loader

Focus: motivatia din spatele deciziilor noastre

Editura Publica si EY Romania lanseaza astazi cartea "Focus" de E. Tory Higgins si Heidi Grant Halvorson, care explica diferentele fundamentale in felul in care cautam succesul

Cartea ofera o explicatie si un instrument de analiza cu baza stiintifica a motivatiilor fiecaruia dintre noi, fiind recomandata liderilor si managerilor, specialistilor in marketing, profesorilor si parintilor. Este rezultatul a peste 20 de ani de cercetare la Centrul de Stiinta a Motivatiei din SUA, fiind scrisa sub forma unui ghid practic structurat in jurul a doua mari concepte: focusul promotor si focusul preventiv.

 

Autorii precizeaza: „Citind cartea vei intelege de ce ti se intampla mereu sa subestimezi cat va dura orice lucru pe care-l ai de facut sau sa supraestimezi cat de greu iti va fi sa-l duci la capat – si de ce un om diferit fata de tine poate parea atat de ciudat. Vei intelege alegerile pe care le-ai facut si experientele spre care te simti atras. In plus, vei invata sa folosesti toate aceste cunostinte pentru a-ti spori starea de bine si pentru a fi mai eficace in tot ceea ce faci”.

 

„Focus” este al patrulea titlu lansat de editura Publica in colaborare cu EY Romania, dupa „Stand Out” - carte semnata de Marcus Buckingham, „Cum iti vei masura viata” de Clayton Christensen, si „Descopera-ti elementul”, de Sir Ken Robinson, EY Romania sustine acest nou proiect din dorinta de a oferi cititorilor din Romania ocazia sa parcurga unele dintre cele mai importante texte de dezvoltare personala scrise in ultimii ani.

 

„Cu aceasta noua carte le propunem cititorilor un continut valoros care imbina rigoarea stiintifica si solutia practica. Cei care vor alege sa citeasca aceasta carte vor gasi raspunsul la intrebari de tipul: ce ne motiveaza pe mine si pe echipa mea? Cum sa ii inspir pe oameni si sa conduc eficient? Ce fel de obiective sa imi propun pentru a avea succes?” spune Elena Badea, Director Marketing si Comunicare, EY Romania.
 

Autori

foto
ERNST & YOUNG SRL