loader

GfK masoara puterea rasului

Viacom ?i GfK au derulat impreuna primul studiu care masoara efectul direct pe care rasul il are asupra nivelului de implicare a audientei cu continutul.

Viacom, reteauainternationala de media, a lansat concluziile celei mai recente cercetari de piata "Puterea rasului" - un studiu derulat in doua etape in 12 tari, pe 3.500 de participanti. Partea a doua a acestui proiect a fost implementata de GfK, agentia globala de cercetare de piata.

 

Studiul a avut o prima etapa care a explorat impactul rasului asupra starii de bine a oamenilor, in timp ce a doua faza a investigat cum ?i cu cat cre?te nivelul de implicare a publicului atunci cand urmare?te un continut amuzant sau unul umoristic, care il face sa rada in hohote. Aceasta a doua parte a cercetarii a fost realizata cu ajutorul GfK EMO Scan, o tehnologie inovativa de scanare faciala, premiata la nivel mondial, care decodeaza raspunsurile emotionale ale oamenilor la stimuli vizuali, urmarindu-le mi?carile subtile ale fetei.

 

Urmariti principalele rezultate ale studiului pe site-ul video Viacom.

 

Christian Kurz, Vice-pre?edinte de cercetare, insight-uri ?i raportare la Viacom, spune: "Am ales GfK pentru capacitatea sa de a oferi cu u?urinta un studiu multi-stratificat, realizat simultan in mai multe tari, ?i pentru abordarea puternic diferentiatoare, cu ajutorul solutiei GfK EMO Scan. Suntem foarte incantati de rezultate. Acestea au confirmat ca rasul este cu adevarat cel mai bun medicament pentru minte, trup ?i suflet ?i ca vizionarea de continut care starne?te amuzamentul cre?te nivelul de implicare in mod pozitiv."

 

Julia Lamaison, Cercetator Media ?i director de insight-uri la GfK, comenteaza: "GfK EMO Scan utilizeaza algoritmi puternici pentru a detecta ?i analiza emotia in timp real. Sistemul surprinde raspunsurile spontane ale consumatorilor in propriile lor case, folosind webcam-urile lor (bineinteles, cu permisiunea acestora) ?i urmarindu-le mi?carile faciale in timp ce ace?tia vizioneaza programe TV ?i publicitate. Acest lucru ne permite sa oferim un grad ridicat de finete in masurarea raspunsurilor emotionale."

 

Urmariti o demonstratie despre cum poate fi aplicata tehnologia GfK EMO Scan pe o testare de programe.

Autori

foto
GFK ROMANIA-INSTITUT DE CERCETARE DE PIATA SRL