loader

Dezbatere Customer Experience & Retail Days: Relatia dintre clienti si branduri evolueaza dincolo de proceduri si strategii, in sfera relatiilor personalizate

Experienta clientului cu brandul, ca diferentiator cheie pe o piata de business tot mai aglomerata, a fost subiectul central al discutiilor in cadrul Customer Experience & Retail Days.

Cea de-a 7-a editie a evenimentului organizat de Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, a avut loc pe 25 si 26 noiembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. In prima zi continutul prezentarilor s-a concentrat pe evolutia relatiei dintre branduri si clienti in actualul context social si economic, iar in cea de-a doua zi au avut prioritate particularitatile pietei de retail.


Printre subiectele dezbatute s-au numarat: Social CRM, sau ce facem atunci cand clientul conduce conversatia; Emotii vs. ratiune in procesul de cumparare; Rolul empatiei in relatia cu clientii; Revolutia tehnologica si felul in care influenteaza relatia clientilor cu brandurile; Rolul parfumului ambiental in construirea identitatii de brand. Totodata, cei aproximativ 80 top & middle manageri prezenti la Customer Experience & Retail Days au redescoperit jocul si felul in care poate contribui acesta la descoperirea unor principii de business relevante.

 

Editia din acest an si-a propus sa aduca in atentia comunitatii de business Conference Arena abordari teoretice, structurale, integrate de 2 profesori universitari angajati in proiecte multidisciplinare internationale. 


“Relatia dintre oameni este mai importanta decat orice strategie prestabilita. Emotiile create de interactiunea clientului cu brandul sunt mai valoroase decat cuvintele, tocmai de aceea persoana care comunica direct cu clientul transmite mai mult decat orice brand. Sa nu uitam ca noi toti suntem fiinte sociale, iubim sa fim intelesi, sa ni se transmita emotii pozitive. Acest lucru este valabil si in relatia cu companiile.” a punctat in cadrul conferintei Nansi Lungu, Lector Univ. dr. la catedra de Stiinte cognitive, Universitatea Titu Maiorescu si Behavior analyst la Bitdefender.


Calin Hintea- decanul Facultatii de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii din cadrul Universitatii Babes-Bolyai, prezent si el la Customer Experience & Retail Days in calitate de speaker, a vorbit despre rolul strategic al culturii organizationale si despre greseala de a avea incredere supradimensionata in proceduri. Tot el a explicat cum, fiind tentati sa privilegiem siguranta, glorificam trecutul folosind solutii vechi pentru probleme noi. Calin Hintea a invitat managerii prezenti la eveniment sa considere echipa, resursa umana a organizatiei, de o importanta strategica si, in calitate de leaderi, sa isi asume noi functii de socializare.

 

Speakerii Customer Experience & Retail Days care au initiat dezbateri pe tema evolutiei relatiei dintre consumatori si branduri au fost: Gabriel Vasile - Owner Content Factory RO, Ana Morodan -primul blogger de moda din Romania, Cristina Grigore - Director Executiv al Fundatiei Parinti din Romania, Adrian Popescu - Owner Smart Play, Richard Min - Manager EMEA Air Aroma, Roxana Nica - Managing Director Keysfin, Razvan Predica - Group Finance Director eMAG Group (Naspers).

 

Moderatorii conferintei au fost Mihai Dragnea, Founder This is Retention & Senior Manager Bitdefender si Roxana Serban, Partner Manager, Supplier for a Swiss Company. Evenimentul s-a bucurat de sprijinul: Mediatel Data - Gold Partner, Alpine Adventure Romania, Saveur Fine Treats, Active Life - Supporting Partners, Air-Aroma - Scenting Partner. Parteneri media: Manager.ro, Marketingportal.ro, Jurnalul de Afaceri, Banci si Bancomate, Romania libera, Doing Business, Kompass.

Autori

foto
EXPO MEDIA AGENCY SRL