loader
190 de antreprenori si manageri din Bihor si din judetele invecinate au participat la conferinta „Business Evolution. Finantare. Digitalizare. Sustenabilitate.” de la Oradea

190 de antreprenori si manageri din Bihor si din judetele invecinate au participat la conferinta „Business Evolution. Finantare. Digitalizare. Sustenabilitate.” de la Oradea

Road show-ul de conferinte ”Business Evolution” va continua la Brasov pe 14 iunie 2023

”Business Evolution”, cel mai important road show de conferinte dedicate top managementului companiilor si antreprenorilor, dar si managerilor departamentelor de dezvoltare, IT, financiar, marketing sau vanzari a demarat anul acesta cu editia de la Oradea care a avut loc in data de 25 mai 2023.

                                          

Dupa trei ani de pauza, evenimentul a atras 190 de participanti interesati sa afle mai multe despre solutiile bancare dedicate, fondurile nerambursabile europene, guvernamentale sau din PNRR, despre digitalizare, GDPR, vanzari, tranzitia verde sau sustenabilitate.

Evenimentul este sustinut de importanti parteneri: Raiffeisen Bank Romania, Telekom Romania Mobile, Asociatia Firmelor Bihorene, Bridge-to-Information, Valoria Business Solutions, DigiQuery, Tudor Galos Consulting, Dent Estet, Mobexpert, Hikvision, REI Finance, Zmura, Kompass Romania si Camera de Comert si Industrie Bihor.

Cele mai importante idei prezentate la Oradea

Cuvantul de deschidere l-a avut Dan Octavian, presedintele Asociatiei Firmelor Bihorene (AFB). Acesta a vorbit de provocarile companiilor locale cu forta de munca, cu costurile in crestere, cu infrastructura deficitara pentru mediul de afaceri, in special pentru IMM-uri.

Noi avem nevoie de infrastructura, pentru ca Oradea va beneficia in perioada urmatoare de numeroase investitii. In perioada 2009-2021 in Oradea s-au atras 600 de milioane de euro si s-au creat 10.000 de locuri de munca. Ultimele investitii, cele realizate dupa 2021, vin cu investitii de 1 milion de euro pentru un loc de munca creat. Vorbim deja de foarte multa tehnologie inglobata. Asta inseamna foarte multa productivitate: de 20 de ori mai mult decat inainte.”, a subliniat presedintele AFB.

Elena Gherasim, Director Regional IMM Crisana, Raiffeisen Bank Romania, a vorbit despre solutiile de finantare pentru IMM-uri, clarificand la ce se uita banca atunci cand analizeaza o aplicatie de finantare. De asemenea, in sesiunea de workshop, Elena Gherasim a trecut prin pasii unui proiect pe fonduri europene, identificand greselile frecvente care se fac in accesarea fondurilor europene si cum pot fi evitate prin colaborarea dintre companie, consultantul de fonduri structurale si banca.

                                         

Gabriel Traistaru, Digital Director, Telekom Romania Mobile a vorbit in prezentarea sa despre tehnologii si solutii digitale pe care IMM-urile le pot accesa si utiliza cu usurinta, precum si moduri in care isi pot proteja activitatea de riscurile cibernetice.

Melinda Morariu, CEO and Co-Founder, BRIDGE-to-INFORMATION a aratat care sunt oportunitatile, solutiile si provocarile procesului de dezvoltare durabila a companiei si cum sa evite pierderile cu ajutorul datelor.

Cosmina-Elena Abrudan, Senior Consultant, REI Finance Advisors a prezentat detalii si aspecte practice in legatura cu accesarea fondurilor nerambursabile europene, guvernamentale si din PNRR pentru dezvoltarea afacerilor, digitalizare si sustenabilitate.

In partea a doua a conferintei s-au prezentat aspecte practice care aplicate in companie conduc la imbunatatirea rezultatelor.

Astfel, Elena Badea, Marketing & Sales Expert, Managing Director, Valoria Business Solutions a prezentat sase tipuri de clienti dificili si cum ii abordam corect, dar a explicat si elementele importante pentru performanta in vanzari: competente, tehnologie, procese si oameni, motivati, competitivi si responsabili.

                                           

Top 5 „greseli” GDPR. Ce invatam din ele, au fost dezvaluite de catre Tudor Galos, Senior Consultant, Tudor Galos Consulting. Cu o experienta remarcabila ca specialist in acest domeniu, Tudor Galos a aratat modul in care conformitatea la GDPR creste valoarea firmei, optimizeaza operatiunile si scade costurile.

Irina Vijoli, Founding Partner Digiquery, a vorbit oferit informatii despre diferenta dintre un Manager Eficient si Lider Inspirational. Ea a subliniat importanta comunicarii si a leadershipului in managementul schimbarii, pentru a mentine echipele intr-o zona de claritate, cooperare si implicare in sustinerea transformarilor digitale.

In final, Dumitru Ion, CEO, Doingbusiness.ro si Kompass Romania, i-a informat pe antreprenorii prezenti care sunt resursele pe care le pot folosi pentru a vinde mai mult si pe mai multe piete si cum trebuie sa procedeze pentru a genera noi oportunitati.

Radu Soviani, cunoscut analist si jurnalist economic, a moderat discutiile despre solutiile de finantare, transformare digitala sustenabila, cresterea si extinderea ariei vanzarilor, minimizarea riscurilor, leadership dar si aspecte specifice mediului de afaceri local si regional.

Urmeaza conferinta de la Brasov in 14 iunie 2023

Participarea la Business Evolution de la Brasov este o oportunitate pentru toti membrii din conducerea companiilor, precum si pentru managerii departamentelor de dezvoltare, IT, vanzari, marketing care vor putea face schimb de idei pentru impartasi cele mai bune practici si a discuta cu specialistii si expertii invitati ca vorbitori.

De asemenea, conferinta le va oferi participantilor oportunitatea de a relationa cu alti lideri de business si de a obtine informatii despre cele mai recente tendinte si evolutii din diverse industrii.

La conferinta se pot inscrie pana la 3 participanti din cadrul unei firme. Participarea nu implica nicio taxa. Inregistrarile se pot face online la: www.businessevolution.ro

Pentru mai multe informatii persoana de contact este Madalina Popescu: madalina.popescu@doingbusiness.ro.

Parteneri media ai evenimentului sunt: Transilvania Business, Agerpress, Jurnalul de Afaceri, Spotmedia.ro, SpatiulConstruit.ro, Saptamana Financiara, Financial Market, Revista Cariere, Revista de Actualitate Financiara.

Despre Business Evolution

De peste 15 ani, Business Evolution este cel mai important road show de conferinte dedicate top managementului companiilor, antreprenorilor, dar si managerilor departamentelor de dezvoltare, IT, financiar, marketing sau vanzari pentru a discuta cele mai recente tendinte si evolutii din mediul macro-enonomic, precum si tendinte si oportunitati. Seria de conferinte Business Evolution ofera participantilor o platforma pentru a face schimb de idei, a impartasi cele mai bune practici si a interactiona cu experti de top in domeniu. Pentru mai multe informatii vizitati: www.businessevolution.ro

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este unul dintre cele mai cuprinzatoare portaluri de afaceri din Romania ce ofera acces la: studii si perspective asupra evolutiilor economice, interviuri cu directori generali si lideri din industrie, cele mai importante stiri de afaceri zilnice, clasamentele celor mai mari companii din Romania, evenimente de afaceri importante, date financiare pe 5 ani pentru 800.000 de companii locale. CEO Conference este cel mai important eveniment pentru liderii de top in afaceri din Romania organizat de doua ori pe an de Doingbusiness.ro in parteneriat cu mari companii din Romania. Aflati mai multe pe: www.doingbusiness.ro

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL