loader

Mazars Romania, nominalizata la premiile European Tax Awards 2015, acordate de International Tax Review

Mazars Romania a fost selectata pe lista scurta a firmelor finaliste in cadrul celei de a 11-a editii anuale a European Tax Awards, potrivit anuntului publicat de organizatorul competitiei, prestigioasa publicatie International Tax Review.

Echipa Departamentului de Consultanta Fiscala Mazars Romania este nominalizata la doua categorii de premii - Central European Tax Firm of the Year si Central European Transfer Pricing Firm of the Year.

René Schöb, Country Managing Partner Mazars Romania: "Este primul an in care participam la aceasta prestigioasa competitie. Este un moment important pentru noi, dat fiind ca in 2015 Mazars aniverseaza 20 de ani de prezenta in Romania. Recunoasterea realizarilor noastre, acordata prin includerea pe lista scurta a premiilor European Tax Awards, confirma valoarea profesionistilor nostri si reputatia solida pe care Mazars Romania o are ca furnizor de solutii de consultanta fiscala de calitate. Acest rezultat pozitioneaza experienta oamenilor nostri in categoria de varf a consultantei fiscale, la nivelul Europei Centrale”.

Alaturi de echipa din Romania, in competitia organizata de International Tax Review a intrat si firma Mazars Denge Turcia, pentru premiul Turkey Tax Firm of the Year.

European Tax Awards este o competitie anuala, organizata incepand din 2005, care desemneaza cei mai valorosi profesionisti din domeniul consultantei fiscale la nivel european. Lista nominalizarilor anuntata de International Tax Review pentru editia 2015 cuprinde 48 de categorii de premii nationale si 27 regionale. Vor fi acordate premii pentru firma europeana a anului in domeniile impozitare directa, preturi de transfer, impozitare indirecta si litigii fiscale, precum si pentru tranzactii care acopera 11 arii de practica si sectoare de business - piete de capital, fuziuni si achizitii, servicii financiare si bancare etc.

Firmele au inscris in competitie proiecte derulate in perioada 1 ianuarie - 31 decembrie 2014. Finalistii au fost desemnati in urma unui proces independent de evaluare realizat de echipa editoriala a International Tax Review, selectia proiectelor fiind facuta in functie de dimensiunea acestora, gradul de inovatie si de complexitate.

Castigatorii vor fi anuntati pe 21 mai 2015, in cadrul unei ceremonii ce va avea loc la Londra.

Autori

foto