loader
Compania multinationala Carrefour a ales solutii de Inteligenta Artificiala (IA) oferite de SAS pentru optimizarea managementului retelei de distributie si reducerea risipei alimentare

Compania multinationala Carrefour a ales solutii de Inteligenta Artificiala (IA) oferite de SAS pentru optimizarea managementului retelei de distributie si reducerea risipei alimentare

Carrefour utilizeaza solutia SAS Viya devenind primul comerciant francez care apeleaza la Inteligenta Artificiala pentru a garanta disponibilitatea produselor in magazinele fizice si online.

Cea de-a 108-a Conventie si Expozitie Anuala NRF, New York (17 ianuarie 2019)

Gigantul retail Carrefour a ales SAS® Viya® pentru optimizarea lantului de distributie, actiune care face parte din planul de transformare globala a companiei, pentru a veni in intampinarea asteptarilor clientilor prin solutii tehnologice avansate.

Carrefour doreste sa creeze un univers special care imbina online-ul cu experienta din magazine, unde clientilor fideli le sunt garantate si oferite produse de cea mai buna calitate la orice ora si oriunde. Utilizarea inteligentei artificiale pentru imbunatatirea lantului de distributie este o premiera pentru segmentul de retail din Franta.

Carrefour se confrunta azi cu provocarile distributiei pe mai multe canale. Compania a optat pentru optimizarea inventarului cu ajutorul SAS Viya care permite colectarea si procesarea datelor din magazinele sale, depozite si platformele de comert online. Analiza acestor date duce la o imbunatatire a prognozelor privind necesarul de marfa si a comenzilor plasate la furnizori contribuind la reducerea risipei si a stocului excedentar.

Dupa o perioada de testare de 18 luni, SAS Viya va fi implementata in intregul lant alimentar Carrefour pentru a oferi echipelor de achizitie si reaprovizionare un plus de agilitate in integrarea metodelor de lucru si o imbunatatire a prognozelor privind cererea si necesarul de marfa. SAS Viya este o solutie robusta, sigura si adaptabila care inmagazineaza si proceseaza volume mari de date permitand expertilor Carrefour sa dezvolte algoritmi personalizati pentru a raspunde unor nevoi specifice.

„SAS Viya ne permite sa facem un pas important in optimizarea lantului de distributie. Inteligenta artificiala va elibera echipele noastre de anumite sarcini permitandu-le sa acorde timpul necesar dezvoltarii de strategii de prognoza diferentiate si sa raspunda in cel mai bun mod nevoilor clientilor, reducand, in acelasi timp, risipa”, a declarat Franck Noel-Fontana, Director departament Prognoza Carrefour France.

SAS si partenerul sau, Capgemini, vor oferi companiei Carrefour expertiza tehnica si cea de business necesare pentru implementarea acestei solutii.

„Se vorbeste  mult despre inteligenta artificiala, dar proiecte precum cel implementat de Carrefour contribuie la ancorarea acesteia in realitate”, a declarat Oliver Schabenberger, SAS Chief Operating Officer si Chief Technology Officer. „Am fost martorii unui avans incredibil in realizarea de algoritmi care pot performa, cu o precizie excelenta, actiuni pe care le-ar face oamenii”.

Pentru a afla mai multe despre aceste solutii, descarcati brosura SAS despre Planificarea asistata a cererii prin intermediul Invatarii Automatizate pentru industriile de Bunuri de Consum (Consumer Packaged Goods) si Retail

Autori

foto
CARREFOUR ROMANIA SA
foto
SAS ANALYTICAL SOLUTIONS SRL