loader
Interbrands Orbico devine cel mai mare distribuitor de bunuri de larg consum din Romania, cu o cifra de afaceri de 800 milioane de euro

Interbrands Orbico devine cel mai mare distribuitor de bunuri de larg consum din Romania, cu o cifra de afaceri de 800 milioane de euro

Compania aduce clientilor un portofoliu integrat care insumeaza peste 200 de branduri si 12,000 de produse din categorii precum tutun, parfumerie, uz casnic, alimentare si non-alimentare

● Grupul Orbico, detinut de omul de afaceri croat Branko Roglic, este lider pe piata distributiei de produse de larg consum din Europa, cu o cifra de afaceri anuala de aproximativ 3 miliarde de euro

● In august 2019, s-a finalizat tranzactia prin care Grupul Orbico a achizitionat pachetul majoritar al Interbrands Marketing & Distribution

● In octombrie 2021, s-a incheiat proiectul de fuziune prin absorbtie prin care Interbrands a preluat companiile locale ale Grupului din Romania - Orbico SRL, Orbico Beauty SRL si Professional Brands Marketing & Distribution SRL. In viitorul apropiat, compania va opera sub denumirea Interbrands Orbico

● In urma fuziunii la nivel local, Romania devine cea mai mare si una dintre cele mai importante piete din Grup, avand oportunitatea sa valorifice la potential crescut sinergiile, investitiile si indicatorii financiari rezultati, atat in beneficiul companiei, cat si al partenerilor sai

Din aceasta luna, Interbrands Orbico devine cel mai important jucator pe piata de distributie FMCG din Romania, odata cu finalizarea fuziunii. Astfel, compania aduce clientilor un portofoliu integrat care insumeaza peste 200 de branduri si 12,000 de produse din categorii precum tutun, parfumerie, uz casnic, alimentare si non-alimentare.

Printre partenerii din portofoliul Interbrands Orbico se numara Philip Morris, Procter & Gamble, Bolton (Rio Mare), Lindt, Kellogg's (Pringles), Duracell, Fater (Ace), Klintensiv, Dalli (Bonux), Tchibo, Wella, Coty, Converse, Revlon.

Managementul companiei reuneste membri cu competente profesionale in marketing, vanzari si logistica, respectiv Ioana Boghenco - Presedinte al Consiliului de Administratie si Director General, Ivanka Ivanova - membru al Consiliului si Director Operatiuni, si Laurentiu Lacatusu - membru al Consiliului si Director Comercial.

Suntem increzatori in noul inceput, in oportunitatile create de aceasta unire de forte, atat in beneficiul partenerilor nostri, cat si al companiei. Misiunea noastra este sa aducem valoare pentru oamenii nostri, parteneri, clienti, consumatori si societate, oferind solutii complete, pregatite pentru viitor, in industriile de FMCG si Beauty. <Suntem mai puternici impreuna>, aceasta este deviza noastra. Aducem valoare prin solutiile digitale si logistice oferite, printr-o gama foarte larga de produse de calitate si o viziune bazata pe performanta. Principalele beneficii ale fuziunii constau in utilizarea la potential maxim a sinergiilor, cu scopul dezvoltarii si imbunatatirii serviciilor, modernizarea proceselor si a sistemelor, eficientizarea capacitatilor logistice si maximizarea potentialului canalelor de distributie pentru toate brandurile din portofoliu”, a spus Ioana Boghenco, Director General al Interbrands Orbico.

Compania vizeaza trei mari directii de dezvoltare pentru viitorul apropiat: lansarea platformei digitale business-to-business, automatizarea fluxurilor si capabilitatilor logistice si implementarea unor noi modele de business conexe distributiei conventionale.

Totodata, atentia la nevoile angajatilor reprezinta o prioritate, astfel incat cei peste 2,000 de angajati ai companiei vor putea beneficia de noi oportunitati de specializare si dezvoltare profesionala, atat la nivel local, cat si regional, in vederea motivarii continue a organizatiei.

Vanzarile Orbico Group, pana la acest moment, la nivel european, sunt de aproximativ 3 miliarde de euro, dintre care 800 de milioane de euro sunt generate de piata din Romania. Obiectivul Interbrands Orbico este de a depasi pragul de 1 miliard de euro in perioada urmatoare.

Autori