Piata de retail din Romania continua sa atraga noi retaileri internationali. Compania Jimmy Key din Turcia, cu o experienta de peste 30 de ani in comercializarea articolelor de imbracaminte pentru femei, va deschide primul magazin din Romania in cadrul centrului comercial ParkLake Shopping Center din Bucuresti, dezvoltat de Sonae Sierra. Jimmy Key a inchiriat un spatiu in cadrul proiectului printr-o tranzactie intermediata de compania de consultanta imobiliara Cushman & Wakefield Echinox.
Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox: „Romania este o piata care ofera oportunitati pentru retailerii activi pe toate segmentele, iar acest lucru s-a vazut prin numarul mare de noi branduri care au intrat pe piata locala in ultimul an - atat din retail-ul de moda, cat si din cel de food & beverage. Atrasi de infrastructura moderna de retail si adaptata comportamentului consumatorului, precum si de particularitatile clientilor romani, retailerii vad Romania ca o piata atractiva pentru implementarea planurilor lor de extindere. Deschiderea primului magazin Jimmy Key din Romania in ParkLake Shopping Center vine dupa o analiza foarte atenta a pietei din Bucuresti si suntem incantati ca am putut sa contribuim la identificarea spatiului care sa raspunda cel mai bine strategiei de business a retailer-ului turc.”
Romania este a patra destinatie pentru brandul Jimmy Key, compania fiind majoritar prezenta in Turcia. Jimmy Key a crescut exponential de-a lungul anilor si s-a impus ca un brand de renume in Turcia, cu 60 de magazine independente.
Elvan UNLUTURK, Presedinte Consiliu de Administratie Jimmy Key: „Conform strategiei de expansiune globala, Jimmy Key a decis sa deschida primul magazin in Romania, in ParkLake, planificat pentru lansare in prima jumatate a lunii august. Deschiderea primului magazin din Romania marcheaza o piatra de hotar semnificativa pentru Jimmy Key, iar brandul este incantat sa aduca stilul caracteristic si spiritul modei pe aceasta noua piata. In concluzie, suntem recunoscatori pentru sprijinul si cooperarea oferite de echipa Cushman & Wakefield Echinox pe durata primei noastre lansari pe piata si abia asteptam sa ajungem la cat mai multi pasionati de moda din intreaga lume. Astfel, intrarea lui Jimmy Key pe piata din Romania este un pas important pentru brand si o dovada a succesului sau. Cu planuri de a deschide mai multe magazine in tara in urmatorii cativa ani, Jimmy Key doreste sa devina un lider intre brandurile de moda din Romania si regiunea SEE si, de-a lungul timpului, la nivel global. Ne asumam cu mandrie sa punem semnatura Jimmy Key in moda viitorului”.
In urmatorii cinci ani, Jimmy Key planuieste sa deschida peste zece magazine in Romania, conform strategiei sale globale. Brandul isi propune sa devina un lider de fashion in regiune, cu magazine in Turcia, Cipru, Azerbaidjan, Emiratele Arabe Unite si Arabia Saudita.
Jimmy Key este un brand turcesc de imbracaminte pentru femei, fondat in 1997. Compania-mama, Sun Tekstil, creeaza colectii de articole de imbracaminte si tesaturi pentru cei mai mari retaileri din lume de mai bine de 35 de ani. Parte dintr-un grup cu multa experienta, Jimmy Key creeaza colectii in tendinte si sustenabile.
Cushman & Wakefield Echinox este o companie de consultanta imobiliara de top pe piata locala, activand in toate segmentele pietei imobiliare. Departamentul de retail al companiei ofera consultanta dezvoltatorilor si retailerilor si intermediaza inchirierea de spatii comerciale atat stradal, cat si in cadrul marilor centre comerciale din Bucuresti si din tara.
Cushman & Wakefield Echinox, afiliatul exclusiv al Cushman & Wakefield in Romania, detinut si operat independent, cuprinde o echipa de peste 80 de profesionisti si colaboratori, ce ofera o gama completa de servicii investitorilor, dezvoltatorilor, proprietarilor si chiriasilor. Pentru mai multe informatii, vizitati site-ul companiei www.cwechinox.com .
Cushman & Wakefield, unul dintre liderii globali in domeniul serviciilor imobiliare comerciale, cu 52.000 de angajati in peste 60 de tari, ajuta chiriasii, proprietarii si investitorii in optimizarea valorii activelor. Cu venituri de 10,2 miliarde de dolari, serviciile principale ale companiei sunt: consultanta in gestionarea activelor si investitiilor, piete de capital, inchirieri, administrarea proprietatilor, reprezentarea chiriasilor, servicii de proiect si evaluare. Pentru mai multe informatii, vizitati site-ul companiei www.cushmanwakefield.com