loader

Brandtailors semneaza rebranding-ul ZUZU, revolutionand arhitectura de portofoliu in categoria de lactate

Brandtailors ramane alaturi de Albalact in demersul continuu de dezvoltare a brand-ului Zuzu.

Procesul de rebranding dezvoltat intr-o perioada de aproximativ 6 luni si finalizat in prima parte a anului acestuia seteaza premisele dezvoltarii portofoliului de produse Zuzu in orice directie strategica in cadrul subcategoriilor pietei de lactate.

 

Noutatea absoluta a proiectului de rebranding Zuzu pregatit de Brandtailors o reprezinta solutia de arhitectura de portofoliu creata conform beneficiilor aduse de produse in viata consumatorului, spre deosebire de solutia mult prea des intalnita pe piata de lactate din Romania – organizarea portofoliului unui brand in functie de tipul de produs.


„Rebranding-ul Zuzu la care am lucrat impreuna cu echipa Albalact este un „update” pe care multe dintre brand-urile consacrate si valoroase ar trebui sa le faca o data la cativa ani ca sa isi pastreze leadership-ul de imagine si sa se mentina in rigorile unui consumator tot mai rafinat ca educatie vizuala. Rebranding-ul Zuzu este o evolutie profilactica menita sa valideze inca o data faptul ca un proces de rebranding eficient este acela care are in centrul preocuparilor sale demersul de a construi si nu tendinta de a face «tabula rasa»”, a declarat Andreea Florea, Managing Partner Brandtailors.


Zuzu se identifica in acest moment cu patru game de produse, fiecare avand elemente specifice de design:


– gama „origins” cu un design aerisit pe fundal alb, cuprinde produsele proaspete pe care consumatorii le cunosc si le apreciaza pentru simplitatea si calitatea lor constanta (lapte, lapte cu arome si specialitati din lapte – sana, kefir, lapte batut);


– gama „refresh”, cu un design pe fundal albastru, include iaurturile de baut si de mancat cu lingurita, atat natur, cat si cu fructe, produse consumate dupa o masa principala, ca parte integranta a unei mese principale sau ca gustare intre mese, pentru un efect nutritiv rapid si racoritor;


– gama „slim&healthy”, cu design pe fundal verde, a fost destinata sa reprezinte produsele cu un puternic fundament rational de consum, produse apreciate de consumatorii atenti la sanatatea lor si la principiile nutritive (continut redus de grasimi, incluzii de cereale, goji, fructe uscate);


– gama „creamy” cu un design pe un fundal visiniu, cuprinde produse cu textura fina si consistenta cremoasa, adresate unui consumator care apreciaza intensitatea unui gust rafinat si matasos.


„In urma rebranding-ului, design-ul de ambalaj si-a pastrat elementele grafice care si-au dovedit validitatea in procesul de fundamentarea a brand-ului dezvoltat in 2010, elemente de natura sa ii asigure recognoscibilitate in relatia cu consumatorii loiali si, in acelasi timp, design-ul marcheaza raportarea brand-ului Zuzu la categoria de lactate in functie de relevanta atributelor de produs”, explica Melania Moisi, Creative Director Brandtailors.


Manifestarea grafica a brand-ului Zuzu a devenit plurivalenta astfel incat sa poata performa in egala masura in mai multe sub-categorii de lactate, insa a ramas consistent ca „look & feel”. De asemenea, echipa Brandtailors a imbogatit sistemul grafic al design-ului de ambalaj Zuzu, pastrand insa un nivel superior de diferentiere intre produsele din portofoliu.
 

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL