loader
Brandul KitKat® reinventat in cereale crocante pentru mic dejun

Brandul KitKat® reinventat in cereale crocante pentru mic dejun

Cerealele KitKat® au fost create ca raspuns la nevoile consumatorilor

Nestle, cea mai mare companie de produse alimentare si bauturi din lume, vine in intampinarea fanilor cerealelor pentru micul dejun cu un nou produs, Cereale KitKat® gust de ciocolata si napolitana, in ambalaj de 350 de grame, un rasfat pentru dimineti pline de energie.

Cercetarile realizate de catre Cereal Partners Worldwide (CPW) la nivel Global au adus in prim plan faptul ca 53% dintre consumatori doresc sa experimenteze produse noi, produse inovatoare, iar 89% dintre consumatori considera ca este important si doresc sa aiba parte de o experienta placuta, atunci cand le consuma. Astfel, in urma acestor rezultate, cerealele KitKat® au fost create ca raspuns la nevoile consumatorilor.

In ultimii 20 de ani, am reusit sa reducem cu 25% continutul de sare si cu 20% continutul de zaharuri din cerealele noastre pentru mic dejun. De asemenea, cerealele Nestle pentru micul dejun nu contin coloranti sau arome artificiale. Fiind  cea mai mare companie alimentara din lume, suntem prezenti pe mesele a milioane de familii in fiecare dimineata. Ii putem ajuta pe consumatorii nostri sa-si creasca aportul de cereale integrale incepand cu prima masa a zilei”, spune Sinziana Lungu, Associated Marketing Manager Cereal Partners Worldwide, Nestle Romania.

  

Noile cereale deosebit de crocante KitKat® vin intr-o combinatie delicioasa, cu gust de ciocolata si napolitana, fiind o reinterpretare pentru micul dejun a celebrelor batoane de ciocolata KitKat®. Avand ingredientul nr. 1 din reteta cereale integrale, acestea reprezinta o solutie delicioasa si contribuie la aportul de cereale integrale, vitamine si minerale, incepand cu prima masa a zilei - micul dejun. In plus, cacao folosita in produs provine din surse sustenabile*.

In Romania, micul dejun este consumat cu o frecventa medie de 5 ori pe saptamana, cu 57% dintre romani care iau micul dejun zilnic si 9% care nu obisnuiesc sa ia micul dejun, conform studiului facut de MASMI si Nestle la inceputul acestui an.

Cerealele integrale sunt bogate in minerale, vitamine si fibre si ajuta la reducerea riscului la anumite boli cronice. Romanii consuma, in medie, de 2-3 ori pe saptamana cereale integrale. Doar 16% consuma cereale integrale mai mult de 5 ori pe saptamana. Conform studiilor derulate de CPW, consumul per cap de locuitor in Romania este inca mic, doar 1 kg de cereale la mic dejun, fata Germania 2,2 kg sau Portugalia 2,6 kg. Cerealele pentru micul dejun sunt prezente pe masa a aproximativ 6 din 10 gospodarii din tara noastra (conform datelor GfK Consumer Panel de la inceputul acestui an, furnizate companiei Nestle Romania), ceea ce arata potentialul categoriei pe piata din Romania.

Istoria Brandului KitKat®

Savurat in peste 80 de tari, KitKat este primul brand global de ciocolata care foloseste cacao 100% din surse durabile prin Nestle Cocoa Plan si certificat Rainforest Alliance. Marca KitKat dateaza din 1911, cand termenii „Kit Kat” si „Kit Cat” au fost inregistrate ca marci comerciale de catre cofetaria Rowntree din Marea Britanie, care a fost cumparata de Nestle in 1988. In 2013, Google a incheiat un parteneriat cu Nestle prin care versiunea 4.4 a sistemului de operare Android a fost denumita „KitKat”. In 2020, KitKat a castigat Premiul Lausanne Index – Cel mai bun ambalaj.

*Cacao delicioasa pe care o iubesti, provenita din surse sustenabile. Contribuim la imbunatatirea calitatii vietii fermierilor, prin Nestle Cocoa Plan si prin colaborarea cu Rainforest Alliance.

Despre Nestle

Grupul Nestle este prezent in Romania din 1995, printre brandurile din portofoliul sau numarandu-se NESCAFE, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. In Romania, Nestle s-a implicat si in initiative ecologice si de responsabilitate sociala. In ultimii 3 ani compania a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon pana in 2050.

Initiativele globale Nestle:

In 2017, Nestle a luat o serie de masuri pentru accelerarea progresului in vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a actiunilor de imbunatatire a calitatii vietii si contributiei la un viitor mai bun. Printre acestea se numara consolidarea programului “Nestle for Healthier Kids”, extinderea initiativei “Nestle needs YOUth” si dezvoltarea activitatilor de management sustenabil al performantei de mediu. Nestle isi mentine pozitia de lider global in industria de alimente si bauturi prin portofoliul de produse sanatoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evalueaza cei mai mari 25 de producatori de alimente din lume, concentrandu-se pe politicile, practicile si performantele lor legate de nutritie. Pozitia de top conferita Nestle este recunoasterea angajamentului sau permanent fata de nutritie si sanatate, precum si angajamentul sau de a ajuta la abordarea provocarilor globale ale obezitatii si subnutritiei. 

Nestle for Healthier Kids             

Programul „Nestle for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestle care sustin parintii si tutorii sa creasca copii mai sanatosi, de la activitati de cercetare si formulare a produselor pana la servicii de educatie si nutritie inovatoare pentru un stil de viata sanatos. in Romania, aceste eforturi se regasesc sub umbrela programului „Si eu traiesc sanatos - SETS”, initiat de Fundatia PRAIS.

Nestle needs YOUth

Ambitia Nestle in ceea ce priveste initiativa globala de tineret „Nestle needs YOUth” este sa ajute 10 milioane de tineri din intreaga lume sa aiba acces la oportunitati de cariera pana in anul 2030. Aceasta initiativa globala combina si coordoneaza toate activitatile care sustin tinerii din intreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestle for a Waste Free World

Nestle doreste ca produsele sale sa nu fie doar mai gustoase si mai sanatoase, ci si mai bune pentru mediu. Ambitia Nestle pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Autori

foto
NESTLE ROMANIA SRL