loader

Demonstratii profesionale, degustari inedite de bauturi fine si arta cocktailurilor la METRO Expo

PPD Romania a prezentat cele mai renumite bauturi din portofoliul companiei

Intre 30 septembrie si 3 octombrie, PPD Romania, unul dintre cei mai mari distribuitori de bauturi alcoolice a fost prezent la METRO Expo 2015 cu o serie de evenimente live, degustari personalizate din gama premium si deluxe, sampling bauturi aperitive, traininguri si demonstratii in arta cocktailurilor.


Specialisti si castigatori ai celor mai faimoase competitii din industria bartending-ului si mixologiei au pregatit cocktailuri originale pentru sute de cunoscatori si pasionati de bauturi fine prezenti la eveniment. Acestia au fost surprinsi cu diverse momente interactive si demonstratii ale celor mai importante branduri din portofoliul companiei: Aperol, Campari, Johnnie Walker, J&B Rare, S. Pellegrino, Sanpellegrino si Captain Morgan.


In fiecare dimineata vizitatorii au avut parte de un start fresh alaturi de apa S.Pellegrino si sucurile naturale de fructe Sanpellegrino, o experienta in stilul autentic italian: simplu, elegant, surprinzator. Vizitatorii au plecat acasa cu idei practice si originale de retete pentru a-si prepara cele mai creative bauturi racoritoare.


Brand Ambassador-ul Reserve Andrei Gusidi si Paul Sfirlea, castigator in Romania al competitiei Diageo Reserve World Class au prezentat cocktailuri Delux din gama Reserve. Alaturi de ei pasionatii de bauturi tari premium au intrat in spiritul gusturilor rafinate Reserve prin degustari, competitii creative si demonstratii originale de pregatire a celor mai interesante cocktailuri.


Johnnie Sour, signature drink-ul Johnnie Walker Red Label si J&B Lemonade Twist, un nou blend rafinat marca J&B Rare au fost prezentate in cadrul unor sesiuni interactive care au readus atmosfera petrecerilor de vara prin aromele exotice, fresh si notele citrice surprinzatoare.


Castigatorul in Romania al competitiei internationale Embrace the Bitterness Contest a pregatit cocktail-uri clasice, dar intotdeauna senzationale, cu bitter-ul Campari.


 Fiecare zi a expozitiei s-a incheiat relaxant si distractiv cu momente special create pentru a descoperi universul versatil al unuia dintre cele mai populare aperitive: Aperol Spritz.


In intervalul 30 septembrie – 3 octombrie, METRO Cash&Carry Romania a transformat Pavilionul Central de la Romexpo in punctul de interes pentru toti partenerii si clientii sai din Romania. In cadrul METRO Expo au fost prezentate solutiile si programele dezvoltate de companie pentru sustinerea tuturor profesionistilor din domeniile comertului traditional, HoReCa, servicii, companii si institutii, precum si propunerile si ofertele partenerilor METRO.


Desfasurat pe perioada a patru zile, METRO Expo este un eveniment de anvergura ce acopera o suprafata totala de 12.000 metri patrati. La eveniment au putut fi vizitate standurile a peste 260 parteneri, recunoscuti pentru calitatea serviciilor si produselor oferite, precum si zonele dedicate programelor strategice ale METRO si cele dedicate demonstratiilor culinare.
 

Autori

foto
METRO CASH & CARRY ROMANIA SRL