loader

Comunicarea eficienta in on-line, Andrei Manea, Business Development Manager Concept24, speaker la Meet the MAN!

ANDREI MANEA, Business Development Manager Concept24, este speakerul evenimentului Meet the MAN! Bucuresti, ce va avea loc marti, 18 martie 2014, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel, si va dicuta cu participantele despre comunicarea eficienta in on-line.

„Oricine este implicat intr-o afacere stie cat este de importanta prezenta in on-line. Si nu doar prezenta, ci si comunicarea strategica si promovarea in acest mediu in plina dezvoltare, care sa duca la cresterea notorietatii si a vanzarilor. In cadrul evenimentului Meet the MAN! vom discuta cu un specialist in comunicare online, care ne va arata cum sa facem toate aceste lucruri si care sunt perspectivele domeniului”, a declarat Alice Botnarenco, fondatoare si presedinte Femei in Afaceri.

 

ANDREI MANEA

In anul 2005 devine co-fondator al agentiei de marketing on-line si web development Concept24. In prezent ocupa functia de Strategy Manager, in aceasta calitate fiind responsabil de conducerea operatiunilor si dezvoltarea strategiilor de business ale companiei.

Concept24 ofera servicii integrate pentru cresterea vanzarilor prin intermediul mediului on-line: atragere de prospecti (SEO, Adwords, Facebook), conversia acestora (magazine on-line si site-uri de prezentare) si fidelizarea lor (solutii CRM personalizate). Intre clientii companiei se afla companii multinationale si locale: Medsana Romania, Cefin Romania, La Fantana, Prioripost, Delta Studio, Sameday Courier etc. Compania activeaza si pe piata din SUA si Canada, indeosebi in domeniul aplicatiilor de tip CRM tailor-made.

Cu o experienta de peste 9 ani in antreprenoriat, Concept24 nu este singurul proiect in care a fost implicat, avand de-a lungul timpului participatii in diverse alte companii de succes.

Este licentiat al Academiei de Studii Economice Bucuresti si absolvent al programului MBA organizat de CNAMP Paris.

www.concept24.ro

 

ACCESUL LA EVENIMENT

Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).

Accesul la eveniment se face doar cu rezervare si confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 25% discount din costul taxei de participare.

 

Aflati ce beneficii are o membra Femei in Afaceri si ascultati testimonialele celorlalte membre!

Inscrierile se fac la: inscrieri@femei-in-afaceri.ro,  iar detalii suplimentare se obtin la: 0762 677 111.

 

DESFASURATORUL EVENIMENTULUI
18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee • 19:00 – Inceputul evenimentului

19:15 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are

20:00 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului

20:20 – Q&A • 20:40 – Tombola  • 20:45 – Business Networking

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL