loader
Bergenbier SA : intr-un an 2020 dificil, am ales sa ne construim strategia din perspectiva oportunitatilor

Bergenbier SA : intr-un an 2020 dificil, am ales sa ne construim strategia din perspectiva oportunitatilor

In 2020, am inregistrat o crestere atat in volum cat si din punct de vedere al cifrei de afaceri, care ne intareste relatia de incredere cu clientii si consumatorii nostri

Bergenbier SA, parte a grupului Molson Coors Beverage Company - unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata berii - a incheiat anul 2020 cu o cifra de afaceri de 653 milioane lei, in usoara crestere fata de anul 2019.

« In 2020, am inregistrat o crestere atat in volum cat si din punct de vedere al cifrei de afaceri, care ne intareste relatia de incredere cu clientii si consumatorii nostri. Intr-un moment dificil pentru intreaga industrie am ales sa privim lucrurile altfel si sa ne construim strategia din perspectiva oportunitatilor. Am ales sa continuam investitiile in oameni, sa crestem investitiile si suportul acordat partenerilor distribuitori, cat si celor din Trade si - nu in ultimul rand - sa aratam ca suntem un partener de incredere al societatii civile. », a declarat Mihai Voicu, Director General al Bergenbier SA.

Bergenbier SA a fost fondata in 1994, iar cea mai importanta marca din portofoliul sau, Bergenbier, a fost lansata un an mai tarziu. Astazi, Bergenbier SA este in top trei companii producatoare de bere din Romania, avand o fabrica moderna la Ploiesti si o retea performanta de distributie nationala. Compania are peste 650 de angajati si a platit catre statul roman impozite si taxe aferente anului 2020 in valoare de peste 196 milioane de lei.

98% dintre materiile prime folosite in producerea berii in fabrica Bergenbier din Ploiesti sunt de provenienta autohtona, ceea ce a contribuit la incurajarea economiei locale. In anul 2020, Bergenbier SA a reciclat sau eliminat in mod controlat 100% din deseuri si ambalaje, promovand astfel un comportament sustenabil pe intreg lantul de productie.

« Pentru 2021, suntem de un optimism moderat, ne asteptam sa avem parte de o evolutie pozitiva a pietei berii din Romania, parghiile fiind eliminarea restrictiilor si relansarea economiei. Cresterea numarului de persoane vaccinate si redeschiderea restaurantelor, precum si organizarea de evenimente sportive sau culturale, alaturi de deschiderea sezonului estival pot avea efecte pozitive asupra pietei », a continuat Mihai Voicu.

Portofoliul companiei cuprinde marci care acopera toate segmentele pietei. Pe langa berile produse la Ploiesti – Bergenbier, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu– compania importa si distribuie in exclusivitate specialitatile pragheze Staropramen Dark si Granat, berile de abatie belgiene Leffe si Hoegaarden, berea americana Miller Genuine Draft, cea mai iubita bere mexicana, Corona, precum si berea alba germana nefiltrata Frazinskaner.

Recent, portofoliul Bergenbier s-a imbogatit cu FRESH 0.0, cel mai nou mix de bere 0.0% alcool si bautura racoritoare cu suc de fructe. Odata cu brandul FRESH 0.0, compania isi diversifica portofoliul de produse “mai mult decat bere” si pregateste terenul pentru lansarea, in perioada urmatoare, a unor alte inovatii. Mixurile de bere si berile aromatizate au in ultimii ani o tendinta de crestere, in conditiile in care se observa o preferinta mai mare a consumatorilor pentru acest segment.

Conform studiilor de piata ale Asociatiei Berarii Romaniei, in 2020 piata berii a ramas la un nivel constant si a inregistrat o crestere de doar +0.5% in volum. Desi sectorul HoReCa a fost afectat considerabil, vanzarile inregistrate de alte canale, cum ar fi magazinele de proximitate, au crescut substantial. Sectorul de “modern trade” si e-commerce-ul au fost de asemenea extrem de dinamice. Chiar si in conditiile unei stagnari in volum a pietei, sectorul de bere continua sa aiba un impact pozitiv semnificativ asupra economiei romanesti. Industria berii asigura la nivelul intregii tari, direct si indirect, un numar de aproape 61.000 locuri de munca pentru romani si acopera exclusiv din productia locala aproximativ 97% din consumul intern de bere.

Despre Bergenbier S.A.

Parte a grupului Molson Coors Beverage Company, compania Bergenbier S.A. a fost fondata in 1994, iar cea mai importanta marca din portofoliul sau, Bergenbier, a fost lansata un an mai tarziu. Astazi, Bergenbier S.A. este in top trei companii producatoare de bere din Romania, avand o fabrica moderna la Ploiesti si o retea performanta de distributie nationala.  Prin fiecare lucru pe care il facem, incantam bautorii de bere din Romania. De aceea, Bergenbier S.A. acorda o atentie sporita impactului pe care il are in comunitate si asupra mediului. Fiecare bere produsa lasa o urma, iar aceasta ajuta compania sa creeze un viitor sustenabil. Portofoliul companiei cuprinde marci care acopera toate segmentele pietei. Pe langa berile produse la Ploiesti – Bergenbier, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu– compania importa si distribuie in exclusivitate specialitatile pragheze Staropramen Dark si Granat, berile de abatie belgiene Leffe si Hoegaarden, berea americana Miller Genuine Draft, cea mai iubita bere mexicana, Corona, precum si berea alba germana nefiltrata Frazinskaner.

Despre Molson Coors

De peste doua secole, Molson Coors fabrica bauturi care aduc oamenii impreuna pentru a se bucura de toate momentele vietii. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling si Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel's Summer Shandy, Creemore Springs si multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai indragite si emblematice marci de bere realizate vreodata. In timp ce istoria companiei este inradacinata in bere, Molson Coors ofera un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru si multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotata la bursa care opereaza prin Molson Coors America de Nord si Molson Coors Europe si este tranzactionata la New York si la bursa canadiana (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei si de a lasa o amprenta pozitiva asupra angajatilor nostri, consumatorilor, comunitatilor si mediului se reflecta in Our Beer Print si in obiectivele noastre de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitati molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.

Autori

foto
BERGENBIER SA
foto
MOLSON COORS GLOBAL BUSINESS SERVICES SRL