loader
Conferinta Globala IAA „Creativity4Better” se afla la doar cateva zile distanta de publicul din Romania

Conferinta Globala IAA „Creativity4Better” se afla la doar cateva zile distanta de publicul din Romania

Sub patronajul Ministerului Culturii, aceasta a 7-a editie, ce are loc pe 31 octombrie, la Opera Nationala din Bucuresti, este gata sa conecteze, sa transforme si sa inspire sub umbrela Human Creativity for Societal Change.

Prin tema de anul acesta, experti de renume mondial din industria marketingului, comunicarii, artei si tehnologiei vor aduce perspective unice si vor explora puterea creativitatii de a schimba societatea si de a influenta directia in care ne indreptam. Creativity in Communication, Creative Industries, Sustainability, Exponential Innovation & AI sunt cele patru sectiuni cheie ale acestei editii ce se concentreaza pe fortele care modeleaza realitatea atat in prezent, cat si in viitor.

„Succesul din ultimii 6 ani au transformat Creativity4Better intr-o traditie a excelentei creative si a inovatiei prin care ne dorim sa inspiram industria locala de marcom, dar si sa promovam extern Romania ca hub global de creativitate. De la cele mai recente tendinte in comunicare si industrii creative, pana la inovatiile exponentiale si inteligenta artificiala, aceasta editie va fi o calatorie captivanta in lumea schimbarilor transformative si a ideilor revolutionare. Personalitati cu un parcurs remarcabil vor pasi si pe scena de anul acesta, asadar invitam comunitatea creativa, oamenii de comunicare, marketing, media, publicitate, branding si nu numai sa-si ia o doza de inspiratie la cel mai inalt nivel” a spus Diana Flutur, Conference Director Creativity4Better.

Printre speakerii de top ai conferintei se numara: Andrés Reisinger, cunoscut drept unul dintre cei mai cautati artisti digitali ai secolului al XXI-lea, al carui artwork-ul a atras interesul unei pleiade de colectionari de milioane de dolari, brand-uri precum Maison Dior si galerii de arta internationale, Neha Singh, CEO & Founder, OBSESS, o platforma de e-Commerce experientiala care permite brandurilor si retailerilor sa creeze magazine virtuale 3D vizuale, imersive, pe site-urile lor, dar si Felix Richter, Creative Partner & CCO Mother London, care este considerat unul dintre cei mai cool creativi, ale carui idei si concepte au surprins lumea advertising-ului cu campanii pentru branduri precum Uber, KFC, Ikea, Reese's si BBC.

Intr-o lume in care brandurile sunt mai mult decat raspunsul oamenilor la consumerism, afla chiar de la speakerii conferintei „Creativity4Better” cat de important este rolul creativitatii in povestile de succes ale brandurilor si cum o simpla idee poate altera impactul pe care acestea le au asupra societatii in care traim. Organizatorii sunt incantati sa ofere o experienta unica si memorabila participantilor, cu sesiuni pline de inspiratie care sa celebreze puterea creativitatii, acea forta unica care poate produce schimbare prin inovatie si conexiune umana.

Mai multe detalii despre Conferinta Globala IAA „Creativity4Better” 2023 sunt disponibile pe www.creativity4better.com.

***

 

Despre IAA Romania

IAA Romania este cea mai vasta si mai reprezentativa asociatie profesionala a industriei de marketing, comunicare si media, un parteneriat strategic unic ce reprezinta interesele a peste 110 companii active in industrie: clienti de publicitate, agentii de publicitate si media si institutii mass media. Obiectivul IAA este sa transforme Romania intr-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing si comunicare. 

IAA Romania este afiliata la IAA Global cu sediul la New York si filiale in peste 56 de tari. Pentru activitatea sa la standarde de excelenta, IAA Romania a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activa si creativa filiala din lume.