,,Digitalizarea este un trend care vine ca un tsunami’’ a afirmat in cadrul conferintei Mihai Tandea, Director Regional Allianz-Tiriac Asigurari, care a aratat cum schimba digitalizarea piata asigurarilor, produsele, conduita angajatorilor dar si angajatilor.
,,Digitalizarea ne-a facut sa definim foarte clar ceea ce inseamna ,,normal’’ in Internet of Things. De fapt, vorbim despre noul normal in contextul solutiilor pe care le cream special pentru clienti, altfel spus optimizarea costurilor prin solutii adaptate fiecarui tip de afaceri’’, a declarat in cadrul conferintei Mircea Hategan, Director Vanzari Segment Business, Telekom Romania.
,,Internetul suporta orice, dar nu uita si nu iarta’’, a atentionat Daniel Pana - Head of Sales Development Europe - Kompass International, cel care a prezentat care sunt oportunitatile si provocarile ,,noului normal’’ din vanzari si anume social selling bazat pe business intelligence. Astfel, audienta prezenta a putut afla noi tactici de a comunica, a atrage si fideliza clientii. Cu aceasta ocazie, a fost lansat in premiera in Romania aplicatia EasyBusiness Sales Accelerator – un instrument digital extraordinar de util pentru crestrea eficientei in vanzari.
Antreprenorii prezenti la eveniment au aflat de la Daniela Marin - Principal Manager BERD, cum poate fi dezvoltata o afacere prin consultanta co-finantata nerambursabil oferita prin institutiile financiare. Daniela Marin a exemplificat cat de reduse si eficiente pot fi costurile consultantei in momentele de cumpana ale unei companii. ,,Nu va ganditi la zeci de mii de Euro. Avem exemple in cadrul segmentului de consultanta pentru afaceri mijlocii in care, cu doar 8.000 de Euro, societatile au reusit sa treaca peste o situatie care ar fi putut insemna inchiderea afaceri, sa descopere si sa intre pe noi piete’’, a mai spus Daniela Marin.
,,Apar noi tactici de digital marketing in epoca post-GDPR. Instrumentele sunt la indemana insa nu intotdeauna companiile stiu despre existenta acestora si prin urmare sunt subutilizate’’ a spus in cadrul conferintei consultantul Tudor Galos care a identificat si care sunt acele instrumente.
,,Managerii din Generatia Y schimba regulile jocului in marketingul B2B, deoarece 60% dintre acestia nu vor sa fie contactati nesolicitat prin telefon sau email. Mai mult, vor o interactiune online si offline integrata si personalizata’’ a spus Elena Badea, Managing Director al companiei de consultanta Valoria Business Solutions, care a prezentat date in avan-premiera din cel mai recent studiu.
Evenimentul a prezentat si modalitati de accelerare a vanzarilor fara resurse suplimentare, dezvaluite de Ozana Giusca - Fondator Tooliers.
Conferinta a beneficiat de prezenta speciala a lui Allan Kleynhans, speaker international, coach si trainer, care a maximizat interactivitatea audientei prin workshopul despre identificarea cailor prin care managerii pot duce performanta la cel mai inalt nivel.
,,In epoca digitalizarii, continutul este rege’’, a concluzionat Dumitru Ion - CEO DoingBusiness.ro, organizatorul conferintei. Dar cum transforma digitalizarea economia Romaniei? ,,Sunt multe companii care vor schimba cererea si oferta in toate industriile din Romania facand un singur lucru simplu: folosind instrumentele celei de-a patra revolutii industriale, precum IoT sau inteligenta artificiala. Nu exista vreo companie suficient de mare care sa fie suficient de pregatita pentru provocarea adusa de digitalizare. De aceea, prin aceste evenimente, vrem sa pregatim antreprenorii si managerii pentru ceea ce va urma: modificarea a tot ceea ce e important pentru companii: de la productie si consum pana la intermediere financiara’’, a mai declarat Dumitru Ion, in contextul prezentarii in premiera a datelor privind profitabilitatea companiior romanesti in 2017.
Prezentarea sa a fost realizata pe baza celor mai recente date disponibile dar si al unui studiu international care arata ca mai mult de jumatate dintre companiile din clasamentul Fortune 500 au disparut din anul 2000 pana in prezent, digitalizarea fiind principalul motiv.
In cadrul conferintei a fost lansata si publicatia Romanian Business Digest editata de DoingBusiness.ro. ,,Peste 20 de lideri de afaceri din Romania ne-au ajutat, prin perspectivele lor unice, sa decodificam in Romanian Business Digest cea de-a patra revolutie industriala si efectele ei pentru mediul de afaceri din Romania. Este o lectura obligatorie pentru cei care vor sa inteleaga cum si de ce se schimba modul de a face afaceri prin Internet of Things, a transmis audientei Dumitru Ion, CEO doingbusiness.ro.
Partenerul principal al evenimentului a fost Telekom Romania. Parteneri ai conferintei au fost Allianz-Tiriac Asigurari, BERD, Dentestet, Tudor Galos Consulting, Valoria, Kompass Romania, Allan Kleynhans International, Tooliers, Pescariu Sports&Spa. Evenimentul a fost sprijinit de Qubiq Digital Solutions si Samsung Club, iar partenerii media care au sustinut evenimentul au fost Agerpres, Transilvania Business, ziare.com, Saptamana Financiara, Jurnalul de Afaceri, Cariere, Business24, CFnet- Revista de Actualitate Financiara, Financial Market, spatiulconstruit.ro, Calendar Evenimente, InvestClub, PRbox.ro, Manager Express, RBE Connect, Evenimente Biz.
Conferinta nationala Business (r)Evolution continua la Iasi (18 octombrie 2018) si Brasov (31 octombrie 2018). In data de 22 noiembrie 2018 DoingBusiness.ro organizeaza la Cluj-Napoca a doua conferinta de referinta din acest an - CEO Conference - Shaping the Future.