- Brand Management a inregistrat in 2024 o cifra de afaceri de 15 milioane de lei, mai mare cu aproape 40% fata de 2023;
- In 2025, compania a derulat peste 400 de campanii pentru mai mult de 250 de branduri.
- Investitii substantiale in dezvoltarea unei platforme online all-in-one dedicata campaniilor de publicitate offline.
Brand Management, liderul pietei de publicitate indoor din Romania, anunta cresterea cu aproape 40% a cifrei de afaceri in 2024, 15 milioane de lei, comparativ cu 10,8 milioane de lei in 2023. Aceasta performanta este rezultatul cresterii volumului de campanii implementate si a bugetelor alocate de branduri pentru promovarea in centrele comerciale.
„In 2024, publicitatea indoor a generat un interes crescut, bugetele alocate crescand, in medie, cu 20% fata de anul anterior. Brand Management a derulat peste 400 de campanii in cele mai importante 10 orase din Romania pentru mai mult de 250 de branduri nationale si internationale. Trendul ascendent demonstreaza clar ca indoor-ul devine tot mai relevant in mixul de marketing al brandurilor. Cresterea vizibilitatii in malluri si alte spatii indoor de top a fost esentiala pentru brandurile care doresc sa ajunga direct la consumatori in momentul deciziei de cumparare si cand acestia au disponibilitate crescuta pentru a interactiona cu mesajele publicitare. In plus, impactul masurabil al campaniilor derulate, reflectat in cele 130 de milioane de oportunitati de vizionare, arata ca indoor-ul nu este doar o completare, ci o componenta strategica in planificarea media,” a declarat Georgian Draghici, Commercial Director, Brand Management.
Anul trecut, Brand Management a directionat aproximativ 90% din investitii catre dezvoltarea unei platforme de ultima generatie menita sa optimizeze procesele si sa imbunatateasca experienta clientilor. Aceasta platforma online all-in-one simplifica implementarea campaniilor publicitare offline si contribuie, in acelasi timp, la economisirea timpului de achizitie si a unor sume considerabile pentru brandurile care aleg sa deruleze campanii publicitare prin intermediul ei.
De altfel, pana in 2030, volumul investitiilor anuntate de Brand Management va atinge un nivel de 50 milioane de lei. Pana in prezent, in cei 20 de ani de activitate, Brand Management a realizat investitii totale de 25 milioane de lei, din care aproape jumatate au fost alocate scalarii afacerii.
Strategie pentru 2025: Digitalizare si consolidare
Printre prioritatile Brand Management pentru 2025 se numara consolidarea pozitiei de lider pe piata, prin diversificarea colaborarilor cu furnizorii de spatii publicitare si simplificarea proceselor de expunere offline. De asemenea, compania isi propune sa conecteze mai eficient brandurile cu publicul tinta, punand la dispozitie date demografice din studii de piata realizate anual, inaccesibile pana acum, si utilizand solutii digitale care faciliteaza managementul campaniilor de indoor advertising.
In 2025, compania va investi semnificativ pentru a sprijini proprietarii de spatii publicitare sa obtina rezultate mai bune cu un efort redus si, totodata, pentru a diversifica canalele de comunicare ale brandurilor. Accentul va fi pus si pe integrarea de noi solutii digitale, precum ecranele digitale, pentru a raspunde cererii crescute din piata.
„In cei 20 de ani de activitate, am urmarit indeaproape si am consolidat relatiile cu toti jucatorii din piata publicitatii indoor, pentru a creste organic procentul alocat din bugetele globale ale clientilor interesati de acest canal de comunicare. Pe termen scurt, ne propunem sa armonizam si sa standardizam dinamica industriei de indoor advertising din Romania, iar pe termen lung, vizam pozitionarea publicitatii indoor ca un canal esential si indispensabil in strategiile de marketing ale brandurilor. Prin investitii constante in tehnologie, creativitate si analiza datelor, dorim sa demonstram ca indoor-ul poate livra nu doar vizibilitate, ci si rezultate cuantificabile care sa sprijine obiectivele de business ale oricarui brand ce doreste sa-si creasca vanzarile si vizibilitatea. Ne dorim sa fim un catalizator al inovatiei in aceasta industrie si sa contribuim la crearea organica a unui ecosistem sustenabil si eficient pentru toti partenerii implicati,” a adaugat Laurentiu Jiga, Founder & Managing Director, Brand Management.
###
Despre Brand Management
Brand Management a fost fondata in 2004 si este prima companie din Romania care ofera servicii complete de publicitate indoor la nivel national, cu peste 20 de ani de experienta in implementarea de campanii publicitare, in centre comerciale si de business. Brand Management deserveste campanii de publicitate indoor pentru companii din domenii precum IT, telecom, fashion, beauty, jewellery, banking, FMCG, gestionand bugete dedicate de peste 150 milioane lei, incluzand anul 2024.
Brand Management opereaza in peste 150 de locatii din Romania (malluri, hipermarketuri, cladiri de birouri, etc.) in cele mai importante orase. Compania asigura expunerea campaniilor de publicitate indoor in fata a peste 130 milioane de vizite pe luna, contorizate si comunicate de catre locatii. Aproximativ 85% dintre clientii companiei se afla in portofoliu inca din primii ani de activitate.