angajator a KPMG in Romania isi propune sa evidentieze o latura a companiei mai putin perceputa in randul potentialilor angajati, vorbind despre diversitate, creativitate si flexibilitate.

„Open for Talent este semnalul dat de KPMG in Romania oamenilor indrazneti care isi doresc sa dezvolte o cariera in domenii precum: audit, consultanta fiscala, consultanta juridica, consultanta in afaceri, tehnologia informatiei. Campania aceasta este una diferita fata de cele pe care le-am lansat pana acum, si asta pentru ca ne-am dorit sa mergem pe o idee originala, care sa inglobeze felul nostru de a fi: deschisi catre nou, catre creativitate, catre tehnologie, flexibili si dornici de a lucra cu oameni cu personalitate, alaturi de care sa putem creste.”, spune Madalina Racovitan, Partener KPMG.

Ideea campaniei a pornit de la nevoia inerenta a oamenilor de a se exprima. La locul de munca, angajatii pot face acest lucru atat prin intermediul abilitatilor si pasiunilor, dar si prin intermediul hainelor pe care le poarta. Prin urmare, KPMG a ales un detaliu vestimentar care sa vorbeasca intr-un mod creativ despre flexibilitatea companiei.

„Asa cum spune si sloganul campaniei noastre, ”We are Open for Talent”. Asta inseamna ca nu ne uitam la un tipar, la un ”candidat ideal”, ci la candidati cu pasiuni, cunostinte si asteptari diverse. Cautam potential, motivatie, adaptabilitate, interes fata de invatarea continua si tehnologie. De cele mai multe ori, motivatia compenseaza lipsa unor cunostinte acumulate in timpul facultatii, de aceea atitudinea si curajul de a urma propriul traseu de dezvoltare vor prevala in fata unor cunostinte specifice. Cautam talente, „rebeli subtili” si incurajam exprimarea personalitatii in randul angajatilor si potentialilor angajati”, continua Alina Gheuca, Manager - People, Performance & Culture

Primul automat de recrutare

In aceasta campanie, KPMG pune fata in fata candidatul si tehnologia, prin intermediul unui  automat, care va putea fi utilizat in timp real de catre studenti, incepand cu jumatatea lunii martie. Acesta va fi plasat, pe rand, in interiorul mai multor universitati din Bucuresti, dar si in cadrul evenimentelor de industrie la care compania va fi prezenta pe parcursul acestui an. Prin intermediul acestui automat, potentialii candidati care intra in joc vor raspunde la un scurt chestionar personalizat care va face potrivirea intre profilul lor si rol.

Un element de originalitate este dat de faptul ca, odata parcurs chestionarul, automatul ofera candidatilor o cutie personalizata care contine o soseta colorata, creata de un producator roman; soseta pereche urmand sa fie primita la standul de prezentare a companiei, unde pot afla mai multe detalii despre oportunitatile de angajare existente in cadrul KPMG.

Joburile disponibile pe parcursul campaniei „Open for Talent” pot fi gasite AICI, beneficiile si oportunitatile de dezvoltare de care se pot bucura angajatii fiind multiple: Millennial Non-Executive Board, workshop-uri vocationale, workshop-uri de echilibru emotional, program de lucru flexibil, training formal dedicat fiecarei specializari, calificari profesionale multiple, acces la o varietate foarte mare de proiecte si clienti din toate domeniile de activitate, posibilitatea de a dezvolta competente relevante pentru viitor si, nu in ultimul rand, o echipa extraordinara.

Autori

foto
KPMG ROMANIA SRL