British American Tobacco (BAT) Romania a anuntat astazi extinderea retelei de distributie glo™, cel mai nou produs al companiei care incalzeste, nu arde tutunul, pe pietele din sapte orase mari: Bucuresti, Constanta, Craiova, Cluj-Napoca, Timisoara, Brasov si Iasi. Aceasta masura face parte din strategia globala a British American Tobacco de a oferi consumatorilor noi modalitati de a se bucura de tutun, prin intermediul unor produse de noua generatie cu potential de risc redus.
Incepand cu aceasta saptamana, consumabilele de tutun pentru glo™, numite Neostiks, sunt disponibile in aproximativ 2.000 de magazine, lanturi internationale de supermarket-uri si benzinarii din Bucuresti, Constanta, Craiova, Cluj-Napoca, Timisoara, Brasov si Iasi. De asemenea, o echipa dedicata de ambasadori glo™ a fost recent infiintata pentru a le facilita fumatorilor accesul la produs, precum si pentru a le oferi acestora mai multe informatii cu privire la caracteristicile cheie si modul de utilizare. Acum, dispozitivul glo™ este disponibil online, pe www.glo.ro, in magazinul dedicat glo™ din Baneasa Shopping City din Bucuresti si prin reteua de ambasadori, in timp ce consumabilele sunt accesibile si in cele 2.000 de puncte de vanzare cu amanuntul la nivel national. Pretul promotional la prima achizitie a dispozitivului, impreuna cu 10 pachete de Kent Neostiks, este de 200 de Lei. Un pachet de Kent Neostiks se va comercializa la un pret comparabil cu cel al unui pachet de tigarete (17 Lei).
„Extinderea este o parte vitala a angajamentului companiei si a eforturilor noastre de a creste gradul de informare si constientizare cu privire la aceste noi produse de ultima generatie pe care le-am lansat in magazinul nostru din Bucuresti in luna decembrie a anului trecut. Prin cresterea accesului la produsele cu potential de risc redus si prin intermediul ambasadorilor nostri care informeaza consumatorii cu privire la modul in care functioneaza glo™, putem sa sprijinim mai bine orice fumator care ar putea avea in vedere trecerea la aceasta alternativa cu potential de risc redus”, a declarat Asli Ertonguc, Southern Central Europe Area Marketing Director la British American Tobacco.
Din 2012, British American Tobacco a investit peste 2,5 miliarde dolari in aceste alternative cu potential de risc redus la fumatul traditional.
Conform cercetarilor existente, vaporii produsi de glo™ prin incalzirea tutunului contin cu aproximativ 90% - 95% mai putine substante nocive decat fumul de tigara*. De asemenea, glo™ produce mai putin miros si nu genereaza scrum, in comparatie cu fumatul**. La nivel global, peste 1.500 de oameni de stiinta, ingineri si specialisti in tutun lucreaza in centrele de cercetare si dezvoltare ale companiei.
„Cand am dezvoltat glo™, am vrut sa oferim fumatorilor o experienta similara cu cea a fumatului, dar cu un potential de risc redus fata de cel asociat tigarilor. Este cunoscut faptul ca arderea tutunului produce multe dintre substantele nocive asociate fumatului. Desi efectele pe termen lung asupra sanatatii trebuie evaluate in continuare, cele mai recente studii arata ca glo™ produce cu aproximativ 90% pana la 95% mai putine toxine decat tigarile*”, a spus Christopher Proctor, Chief Scientific Officer, British American Tobacco.