loader
Coca-Cola HBC Romania are un nou Country Sales Manager – Paul Neacsu

Coca-Cola HBC Romania are un nou Country Sales Manager – Paul Neacsu

Paul s-a alaturat Coca-Cola HBC in urma cu 20 de ani, ocupand pozitia de Business Developer (agent de vanzari)

Paul Neacsu este noul Country Sales Manager in cadrul Coca-Cola HBC Romania, liderul industriei locale de bauturi. In noul sau rol, va coordona o echipa de vanzari de aproximativ 700 de persoane, responsabila de relatia cu cei 100.000 de clienti ai companiei.

Paul s-a alaturat Coca-Cola HBC in urma cu 20 de ani, ocupand pozitia de Business Developer (agent de vanzari). Abilitatile de comunicare si adaptare, orientarea catre rezultate si catre dezvoltarea oamenilor, in egala masura, au conturat cariera lui Paul. El a ocupat, de-a lungul anilor, diferite roluri in departamentele de Vanzari si Marketing, care au accelerat dezvoltarea abilitatilor sale de lider si dobandirea cunostintelor critice de business. Standardul ridicat pe care Paul l-a impus in ultimii ani in cadrul sesiunilor de management al performantei a ajutat echipa de vanzari sa obtina rezultate exceptionale. Paul a contribuit decisiv  la transformarea echipei comerciale Coca-Cola HBC, prin incurajarea constanta a colegilor de a aborda diferit provocarile, prin eforturile constante de a investi in potentialul oamenilor din echipa si prin construirea unei legaturi mai puternice intre colegi.

Am crescut si m-am format in cadrul Coca-Cola HBC. Toti acesti ani in cadrul companiei, fiecare rol pe care l-am avut, au contribuit si au o amprenta asupra dezvoltarii mele profesionale, dar si personale. Pentru mine, Coca-Cola HBC este a doua familie si fiecare zi este o noua ocazie de mandrie si satisfactie. Am contribuit, in toti acesti ani, la evolutia pietei, iar faptul ca am reusit, in orice context, sa avem un model de business reper in industrie este o realizare extraordinara. Pentru mine este o onoare sa fac parte din aceasta echipa cu un dezvoltat spirit antreprenorial, pentru care autenticitatea este valoarea cea mai importanta.”

In 2020, Paul, care a ocupat rolul de Acting Country Sales Manager, a avut o contributie semnificativa in sustinerea vanzarilor. Intr-un an marcat de pandemie, el a oferit incredere deplina echipei, concentrandu-se pe siguranta colegilor din piata si sustinerea initiativelor de route-to-market. Accelerarea digitalizarii si orientarea constanta catre oameni si initiativa au dat rezultate si au sustinut performanta Coca-Cola HBC intr-un an cu multe provocari.

Principalele responsabilitati ale lui Paul, in noul rol, sunt legate de cresterea capabilitatilor echipei de vanzari, incurajarea autonomiei in echipa si adaptarea la noul context. Prioritare sunt dezvoltarea echipei, consolidarea parteneriatelor cu clientii si executia impecabila pentru care Coca-Cola HBC este recunoscuta in piata.

Accelerarea digitalizarii este si va ramane una dintre ariile de interes major pentru noi. Piata de retail s-a transformat semnificativ si este nevoie de noi abordari, care sa raspunda nevoilor actuale ale clientilor nostri si consumatorilor. Drumul nu este unul simplu, dar avand o echipa unita, hotarata, care crede in strategia companiei, cu siguranta avem sanse mari sa realizam tot ceea ce ne-am propus si sa crestem valoarea pe care o aducem in piata. Un business este construit de oameni si, cunoscandu-i pe colegii mei, sunt convins ca povestea pe care o construim in Romania de 30 de ani va avea multe alte capitole frumoase”.

Despre Coca-Cola HBC Romania

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari imbuteliatori ai companiei Coca-Cola, avand in 2019 vanzari de peste 2,2 miliarde de unitati. Compania activeaza intr-o zona geografica extinsa, are operatiuni in 28 de tari, deservind peste 600 milioane de oameni. Coca-Cola HBC ofera o gama larga de bauturi racoritoare, printre care bauturi carbogazoase, sucuri, apa, energizante, ceaiuri si cafea. Coca-Cola HBC promoveaza o dezvoltare durabila, generand valoare pentru afacerea sa si pentru comunitatile in care este prezenta. In acest sens, compania ofera bauturi racoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, incurajand in acelasi timp un mediu de lucru deschis si desfasurandu-si activitatea intr-un mod responsabil, astfel incat sa protejeze mediul inconjurator, contribuind la dezvoltarea socio-economica a comunitatilor locale.

Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola in Romania", realizat pe baza datelor financiare din 2019, prezenta acestui sistem pe piata locala genereaza o valoare adaugata de 574 milioane de euro, echivalentul a 0,26% din PIB-ul Romaniei.

In Romania, Coca-Cola HBC a fost desemnata cea mai sustenabila companie pe plan local, pentru al cincilea an consecutiv (2016 – 2020), conform Romania CSR Index, studiu realizat de agentia de consultanta independenta The Azores. Coca-Cola HBC Romania este liderul industriei de bauturi, fiind cel mai mare exportator din domeniu, cu o pondere de aproximativ 30% din exporturile de bauturi.

Autori

foto
COCA-COLA HBC ROMANIA SRL