loader

Cel mai mare eveniment de afaceri al anului din Constanta a oferit managerilor si antreprenorilor prezenti solutiile concrete pentru navigarea intr-un mediu economic volatil

BUSINESS to more BUSINESS – Conferinta Regionala organizata de Doingbusiness.ro a reunit joi, 16 iunie 2016, la Constanta, peste 130 de manageri si antreprenori locali.

Conferinta a pus la dispozitia participantilor cele mai bune solutii pentru stabilirea unor strategii de afaceri de succes, in mediul economic aparent bun, dar care, analizat cu atentie, demonstreaza volatilitatea conditiilor economice.

 

,,Desi numarul insolventelor companiilor s-a injumatatit in 2015 si a ajuns la aproximativ 10.000, observam ca incep sa dispara mai multe companii mai importante decat in trecut, din sectorul IMM-urilor’’, a declarat Iancu Guda – Services Director, Coface Romania. ,,In medie, companiile in insolventa din anul 2015 au cate 15 salariati, spre deosebire de cele care au intrat in insolventa in 2014 si care in medie creau 8 locuri de munca’’, a mai spus Guda.

 

,,Faptul ca, potrivit cifrelor prezentate, companiile care au intrat in dificultati in 2015 au o durata medie de functionare de 11 ani, arata inca un fenomen ingrijorator: dispar companii bune, care au reusit sa navigheze atat perioada de boom economic, dar si sa reziste crizei. Ele au iesit insa foarte slabite din turbulentele economice, iar noua perioada de crestere nu este de natura sa le reaseze solid in circuitul economic, in conditiile in care mai putin de 5 companii din 100 care ajung in insolventa in Romania, reusesc sa evite falimentul’’, a declarat jurnalistul economic Radu Soviani, moderatorul conferintei.

 

Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro a remarcat calitatea si interesul oamenilor de afaceri din Dobrogea prezenti la eveniment: ,,In etapele anterioare ale Conferintei regionale, desfasurate la Brasov, Iasi, Ploiesti, Bucuresti, Sibiu si acum in Constanta, am reusit sa prezentam celor peste 1.000 de manageri si antreprenori participanti, solutiile de navigare in mediul economic volatil al anului 2016. Mediul de afaceri din Constanta s-a dovedit extrem de activ, extrem de interesat si foarte receptiv pentru a afla si implementa solutiile de consultanta fiscala prezentate de noi si mai ales strategiile de reactie la schimbarea comportamentului consumatorilor, subsumate optimizarii inteligente a costurilor si instrumentelor pentru generare de vanzari sporite.’’

 

Nu numai consumatorii se schimba, dar si conditiile de afaceri din regiune, a fost de parere Iulian Groposila – Presedinte al Patronatului IMM Constanta: ,,Constanta este un oras cu un potential economic imens. Pentru prima data dupa 15 ani, avem oportunitatea sa interactionam si sa ne stabilim ca prim-partener Consiliul Judetean Constanta. Acum, sper ca relatia dintre mediul de afaceri si administratie sa se aseze pe calea normalitatii’’, a declarat Groposila.

 

 

In cadrul evenimentului s-au adresat oamenilor de afaceri si managerilor cheie din companiile din Constanta si din judetele invecintate, reprezentanti ai unor companii de renume, cu solutii de afaceri concrete si la indemana, aplicabile imediat. Printre vorbitorii cheie s-au numarat Andreea Cramer – Director Segment & Base Management, Telekom Romania, Rares Medrega – Senior Trainer, Allianz Tiriac Asigurari, Radu Nicolescu – Senior Lawyer, Duncea, Stefanescu&Associates.

 

De asemenea, au abordat problema vanzarilor optimizate si provocarilor mediului online Alexandru Israil – Marketing Specialist, Netland Computers – Partener Microsoft Romania si Dumitru Ion – CEO Kompass Romania. ,,Trucurile’’ de relationare cu partenerii de afaceri si angajatii au fost dezvoltate pe larg, pentru publicul constantean de Daniela Dumitru – Marketing Manager Omega Pharma.

 

Conferinta BUSINESS to more BUSINESS organizata la Constanta a adus in premiera si prezentarea unui studiu de caz asupra Portului Constanta – Pozitionarea in piata, realizat de Alexandru Craciun – Director Comercial al Companiei Nationale Administratia Porturilor Maritime si Senior Consultant la Sfera Business, in timp ce, tot in premiera pentru BUSINESS to more BUSINESS, Nazmi Dogan – Presedintele Asociatiei Intreprinzatorilor Turci, a prezentat oportunitatile de dezvoltare ale afacerilor prin intermediul Asociatiei.

 

Partenerii Conferintei BUSINESS to more BUSINESS Constanta au fost: Telekom Romania, Patronatul IMM Constanta (PIMM), Duncea, Stefanescu&Associates, Allianz Tiriac Asigurari, EY Romania, Microsoft Romania, Safety Broker, Netland Computers, Coface Romania si Kompass Romania. Totodata, organizatiile suport care au sprijinit acest eveniment au fost: Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc, CEDES Cercetare Dezvoltare si The Association of the Turkish SMEs in Romania.

 

Evenimentul a fost sustinut prin parteneriate media de: AGERPRES, Jurnalul de Afaceri, Evenimente Biz, Manager Express, MANPRES, PrBox.ro, Calendar Evenimente, Transilvania Business, Trustul de presa Cuget Liber Constanta, Investclub, RBE Connect, Revisa CARIERE, Spatiulconstruit.ro.

 

Evenimentul de la Constanta a marcat jumatatea Conferintei Nationale BUSINESS to more BUSINESS care va continua cu evenimentele de la Cluj-Napoca (13 octombrie 2016), Galati (10 noiembrie 2016), Oradea (24 noiembrie 2016) si Timisoara (decembrie 2016). Totodata, in octombrie 2016, la Bucuresti, Doingbusiness.ro organizeaza evenimentul CEO Conference.
 

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL