loader
CUPRA lanseaza la Timisoara un nou showroom CUPRA Garage

CUPRA lanseaza la Timisoara un nou showroom CUPRA Garage

La nivel national, CUPRA se extinde in acele medii urbane pentru care marca si noile sale modele au fost si sunt create, recunoscand, astfel, potentialul pietei

• CUPRA devine rapid un brand global, dezvoltand in cei 5 ani de existenta o retea de distributie puternica, ce a reusit sa vanda in anul 2022 un numar de 152.900 autovehicule, fata de 16.200 vandute in anul 2020. Astfel, CUPRA Formentor, cu 97.600 vanzari, si modelul electric CUPRA Born, cu 31.300 de vanzari, se detaseaza in topul celor mai dorite modele, in concordanta cu cresterea exponentiala a marcii.

• CUPRA lanseaza in Romania al doilea showroom CUPRA Garage, un spatiu unic, care ne ofera o perspectiva clara in ceea ce priveste viziunea marcii: un brand provocator, urban si independent. Astfel, Timisoara adauga pe harta brandului CUPRA o noua locatie ce se evidentiaza prin identitatea exclusiva a marcii, prin elementele de design in culoarea cuprului, care subliniaza inca o data unicitatea si eleganta modelelor sale.

• La nivel national, CUPRA se extinde în acele medii urbane pentru care marca si noile sale modele au fost si sunt create, recunoscand, astfel, potentialul pietei.

Atunci cand selectam un oras pentru a deschide o noua locatie este nevoie de o abordare strategica, deoarece trebuie sa fie recunoscut totodata si potentialul pietei unde se face lansarea. CUPRA este un brand neconventional, iar CUPRA Garage este un element cheie în strategia acestuia de implementare locala. Dorim sa generam experiente unice si emotionale, iar faptul ca avem propria noastra locatie în showroom-ul CUPRA Garage din Timisoara confirma faptul ca ne transformam ambitia în realitate”, a declarat Horatiu Moldovan, Brand Manager CUPRA Romania.

                                                             

A doua locatie CUPRA Garage din Romania

Noul showroom CUPRA Garage din Timisoara este situat in Calea Lugojului 136 – Ghiroda, locatie pe care cei din judetul Timis o cunosc deja de 15 ani. Este vorba despre PORSCHE TIMISOARA – distribuitor autorizat multimarca al grupului Volkswagen AG, ce face parte din reteaua Porsche Inter Auto. Porsche Timisoara ofera de acum incolo o experienta exclusiva a marcii CUPRA, un spatiu unde fiecare viitor client se va bucura din plin de cele mai noi modele CUPRA si de o atmosfera specifica brandului.

Performanta pura, tehnologie concentrata pe utilizator, dar si design sofisticat, sunt doar cateva din caracteristicile brandului CUPRA, pe care le veti putea intalni in noua locatie.

Ambianta este conceputa pentru a crea acelasi sentiment de entuziasm si atractivitate contemporana pe care îl simti atunci cand conduci o CUPRA.

CUPRA Garage accentueaza individualitatea marcii, la fel cum modelele CUPRA ies în evidenta într-un peisaj stradal, altfel uniform. Locatia transmite, totodata, si ceva din viziunea marcii: CUPRA este un brand provocator, în concordanta cu vremurile actuale, urban si independent.

Dragan Popadici - Director Executiv Porsche Timisoara, a declarat: „Porsche Timisoara este deja de 15 ani o adresa foarte cunoscuta clientilor din vestul tarii pentru toate marcile Grupului Volkswagen. Ne bucuram sa adaugam in  portofoliul nostru emblematica marca CUPRA, cea mai noua marca a Grupului, un spirit dinamic, modern si neconventional, cu modele extrem de atragatoare, atat electrice, cat si cu motoare conventionale. Asa cum noul CUPRA Garage respecta întru totul cerintele functionale si estetice ale marcii, ca spatiu de primire si interactiune cu clientii, asa ne vom asigura ca respectam standardele CUPRA si în materie de întretinere si service, obtinand toate certificarile internationale necesare. Date fiind vanzarile pe care le-am înregistrat pana acum, cu best sellerul Formentor, suntem convinsi ca marca va fi foarte bine primita în vestul tarii si ne bucuram sa fim noi cei care o vom pune la dispozitia fanilor si clientilor.

                                                            

Experiente unice pentru clientii CUPRA

Brandul CUPRA isi doreste sa le ofere clientilor sai experiente unice si memorabile. Inaugurarea noului showroom este prilejul perfect pentru a afirma, inca odata, ca este un brand puternic si inovator, care isi propune sa se extinda si sa-si faca noul concept cunoscut, atat la nivel national, cat si international.

În prezent, in showroom este expus modelul CUPRA Formentor VZ5, cel mai puternic model al marcii de pana acum, iar in perioada imediat urmatoare, acestuia i se va alatura si CUPRA Born - o masina 100% electrica. Performanta si electrificarea sunt caracteristici fundamentale ale marcii CUPRA, piatra de temelie pe care vor fi construite toate modelele viitoare.

CUPRA reprezinta performanta contemporana. In viitor, aceasta performanta va fi una electrica, dar plina de emotie.

• CUPRA Formentor VZ5 demonstreaza impresionant de unde provine marca. Este cel mai înalt nivel de performanta in ceea ce CUPRA poate oferi, dar si un tribut adus radacinilor noastre din cursele de automobile – un adevarat rasfat pentru pasionatii de masini.

• CUPRA Born, pe de alta parte, arata încotro se îndreapta calatoria, aducand cu sine multe dintre aceste elemente specifice sportului cu motor, în prezent”, a mentionat Horatiu Moldovan, Brand Manager CUPRA Romania.

Transformarea SEAT S.A. de la combustie interna la electrificare avanseaza cu pasi mari, deschizand calea pentru un nou capitol de crestere în istoria companiei, care aniverseaza anul acesta 30 de ani de la înfiintarea si inaugurarea fabricii de la Martorell, Barcelona.

In anul 2021 brandul a lansat prima sa masina 100% electrica - CUPRA Born, dand, astfel, startul ofensivei electrice a marcii. Born s-a bucurat de succes inca de la momentul lansarii oficiale, fiind unul dintre cei sapte finalisti la premiile European Car of the Year 2022. Acesta a fost al doilea an consecutiv în care CUPRA a fost selectata, dupa nominalizarea Formentor în 2021.

Marca se pregateste în prezent pentru cea mai mare ofensiva de produse din istorie, care va începe în 2024 cu lansarea CUPRA Tavascan si CUPRA Terramar, urmata de CUPRA UrbanRebel în 2025. Aceste noi modele vor permite marcii sa intre pe noi segmente si piete si sa-si atinga obiectivul pe termen mediu de a vinde 500.000 de masini pe an.

                                          

CUPRA are ca obiectiv pozitionarea intre primele 100 cele mai bune marci globale pana în 2030. Pentru a atinge acest obiectiv, va fi sustinuta de cel putin sase parghii de crestere sustenabila. Intre acestea este inclusa si globalizarea marcii. In acest an, CUPRA intentioneaza sa deschida noi locatii CUPRA GARAGE in Berlin, Madrid, Manchester si Paris. De asemenea, parte a obiectivului declarat de a deveni un brand global, CUPRA analizeaza în prezent intrarea în America de Nord.

Autori