loader

30% dintre companii nu utilizeaza instrumente de client management

Potrivit rezultatelor unui studiu derulat de B2B International, in parteneriat cu Kaspersky Lab in noiembrie 2012, 30% dintre companiile din lume nu folosesc instrumente moderne si automate de client management

Cu alte cuvinte, un numar foarte mare de companii inca fac inventarul software-urilor si dispozitivelor hardware, administreaza licentele si actualizeaza sistemele de operare si aplicatiile fara ajutorul solutiilor specializate, care pot simplifica si accelera semnificativ toate aceste operatiuni.

 

Nevoia de a automatiza anumite arii ale operatiunilor ce tin de infrastructura IT, precum si nevoia de protectie impotriva amenintarilor informatice, nu par sa fie importante pentru multe companii. Acesta poate fi un motiv pentru care 30% dintre companiile din lume nu folosesc instrumente moderne de client management, iar 14% dintre acestea nu intentioneaza sa le utilizeze in viitor. Insa, odata implementate, aceste instrumente pot contribui semnificativ la securitatea companiei, precum si la reducerea volumului de munca si a cheltuielilor din IT.

 

De exemplu, capacitatea de a instala de la distanta un sistem de operare in reteaua locala ii scuteste pe specialistii IT de a mai fi nevoiti sa se deplaseze personal pana la fiecare computer al companiei. Insa, aceasta functie este utilizata de doar 42% dintre companiile care au deja implementate instrumente de client management. Doar jumatate dintre companiile care folosesc instrumente de client management au automatizat procesul de instalare a software-urilor, pe cand 51% au automatizat sistemele de localizare pentru obiectele de hardware ale companiei, aplicatiile si licentele de software. Instalarea automata a update-urilor, folosita de numai 35% dintre companii, imbunatateste considerabil protectia impotriva „exploit-urilor” care se folosesc de vulnerabilitatile din sistemele de operare si din alte software-uri pentru a infecta sistemul.

Autori

foto
KASPERSKY INFO SYSTEMS SRL