loader
Golden Foods Snacks SA semneaza un parteneriat cu PepsiCo pentru distributia produselor ELMAS in Romania

Golden Foods Snacks SA semneaza un parteneriat cu PepsiCo pentru distributia produselor ELMAS in Romania

In doar primele 2 luni de colaborare cu PepsiCo Romania, Golden Foods Snacks SA a reusit sa isi tripleze distributia numerica pe piata din Romania, fata de anul 2021

Golden Foods Snacks SA, unul dintre principalii jucatori din piata de FMCG din Romania, anunta ca incepand cu luna ianuarie a acestui an, PepsiCo Romania devine distribuitorul Elmas, pentru produsele de seminte de floarea soarelui, diferite tipuri precum negre, pestrite, albe, seminte de dovleac, arahide, fistic, caju si migdale.

In doar primele 2 luni de colaborare cu PepsiCo Romania, Golden Foods Snacks SA a reusit sa isi tripleze distributia numerica pe piata din Romania, fata de anul 2021. Prin intermediul parteneriatului de distributie cu PepsiCo Romania, Golden Foods Snacks SA vizeaza sa isi creasca numarul de clienti de 5 ori fata de 2021, pana la finalul anului. Atingerea obiectivului se bazeaza si pe dezvoltarea unei ample campanii de publicitate pe TV, pentru brandul Elmas care vine sa stimuleze activitatile de distributie ale PepsiCo. Campania TV „Miezul Conteaza" este prima campanie de publicitate a brandului de seminte si are misiunea sa creasca nivelul de constientizare cu privire la produsele Elmas si sa le aduca mai aproape de consumatorii din Romania.

Atunci cand ne uitam la piata de distributie din Romania, PepsiCo Romania a fost cu siguranta prima optiune si suntem bucurosi ca am incheiat acest parteneriat, unde viziunea companiei PepsiCo a coincis cu valorile Golden Foods Snacks SA. Vedem aceasta noua etapa ca pe un moment important pentru consolidarea companiei, care ne ofera deschidere si acces la o gama larga de consumatori prin produsele Elmas si sa aducem in casele romanilor cele mai gustoase seminte, alune si fructe deshidratate. Cu PepsiCo Romania, ne propunem sa avem o expansiune la nivel national cu cea mai buna distributie si vizibilitate in piata", declara Sorin Petre, Director Financiar, Golden Foods Snacks SA.

„Intrarea pe piata de alune si seminte din Romania este o oportunitate pentru strategia noastra de crestere si suntem incantati de noul parteneriat cu Elmas, un brand recunoscut pentru calitatea superioara a produselor sale din acest segment. Vom continua sa ne consolidam pozitia in piata prin aceasta colaborare, luand in calcul trendul ascendent al acestei categorii, prin includerea a 22 de optiuni delicioase de gustari pentru consumatorii din Romania. Avem planuri ambitioase pentru 2022, iar acesta este un alt pas in completarea portofoliului PepsiCo cu alternative nutritionale diverse", declara Adrian Lacatus, East Balkans Senior Commercial Director, PepsiCo.

Pentru acest an, compania Golden Foods Snacks SA si-a bugetat peste 1 milion de EURO pentru investitii in fabrica din Filipestii de Padure, judetul Prahova, prin realizarea de investitii precum achizitia cladirii, masini de ambalare noi, achizitia unei linii pentru prajit alune/caju.

Valoarea investitiei imbunatateste capacitatea de productie si pregateste compania pentru cresterile planificate.

Despre Golden Foods Snacks SA

Golden Foods Snacks SA, cu fabrica in comuna Filipestii de Padure, judetul Prahova si unul dintre principalii jucatori din piata de FMCG, de snack-uri sarate, de seminte, alune si fructe deshidratate, a intrat in Romania in anul 2009, prin achizitia marcii Elmas. In anul 2011, brandul Elmas parcurge un amplu proces de rebranding printr-un logo modern si un design nou pentru ambalaje ca urmare a implementarii unei noi politici de marketing si vanzari pe piata de snack-uri sarate, a companiei. Intre anii 2013 - 2019, Golden Foods Snacks SA lanseaza game si produse noi sub brandul Elmas. Compania detine mai multe certificari, printre care Vegan, Gluten Free, Non GMO, IFS 7, SA 8000.

In anul 2019, Golden Foods Snacks SA realizeaza prima transa de obligatiuni corporative in valoare de 4,7 mil. RON cu o maturitate de 3 ani si listarea acestora la Bursa de Valori Bucuresti.

La inceputul anului 2022, Golden Foods Snacks SA anunta parteneriatul de distributie cu PepsiCo Romania care ii ofera acces la o expansiune la nivel national prin distributie, obiectivul fiind cresterea numarului de clienti de 5 ori fata de 2021, pana la finalul anului 2022.

Tot in anul 2022, compania Golden Foods Snacks SA lanseaza campania TV „Miezul Conteaza", fiind prima campanie de publicitate a brandului de seminte Elmas.

Pentru detalii, viziteaza https://www.elmasnuts.ro

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de tari si teritorii din intreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifra de afaceri de peste 79 miliarde dolari in 2021, adus de un portofoliu de alimente si bauturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker si SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gama variata de produse alimentare si bauturi savuroase, inclusiv branduri ce genereaza fiecare anual peste 1 miliard de dolari in vanzari de retail.

Principiile PepsiCo sunt in linie cu viziunea noastra de a deveni lider global in alimente si bauturi convenabile cu ajutorul PepsiCo Positive (pep+). Pep+ este o transformare strategica totala, care are in centru sustenabilitatea si modul in care compania isi va sprijini cresterea prin dezvoltarea la nivel global si prin sustinerea schimbarilor pozitive pentru planeta si oameni. 

Pentru mai multe informatii accesati www.pepsico.ro

Autori

foto
GOLDEN FOODS SNACKS SA