loader
Gaston Taratuta din Argentina a fost desemnat EY World Entrepreneur Of The Year™ 2022

Gaston Taratuta din Argentina a fost desemnat EY World Entrepreneur Of The Year™ 2022

Gaston Taratuta, fondator si director general al companiei argentiniene Aleph Group, Inc., a fost numit EY World Entrepreneur Of The Year™in cadrul unei ceremonii de premiere care a avut loc la Monaco

• EY a premiat-o, de asemenea, pe Stella McCartney, un simbol al industriei modei, cu premiul EY Social Entrepreneurship Award 2022 pentru sustenabilitate

• Invitatii au luat parte si la o sesiune inspirationala sustinuta de artistul si activistul Bono, care a vorbit despre leadership antreprenorial

Gaston Taratuta, fondator si director general al companiei argentiniene Aleph Group, Inc., a fost numit EY World Entrepreneur Of The YearTM in cadrul unei ceremonii de premiere care a avut loc la Monaco. Gaston a fost selectat dintre cei peste 350 de participanti inscrisi in program, concurand cu cei 50 de castigatori din 41 de tari din intreaga lume. El este al doilea castigator din America de Sud in istoria de 22 de ani a premiului. Evenimentul de celebrare a antreprenoriatului a prezentat un set divers de voci si perspective, avand inclusiv un invitat special, solistul trupei U2, Bono. Artistul si activistul s-a alaturat pe scena presedintelui juriului si directorului general al EY Global, Carmine Di Sibio, pentru a vorbi despre oamenii, locurile si posibilitatile care i-au modelat viata si despre importanta colaborarii in activitatea sa.

Taratuta, in varsta de 49 de ani, a fondat compania Internet Media Services (IMS) in 2005, cu ambitia de a dezvolta ecosistemul digital din Argentina, tara sa natala, si de a contribui la dezvoltarea industriei tehnologice globale din regiune. Ulterior, adaugand alte companii achizitionate strategic, el a format Aleph Group, Inc., un distins holding global de publicitate cu o prezenta in 90 de piete de pe patru continente. Anul trecut Aleph Group a inregistrat venituri din exploatare de 131 milioane USD care au dus la un profit net din exploatare de 26 milioane USD si are peste 1.000 de angajati.

Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY Romania si Moldova si Chief Operating Officer pentru EY Europa Centrala si de Sud-Est si Regiunea Asiei Centrale: „Castigatorul din acest an, care a transformat viitorul industriei publicitatii digitale, facand dovada unei reziliente deosebite si a unei mentalitati inovatoare, reprezinta un exemplu perfect al perseverentei de neoprit care caracterizeaza antreprenorii din programul EY Entrepreneur Of the Year.”

Despre Gaston Taratuta, fondator si CEO al Aleph Group

Calatoria lui Gaston a inceput in timp ce lucra pentru cea mai mare companie media din Brazilia, unde printre rolurile sale principale se numara responsabilitatea de a conecta agentii de publicitate brazilieni cu clientii din Statele Unite. Atunci a inceput sa identifice un decalaj care avea sa determine o mare parte din succesul sau pe parcurs - atat de multe platforme digitale se concentrau prea mult pe pietele cu cele mai bune performante, ignorand oportunitatile viitoare ale celor emergente.

La mijlocul anilor 2000, a pornit pe cont propriu si a fondat Internet Media Services (IMS) cu scopul de a creste reprezentarea platformelor digitale pe pietele insuficient deservite. Dupa ce a incheiat un parteneriat cu Twitter pentru a asigura operatiuni in America Latina, Gaston a continuat sa obtina parteneriate cu alti giganti digitali, precum Spotify, Waze, LinkedIn si Snapchat.

Pe parcursul urmatorului deceniu, a inceput sa achizitioneze companii care aveau modele de afaceri similare cu IMS, diversificandu-se pe noi piete, ramanand in acelasi timp fidel filozofiei de baza. In 2021 a format Aleph Group, conectand platformele digitale cu agentii de publicitate din tarile emergente si creand pentru companiile care doresc sa concureze in ecosistemul digital global un context in care toata lumea are sanse egale si corecte de reusita. 

Astazi, Gaston si Aleph se angajeaza sa faca publicitatea digitala accesibila tuturor si sa ajute pietele insuficient deservite sa ajunga la o audienta globala.

Gaston Taratuta, fondator si CEO al Aleph Group, spune: "Sa fii antreprenor inseamna mai mult decat sa construiesti o afacere de succes, inseamna sa creezi si sa profiti de oportunitati acolo unde acestea nu exista sau nu sunt usor de obtinut. Putine industrii au cunoscut mai multe evolutii in ultimele doua decenii decat publicitatea digitala si tocmai de aceea sunt atat de pasionat sa forjez viitorul acesteia. Esential pentru orice succes este sa te inconjori de oamenii potriviti, iar acest premiu este o dovada a echipei mele extraordinare, inclusiv a prietenului si partenerului meu de afaceri exceptional, Ignacio Vidaguren. Sunt cu adevarat recunoscator sa fiu numit EY World Entrepreneur Of The Year 2022 si sper sa pot folosi aceasta platforma pentru a da incredere antreprenorilor viitorului".

Stella McCartney este beneficiara premiului EY Social Entrepreneurship Award 2022 pentru sustenabilitate

EY a desemnat-o, de asemenea, pe creatoarea de moda britanica Stella McCartney CBE, drept castigatoarea premiului EY Social Entrepreneurship Award 2022 pentru sustenabilitate. Distinctia recunoaste angajamentul sau de-a lungul carierei pentru sustenabilitate si inovatie in domeniul designului vestimentar, precum si activitatea organizatiei sale non-profit, Stella McCartney Cares, platforma caritabila ce are ca scop crearea unei schimbari pozitive in industria modei si in lume in general, inspirandu-i pe altii sa adopte practici durabile.

Despre EY Entrepreneur Of The Year

Programul EY Entrepreneur Of The Year a fost demarat de EY in 1986, in Statele Unite. Incepand cu anul 1993, competitia se organizeaza si in alte tari, iar din anul 2000 se acorda titlul World Entrepreneur Of The Year. EY Entrepreneur Of The Year ™ este singura competitie pentru antreprenori care se organizeaza la nivel global, peste 10.000 de antreprenori din intreaga lume fiind nominalizati in cadrul acesteia in fiecare an. Competitia se desfasoara in 145 de orase, din peste 60 de tari, acoperind mai mult de 94% din economia globala.

In Romania, editia locala a competitiei EOY a ajuns la cea de a VI-a editie. Sponsorul competitiei din acest an este LGT Private Banking and Asset Management, iar partenerii programului sunt Bursa de Valori Bucuresti (BVB), Romanian Business Leaders (RBL) si Ziarul Financiar.

EY30 pentru Romania

Pentru a marca aniversarea a 30 de ani de activitate continua in Romania, s-a lansat campania EY: 30 pentru Romania, care se va derula pe tot parcursul anului 2022. Vor fi aduse in atentia publica proiecte, personalitati si momente care au marcat progresul Romaniei in 30 de ani, se vor derula initiative colaborative de implicare comunitara impreuna cu parteneri si colaboratori EY.

Despre EY Romania

EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 312.250 de angajati in peste 700 de birouri in 150 de tari si venituri de aproximativ 40 miliarde de USD in anul fiscal incheiat la 30 iunie 2021. Reteaua lor este cea mai integrata la nivel global, iar resursele din cadrul acesteia ii ajuta sa le ofere clientilor servicii prin care sa beneficieze de oportunitatile din intreaga lume.

Prezenta in Romania din anul 1992, EY este liderul de pe piata serviciilor profesionale. Cei peste 800 de angajati din Romania si Republica Moldova furnizeaza servicii integrate de audit, asistenta fiscala, juridica, strategie si tranzactii, consultanta catre companii multinationale si locale. Avem birouri in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi si Chisinau. EY Romania s-a afiliat in 2014 singurei competitii de nivel mondial dedicata antreprenorialului, EY Entrepreneur Of The Year. Castigatorul editiei locale reprezinta Romania in finala mondiala ce are loc in fiecare an, in luna iunie, la Monte Carlo. In finala mondiala se acorda titlul World Entrepreneur Of The Year.

Autori

foto
ERNST & YOUNG SRL
foto
EY ENTREPRENEUR OF THE YEAR
foto
EY30 PENTRU ROMANIA