loader
Mazda Motor Europe alege VTEX ca partener de transformare digitala in 22 de tari, inclusiv Romania

Mazda Motor Europe alege VTEX ca partener de transformare digitala in 22 de tari, inclusiv Romania

Mazda Motor Europe a ales VTEX pentru transformarea digitala Mazda

VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comert digital, lidera in accelerarea transformarii comertului din America Latina, care se extinde in prezent la nivel global, anunta cu mandrie semnarea unui acord pentru activarea operatiunilor de comert digital desfasurate de Mazda Motor Europe in regiune. Alaturi de VTEX, producatorul de autovehicule isi propune sa ofere posibilitatea ca fiecare tara in care isi desfasoara operatiunile in Europa, inclusiv in Romania, sa raspunda nevoilor dinamice ale clientilor.

Pornind de la Mazda Vehicle Store Locator, un instrument online de identificare a stocurilor pentru automobile noi pe o prima piata pilot, care constituie de fapt o infrastructura pentru un marketplace de comert digital ce vizeaza toate entitatile Mazda de pe intreg teritoriul Europei, aproape 1600 de reprezentante Mazda vor putea sa vanda online vehicule noi si rulate pe baza unei strategii de implementare treptata.

Folosind Vehicle Stock Locator, clientii de pe tot teritoriul Europei vor putea identifica vehicule Mazda noi si rulate in apropierea locului in care se afla. Apoi clientii pot rezerva vehiculul online, finalizand achizitia la reprezentanta.

Mazda Vehicle Stock Locator constituie un pas important in transformarea digitala Mazda, care urmareste sa realizeze o integrare stransa a companiei cu reprezentantele sale, astfel incat sa le ofere clientilor experiente online mai bune. Initiativa va oferi companiei Mazda posibilitatea de a obtine informatii importante cu privire la interesele de achizitie ale clientilor potentiali, prin participarea la procesul de vanzari online. Mazda Motor Europe isi propune sa isi dezvolte solutia astfel incat sa creeze o experienta digitala completa de achizitie a autovehiculelor, care sa permita configurarea vehiculelor, rezervarea de test drive, calculul si aprobarea finantarii, achizitia de accesorii si, mai important, achizitia completa de autovehicule noi si rulate.

Mazda Motor Europe a ales VTEX datorita istoricului sau dovedit din industria autovehiculelor, datorita sigurantei oferite de solutia proprie de marketplace, arhitecturii sale complete de tip front-end si back-end care poate fi adaptata necesitatilor Mazda si, de asemenea, datorita agilitatii VTEX in asigurarea unui time-to-market mai rapid pentru clientii enterprise.

Suntem incantati sa modelam viitorul digital al sectorului autovehiculelor prin intermediul unei initiative indraznete, care deserveste atat clientii, cat si reprezentantele. In urma unei analize atente, am ales VTEX pentru a ne insoti pe acest drum al transformarii. Inca de la inceputul  procesului, VTEX a dat dovada de un angajament incredibil pentru a ne transforma viziunea in realitate, actionand ca un adevarat partener pe termen lung”, afirma Matthias Sileghem, VP Communications & Public Affairs, Mazda Motor Europe.

Votul de incredere oferit de Mazda Europe reprezinta o onoare incredibila pentru noi, dovedind inca o data cat de bine corespund capacitatile noastre de marketplace cerintelor pe care le au cele mai mari companii de pe piata. Fara indoiala, procesul de cumparare a autovehiculelor intra intr-o noua era si suntem mandri ca ii putem asigura cele necesare pentru a-si atinge potentialul, prin intermediul proiectului vizionar al companiei Mazda”, adauga Cristi Movila, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP in cadrul VTEX.

Despre VTEX

VTEX (NYSE: VTEX) furnizeaza o platforma enterprise de comert digital. Platforma noastra le permite brandurilor si retailerilor sa realizeze un time-to-market mai rapid, sa ajunga la clientii din oricare canal si sa descopere noi arii pentru dezvoltare.

VTEX a fost infiintata in Brazilia, iar acum se extinde la nivel global, fiind lideri in accelerarea transformarii comertului digital din America Latina. Platforma VTEX este conceputa in conformitate cu standarde si functionalitati de tip enterprise-level, peste 2000 de clienti cu peste 2500 de magazine active in 32 de tari avand incredere in noi pentru a-i conecta cu clientii lor*.

*Date pentru anul fiscal care s-a incheiat la 31 decembrie 2020.

Despre MAZDA Motor Europe

Mazda Motor Europe (MME) este sediul central la nivel de regiune al companiei Mazda pentru piata din Europa. A fost fondata in 1989 si se afla la Leverkusen, in Germania. MME coordoneaza operatiunile tuturor Companiilor Nationale de Vanzari Mazda si Distribuitorii Independenti Mazda in peste 30 de tari.

 

Autori