loader
Inovatie fara limite si demonstratii spectaculoase la evenimentul regional Dyson Next Gen Living din Bucuresti

Inovatie fara limite si demonstratii spectaculoase la evenimentul regional Dyson Next Gen Living din Bucuresti

Publicul a avut ocazia sa asiste la demonstratii surprinzatoare si sa testeze noile produse intr-un cadru reprezentativ pentru conceptul evenimentelor Dyson la nivel international

Dyson, compania globala de tehnologie renumita pentru inovatiile sale, a marcat lansarea unor produse revolutionare in cadrul evenimentului regional Next Gen Living care a avut loc la Bucuresti, la Combinatul Fondului Plastic -  Galeria Senat.

Aspiratorul fara fir Dyson Gen 5, aspiratorul cu functie de curatare umeda Dyson Submarine, purificatorul Big & Quiet, dar si celebrele produse de ingrijire a parului, disponibile acum intr-o gama unica de culori , au atras la Bucuresti participanti din Ungaria, Grecia, Cehia si Georgia, reprezentanti ai mass-media si influenceri. Publicul a avut ocazia sa asiste la demonstratii surprinzatoare si sa testeze noile produse intr-un cadru reprezentativ pentru conceptul evenimentelor Dyson la nivel international.

                

Gama noua de culori pentru produsele de ingrijire a parului Dyson

Atentia acordata sanatatii scalpului este deosebit de importanta atunci cand vine vorba despre pastrarea unui fir de par sanatos si stralucitor. Produsele de ingrijire a parului de la Dyson sunt blande cu scalpul pentru ca integreaza un senzor inteligent de control al caldurii, prin care este prevenita deteriorarea extrema, astfel incat parul ramane hidratat si sanatos. In acelasi timp, pentru inginerii Dyson culorile reprezinta un aspect esential atunci cand vine vorba despre arhitectura produselor. Noua gama de produse de ingrijire a parului, Ceramic Pop, in culori eclectice a fost prezentata de Eva Comas Stokes – Senior Design Engineer, pe scena evenimentului Dyson:

,,In decursul anilor de cercetare si testare a parului, am descoperit cat de nociva este caldura extrema asupra sanatatii parului nostru. De aceea, la Dyson, am conceput produsele de ingrijire a parului astfel incat sa ofere coafuri uimitoare fara a fi nevoie sa fie folosita caldura extrema. De asemenea, am incorporat un senzor minuscul, numit termistor, care masoara temperatura fluxului de aer de 40 de ori pe secunda pentru a ne asigura ca nu depaseste niciodata o anumita temperatura si, prin urmare, protejeaza parul de caldura extrema. Cele mai recente doua variante de culori - blue blush si ceramic pop - sunt rezultatul uimitor al echipei noastre CMF (Colours Materials and Finishes), care a creat o combinatie semnificativa de tonuri care arata (si se simt!) uimitor”, a declarat Eva Comas Stokes – Senior Design Engineer

Dyson duce curatenia si calitatea aerului din locuinte la nivelul urmator

Tehnologia Dyson pune accent pe nevoile personalizate ale consumatorilor, schimba modul in care facem curatenie si ne ajuta sa respiram un aer mai curat acasa.  Aspiratorul fara fir Dyson Gen 5 are cea mai avansata tehnologie de aspirare de pana acum, astfel incat praful este detectat si eliminat cu usurinta. Atunci cand vine vorba despre suprafetele dure, Dyson Submarine isi demonstreaza performanta. Dotat cu functie de stergere pentru curatare umeda, acesta elimina lichidele, resturile si petele dure, care sunt extrase in continuu din rola la fiecare rotatie.

Pentru a completa experienta unei locuinte perfect igienizate, cel mai recent purificator Dyson Big & Quiet ofera un aer mai curat in intreaga incapere. Folosind aerodinamica conica pentru a oferi proiectie puternica, dispozitivul functioneaza cu raza mare de actiune, circuland aerul si impingand chiar si poluantii indepartati prin filtre sigilate. Despre noile inovatii Dyson dar si despre experimentele prin care li s-a testat eficienta a vorbit  Andrew Aitchison, Senior Design Engineer – NPI.

,,Aspiratorul fara fir Gen5 dispune de cea mai recenta tehnologie a motorului pentru a oferi cel mai puternic si mai avansat produs fara cablu, cu filtrare HEPA. O unealta integrata pentru crapaturi si o noua interfata de numarare a particulelor face ca acesta sa fie unul dintre cele mai usor de utilizat produse ale noastre de pana acum. V15 Detect Submarine  este cel mai versatil produs, permitand utilizatorilor sa descurce parul aspirat, sa detecteze praful si, pentru prima data, sa curete podelele umede. Toate acestea cu un singur motor puternic, de 230AW. Big and Quiet este cel mai mare si totusi cel mai silentios purificator al nostru de pana acum. Un debit mare de 87 l/s de aer nu este doar purificat, ci si proiectat la 10 m in incapere pentru a asigura o acoperire excelenta de oriunde v-ati afla”, a declarat Andrew Aitchison, Senior Design Engineer – NPI

Zone de prezentare captivante

Evenimentul a cuprins trei zone de prezentare dinamice. In zona de ingrijire a parului, ambasadorii Dyson, Florin Noje din Romania, Teuta Mesaros din Croatia si Ioannis Michalelis au realizat demonstratii de hairstyling  live, cu ajutorul dispozitivului Dyson Airwrap. Invitatii care au dorit sa testeze modul in care produsele de ingrijire a parului Dyson le pot transforma look-ul si sa primeasca sfaturi de la ambasadori au avut la dispozitie un spatiu dedicat cu dotari premium, ca in orice salon exclusivist.

Zona destinata curateniei locuintei a permis invitatilor sa experimenteze, alaturi de inginerii si specialistii Dyson, puterea Dyson Gen 5 intr-un living si sa testeze eficienta Dyson Submarine pe suprafetele din bucatarie. Mai mult, zona destinata calitatii aerului din interior a atras atentia asupra proiectului Dyson Airquality Backpack, unde invitatii au fost invitati sa vada cum arata un rucsac inteligent care poate monitoriza calitatea aerului din oras. In plus, raza mare de actiune a noului purificator Big & Quiet a fost testata prin experimente conduse la un perete de paiete si cu ajutorul unei metode de laborator care evalueaza rata de livrare a aerului curat  (CADR).

Evenimentul a fost moderat de Albertina Ionescu si transmis live, pe pagina de Instagram Dyson Romania, astfel incat spectatorii din toate tarile participante  au putut intra in  atmosfera  si urmari atat prezentarile de tehnologie, cat si demonstratiile specialistilor.

DESPRE DYSON

Dyson este o companie globala de cercetare si tehnologie cu operatiuni de inginerie, cercetare, dezvoltare, productie si testare in Singapore, Marea Britanie, Malaezia, Mexic, China, Polonia si Filipine. Dupa ce a inceput totul intr-o magazie din Marea Britanie, compania Dyson a crescut constant de la infiintarea sa in 1993. Astazi, compania are un sediu global in Singapore si doua campusuri tehnologice in Marea Britanie, care se intind pe o suprafata de peste 800 de acri in Malmesbury si Hullavington.

Din 1993, Dyson a investit peste 1 miliard de lire sterline in birourile si laboratoarele sale din Wiltshire, care gazduiesc cercetarea, proiectarea si dezvoltarea viitoarei tehnologii Dyson. Dyson este detinuta de familie si are peste 14.000 de angajati la nivel global, inclusiv o echipa puternica de 6.000 de ingineri. Compania vinde produse in 84 de piete, in peste 300 de magazine Dyson Demo, dintre care 50 au fost deschise in intreaga lume in 2021, inclusiv un nou magazin Dyson Virtual Reality Demo.

Imagini