Evolutia pe plan local a fost sustinuta de toate categoriile. Categoria bauturilor carbogazoase a inregistrat o crestere de 5-6%, brandurile Coca-Cola si Fanta avand o crestere similara. In schimb, brandul Sprite a afisat volume mai mici de 5%. La polul opus, brandul Schweppes si-a crescut volumele cu un procent cuprins intre 10 si 16%.
De asemenea, categoria bauturilor necarbonatate a crescut in volum cu 8-9%.
La nivelul pietelor emergente, regiune din care face parte si Romania alaturi de tari precum Ucraina, Serbia, Armenia, Bulgaria sau Rusia, Coca-Cola HBC a afisat o crestere de 2,7% in volum, pana la un miliard de navete (peste 6,2 miliarde de litri).
In total, Coca-Cola HBC a raportat anul trecut in cele 28 de tari in care activeaza vanzari de 2 miliarde de navete (peste 11 miliarde de litri).
Coca-Cola HBC detine in Romania trei fabrici, la Timisoara, Vatra Dornei si Ploiesti.