loader

Levente Hugo Bara, Directorul General Supremia Grup, este Antreprenorul anului 2015 in Romania

Liderul sectorului de ingrediente alimentare din Romania, antreprenorul Levente Hugo Bara, va reprezenta tara noastra in finala competitiei EY World Entrepreneur Of The Year

Levente Hugo Bara, omul de afaceri din spatele afacerii Supremia Grup, a fost desemnat aseara, in cadrul unei ceremonii de gala, castigatorul competitiei EY Entrepreneur Of The Year – Romania 2015. Antreprenorul a concurat alaturi de alti 47 lideri de business in cadrul programului organizat de EY Romania si va reprezentatara noastra in finala mondiala EY World Entrepreneur Of The Year, unde va intra in competitie alaturi de antreprenori din peste 60 det ari.


Supremia Grup este jucatorul numarul unu al pietei de ingrediente alimentare din Romania si unul dintre jucatorii importanti la nivelul pietei europene. Grupul are 280 angajati, exporta pe 4 continente si achizitioneaza materie prima din 80 detari. Cifra de afaceri a atins deja 35 milioane EUR in 2015, Levente Hugo Bara estimand o cifra de afaceri de 38 milioane EUR pana la sfarsitul anului.


De asemenea, in cadrul ceremoniei la care au participat peste 200 de reprezentanti ai comunitatii de business, Dan Isai, CEO Salad Box, a primit titlul Emerging Entrepreneur Of The Year, iar Cristian Ispas, Director General Motivation, a primit titlul Social Entrepreneur Of The Year.


Salad Box, compania creata de Dan Isai in 2012, este in prezent al treilea lant de restaurante fast-food ca marime din Romania. in 2015, veniturile Salad Box sunt estimate sa ajunga la 14 milioane EUR, dupa ce in 2014 compania a inregistrat vanzari de 8,6 milioane de EUR. Pentru perioada urmatoare, strategia companiei se va concentra pe extinderea afacerii atat pe piata interna, cat si in afaratarii, Salad Box fiind deja prezenta pe pietele din Ungaria si Germania.


La o cifra de afaceri de 2,8 milioane EUR si un profit de 0,67 milioane EUR in 2014, Motivation SRL asigura aproximativ un sfert din bugetul fundatiei cu acelasi nume. in 2014, Motivation SRL a vandut la nivel national, prin cele 15 echipe regionale, 1.186 scaune rulante pentru persoane cu dizabilitati, aproape dublu fata de 2010. Profitul Motivation este investit in derularea de programe pentru cresterea gradului de integrare si incluziune in comunitate a persoanelor cu dizabilitati.


„Antreprenorii sunt cei care percep oportunitati acolo unde altii vad obstacole, de aceea contribuie mai mult ca oricare alt grup la bunastarea economica si la crearea de locuri de munca. Vreau sa ii felicit pe castigatori si pe toti cei 48 de concurenti deopotriva, pentru viziunea si pasiunea investite in afacerile pe care le-au dezvoltat”, a spus Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY Romania.



Juriul EY Entrepreneur Of The Year – Romania 2015


Pentru selectarea castigatorilor, juriul a examinat fiecare aplicatie pe baza a sase criterii: spiritul antreprenorial, performanta financiara, directia strategica, impactul asupra comunitatii, capacitatea de inovare si integritatea personala.

 

Juriul care a stabilit finalistii competitiei si a ales castigatorii competitiei Entrepreneur Of The Year este alcatuit din lideri ai comunitatii de afaceri din Romania:
• Mircea Tudor, Presedinte MB Telecom, castigatorul marelui premiu in 2014 – Presedintele juriului
• Marius stefan, CEO Autonom Rent a Car si unul dintre cei 6 finalisti ai primei editii Entrepreneur Of The Year Romania
• Mihai Marcu, Presedinte Medlife, membru al juriului si la editia 2014 a competitiei
• Cornel Marian, Managing Partner Oresa Ventures, membru al juriului si la editia 2014 a competitiei
• Omer Tetik, Director General Banca Transilvania, membru al juriului si la editia 2014 a competitiei

 

Cine sunt antreprenorii care au concurat in cadrul competitiei EY Entrepreneur Of The Year – Romania 2015


La editia 2015 a competitiei s-au inscris 60 de oameni de afaceri, fata de 50 la prima editie, organizata anul trecut. 48 de antreprenori romani au ramas in competitia nationala EY Entrepreneur Of The Year, dupa verificarea indeplinirii conditiilor de eligibilitate, fata de 40 de antreprenori in 2014. Companiile antreprenorilor eligibili totalizeaza venituri de 1,2 miliarde EUR si 9.000 de angajati, cu venituri medii de 27 milioane de EUR pe companie si un numar mediu de 200 de angajati in 2014. Antreprenorii au dezvoltat companii in sectoare diverse, de la produse de larg consum, agricultura si constructii, la servicii profesionale, tehnologie si telecomunicatii.

 

Finalistii EY Entrepreneur Of The Year au fost urmatorii:
1) Levente Hugo Bara, Supremia Grup
2) Vasile Armenean, Betty Ice
3) Doina Cepalis, Te-Rox Prod
4) Philip Cox, Cramele Recas
5) Florin Madar, Temad Grup
6) Marinela si Ion Dragoi, Pet Star Holding

 

Cele trei premii la categoria Emerging Entrepreneur Of The Year au fost:
1) Dan Isai, Salad Box – castigator al titlului Emerging Entrepreneur Of The Year
2) Monica Cadogan, Vivre Deco – locul al doilea
3) Horatiutepes, Bilka Steel– locul al treilea

 

Din 2014, competitia EY Entrepreneur Of The Year, singura competitie antreprenoriala care se organizeaza la nivel global, are loc si in Romania. EY Entrepreneur of The Year se organizeaza in 145 de orase din 60 de tari de aproape 30 de ani si premiaza antreprenorii pentru viziunea si directia strategica cu care isi cresc afacerile, pentru puterea de a inova, integritatea personala si, nu in ultimul rand, pentru impactul pozitiv asupra comunitatii.

 

In acest an, 6 companii s-au alaturat ca sponsori ai competitiei EY Entrepreneur Of The Year – Romania 2015: DAAS International Group, Vodafone Romania, Grupul City Grill, Daw Benta Romania si AROBS Transilvania Software, iar sponsor principal este compania FAN Courier.


“Ne-am bucurat sa observam la cei 48 de antreprenori concurenti dorinta de a-i inspira pe tinerii romani, pentru ca acestia sa isi urmeze propriile aspiratii fara complexe, si dorinta de a vedea Romania pusa pe harta antreprenoriatului mondial. Marea majoritate a afacerilor concurente au crescut organic, prin propriile forte, dar am vazut un interes din ce in ce mai mare pentru extinderea pe pietele externe - la nivel regional, european sau chiar mondial”, a spus Alexandru Lupea, Partener si Strategic Growth Markets Leader, EY Romania.


Pentru mai multe detalii despre program va rugam accesati http://www.eyromania.ro/eoty-2015
 

Autori

foto
ERNST & YOUNG SRL