METRO Romania, cel mai mare wholesaler la nivel local, accelereaza investitiile pe segmentul de proximitate, propunand un concept nou, LaDoiPasi Extra, conceput pentru deservirea comunitatilor urbane si peri-urbane, un concept care numara deja 30 de magazine in Bucuresti. Mixul dintre knowledge-ul acumulat cu magazinele existente si expansiunea din viitorul apropiat ne va ajuta sa definitivam traiectoria modelului de business pe care il vom oferi viitorilor nostri parteneri de business.
Noul format completeaza portofoliul METRO Romania pe segmentul retailului de proximitate, care include franciza LaDoiPasi, care astazi depaseste 2400 de magazine.
„LaDoiPasi Extra este pasul firesc pe care METRO il face pe baza experientei acumulate cu franciza La DoiPasi. Este un format pe care inca il testam pentru a-i optimiza parametrii, data fiind audienta diferita, exclusiv din mediul urban, insa am parcurs deja etape importante si avem convingerea ca se contureaza un proiect valoros pentru publicul-tinta. Abordarea strategica este si de a crea, prin LaDoiPasi Extra, un liant intre clientii nostri din HoReCa si segmentul de convenienta, prin integrarea unor solutii personalizate food-to-go si ready meals, care au devenit tot mai atractive pentru consumatorii finali”, a declarat Cristian Stoenica, Director de Franciza si membru al Consiliului de Administratie al METRO Convenience Romania, compania care opereaza LaDoiPasi Extra.
Situate in zone urbane dense, magazinele LaDoiPasi Extra au suprafete cuprinse intre 60 – 200 mp si propun o varietate extinsa de produse alimentare si non-alimentare, cu focus pe solutii tip ready-to-eat, ready-to-go, ready-to-cook.
Magazinele LaDoiPasi Extra sunt formate moderne, organizate intuitiv, pentru a fi parcurse rapid, integrate digital cu infrastructura METRO, astfel incat procesele de aprovizionare si gestionare se deruleaza eficient, cu un efort minim din partea echipelor.
Despre METRO
METRO este lider international in comertul de produse alimentare si nealimentare cu ridicata, specializat in deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si business-urilor din zona de catering (HoReCa), precum si ale comerciantilor independenti (Traders). In intreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienti care beneficiaza de mixul multicanal unic al companiei: clientii pot face achizitii intr-unul dintre magazinele de format mare din zona lor sau pot comanda online pentru livrare direct in locatie (Food Service Distribution, FSD) - toate sustinute si interconectate digital. In paralel, METRO MARKETS se dezvolta ca un marketplace international, destinat nevoilor clientilor profesionisti, un marketplace care a crescut si s-a extins continuu din 2019. Sustenabilitatea este un pilon cheie al METRO, compania fiind listata in diferiti indici si clasamente de sustenabilitate, inclusiv MSCI, Sustainalytics si CDP. Compania opereaza in peste 30 de tari si are peste 89.000 de angajati la nivel mondial. In anul financiar 2022/23, METRO a generat vanzari de 30,6 miliarde de euro. Mai multe informatii pot fi gasite pe MPULSE.de, revista noastra online.