loader

Femeia – cyborg vine la Bucuresti, la IMWorld 2014, alaturi de liderii online-ului

Moon Ribas, supranumita Femeia – cyborg, cofondatoarea Fundatiei internationale Cyborg, va fi prezenta la Bucuresti la Internet & Mobile World 2014 (IMWorld 2014)

IMWorld 2014, cel mai important eveniment „business to business”, dedicat solutiilor digitale, mobile si software, va avea loc la Romexpo in perioada 8 - 9 octombrie.


“Anul acesta, Internet & Mobile World a fost construit in jurul conceptului de « Digital Transformer », fiind destinat acelor profesionisti care au inteles ca viitorul este digital si ca fiecare dintre noi are un rol crucial in transformarea digitala a companiilor noastre. Orice incercare de a ramane ancorat in vechiul mod de a face lucrurile nu este decat o cale sigura spre esec. In acest moment, ideile cheie sunt: adaptare, transformare, inovare. La confluenta acestor idei se afla IMWorld, eveniment care aduce la un loc toti jucatorii relevanti din digital si publicul de business interesat de subiect,” a declarat Cristian Hossu, Managing Partner al Universum Events, organizatorul IMWorld.


Astfel, participantii la IMWorld 2014 vor avea ocazia sa o cunoasca pe Moon Ribas, «Femeia-cyborg», care si-a implantat un senzor care vibreaza la fiecare cutremur, indiferent de locul in care acesta se produce. Moon Ribas va vorbi la IMWorld 2014 despre experientele sale unice ca cyborg si va face cunoscuta viziunea pe care o are asupra viitorului iminent in care tehnologia va fi parte din noi.


Alaturi de Moon Ribas, la IMWorld, vor fi prezenti si lideri ai online-ului, precum Benjamin Ampen, responsabil pentru dezvoltarea noilor piete din Europa in cadrul Twitter, sau Josh Partridge, director de publicitate pentru EMEA la Shazam.


De altfel, ca in fiecare an, la eveniment, vor lua parte numerosi speakeri renumiti la nivel international in domeniile in care activeaza. Mozilla, o prezenta constanta la IMWorld, va fi reprezentata de Chris Heilmann, Principal Evanghelist, care va vorbi despre viitorul aplicatiilor si va spune ce anume ar trebui sa faca, atat dezvoltatorii, cat si companiile pentru a nu ramane in afara pietei, intr-o economie in continua schimbare.


O alta prezenta deosebita la IMWorld 2014 este cea a lui Yoav Arnstein, General Manager la LiveRail EMEA, companie fondata de doi romani si achizitionata ulterior de Facebook. Compania detine una dintre cele mai utilizate platforme online pentru monetizarea continutului video. Arnstein va vorbi despre eficientizarea reclamelor video si despre modul in care acestea pot fi folosite pentru cresterea notorietatii brandului, declansarea unui viral sau cresterea nivelului de interactiune cu clientii.


La IMWorld 2014 va sustine o prezentare si Edward Weatherall, Business Development Directorul la VisualDNA, agentia care ajuta companiile sa inteleaga comportamentul online al consumatorilor, prin intermediul unei tehnologii patentate, care face posibila crearea de profiluri de personalitate cat mai exacte.


De asemenea, in acest an, va fi prezent la Bucuresti si Steve Keil, cofondator la MammothDB, care va da la IMWorld 2014 mai multe detalii despre Big Data, despre delimitarea dintre mit si realitate si va arata cum pot companiile obtine rezultate reale si masurabile prin folosirea instrumentelor de gestionare a datelor. Prezentarea sa va fi urmata de un workshop, in care participantii vor putea beneficia de o sesiune interactiva si practica despre Big Data.


Agenda IMWorld are in acest an o structura noua, cu o scena principala, unde speakerii internationali vor prezenta studii de caz si vor vorbi despre solutiile de business care pot fi aplicate in diverse domenii din industrie, cu focus pe retail, FMCG, automotive, banking si pharma&healthcare, dar si cu scene specializate care vor aduce in prim-plan discursuri si prezentari de produse inovative.

 

Accesul la IMWorld 2014 se face pe baza de inregistrare prealabila, iar biletele pot fi cumparate online pana la data de 7 octombrie 2014, prin www.imworld.ro.

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL