loader
Magazinele METRO GROUP au primit certificarea Dekra pentru locatii de incredere

Magazinele METRO GROUP au primit certificarea Dekra pentru locatii de incredere

Evalurea efectuata de Dekra, companie activa in domeniul sigurantei de aproape 100 de ani, este in linie cu directivele institutiilor responsabile cu politicile de sanatate publica

METRO Cash & Carry Romania anunta ca toate magazinele din cadrul grupului, precum si platforma logistica One Roof, au primit certificarea Dekra pentru locatii de incredere. Certificarea atesta respectarea tuturor masurilor de protectie generale impotriva COVID-19 recomandate de Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS) si autoritatile locale.

Verificarea fiecarui magazin in parte si a platformei One Roof s-a realizat in baza a peste 100 de criterii stricte de evaluare care au evidentiat faptul ca in locatiile METRO sunt aplicate protocoalele standardizate de protectie impotriva virusului, la toate nivelurile business-ului precum:

· informarea clara si corecta a clientilor si angajatilor despre masurile de distantare fizica, curatarea mainilor si igiena respiratorie;

· adaptarea numarului de clienti care intra in locatie pentru a evita supraaglomerarea;

· plasarea de indicatoare in punctele de intrare pentru a solicita clientilor sa poarte masca in magazine;

· asigurarea igienizantilor de maini la punctele de intrare in magazine;

· utilizarea marcajelor de pardoseala in interiorul magazinelor pentru a facilita respectarea distantarii fizice;

· introducerea barierelor plexiglas la casierii, pupitre sau ghisee pentru protectia personalului;

· respectarea, inclusiv de catre furnizori, a distantarii fizice, purtarea mastii de unica folosinta si asigurarea dezinfectarii suprafetelor precum ambalajul, daca este necesar;

· definirea unei zone izolate pentru livrari.

Evalurea efectuata de Dekra, companie activa in domeniul sigurantei de aproape 100 de ani, este in linie cu directivele institutiilor responsabile cu politicile de sanatate publica, dar si cu cele ale agentiilor locale care reglementeaza normele de securitate si sanatate in munca si vizeaza atat siguranta clientilor, cat si cea a angajatilor.

Obtinerea certificarii Dekra este inca o garantie pentru clienti, dar si pentru angajatii nostri a atentiei pe care o acordam sanatatii acestora, inclusiv in perioade extrem de dificile. Responsabilitatea noastra in comunitate este extraordinar de mare, cu atat mai mult cu cat magazinele noastre asigura produse de maxima necesitate, prin urmare, depunem toate eforturile pentru a mentine standardele de siguranta si a depasi cu bine astfel de momente critice”, a declarat Adrian Ariciu, CEO al METRO Cash & Carry Romania.

Grupul METRO prioritizeaza sanatatea clientilor si angajatilor. De la inceputul pandemiei, compania a stabilit un grup de lucru care colaboreaza indeaproape cu autoritatile romane si cu toate magazinele din tara pentru a asigura ca sunt luate toate masurile preventive necesare.

Pentru a preveni raspandirea virusului au fost asigurate inca din luna februarie: un program de lucru flexibil (work from home pentru angajatii a caror activitate se poate desfasura remote); echipamente de protectie pentru angajatii din magazine si depozit, dar si controale medicale periodice, intensificarea actiunilor de curatare si igienizare a magazinelor, acces in magazine doar dupa verificarea temperaturii angajatului/clientului si doar daca temperatura este de 37,5 grade Clesius, informarea clientilor despre masurile de preventie prin statiile de amplificare, dar si prin intermediul afiselor de la intrare si in apropierea caselor de marcat.

METRO este liderul comertului cu ridicata la scara mondiala, cu sortimente alimentare si non-alimentare, specializata in deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum si ale comerciantilor independenti. In intreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienti care pot alege sa faca cumparaturi intr-unul dintre magazinele de format mare, sa comande online si sa ridice produsele din magazin sau sa le fie livrate. De asemenea, METRO sustine competitivitatea antreprenorilor si a afacerilor proprii prin solutii digitale si contribuie astfel la diversitatea culturala in sectorul comertului cu amanuntul si al industriei hoteliere. Sustenabilitatea este un pilon esential al activitatii METRO, compania fiind lider la nivel european la capitolul durabilitate, conform Indicelui Sustenabilitatii Dow Jones. Compania opereaza in 34 de tari si are peste 100.000 de angajati in intreaga lume. In exercitiul financiar 2018/19, METRO a generat vanzari de 27.1 miliarde EUR. In octombrie 2019, METRO AG a semnat un acord de vanzare a pachetului majoritar de actiuni al METRO China. In septembrie 2018, METRO a initiat procesul de cesionare a Real, lantul de vanzare cu amanuntul de produse alimentare, cu cei 34.000 de angajati ai sai. Pentru mai multe informatii, vizitati www.metroag.de

Autori

foto
METRO CASH & CARRY ROMANIA SRL