Astfel de masuri ar fi: asumarea nevoilor de afaceri ale companiei si capacitatile companiei, implementarea masurilor de restructurare interna si reorganizare,externalizarea resurselor si reconfigurarea proceselor interne, printre multe altele. Astfel de masuri permit companiilor sa isi castige flexibilitatea si sa devina adaptabile unei piete in continua schimbare.
Asumarea unui rol multiplu ca partener organizational in afaceri
Desi procesele si optimizarea resurselor va continua sa reprezinte o parte semnificativa din rolul HR-ului in cadrul unei organizatii, luand in considerare limitarile de buget previzionate, se estimeaza ca departamentele de HR sa isi asume in paralel multiple roluri, pe langa cele „din fisa postului”. Astfel, ar putea sa isi asume rolurile de:
- anticipator: sa previzioneze nevoile companiei pentru a dezvolta resursele existente
- dezvoltator: sa incurajeze talentele si pe acei oameni care reprezinta o valoare pentru organizatie
- creator: sa construiasca capacitati prin echilibrarea programelor de instruire cu nevoile de dezvoltare interna si asteptarile clientilor
- initiator: sa aiba viteza de reactie la schimbarile din piata si sa imprime aceasta viteza si organizatiei sau proceselor interne
Regasiti opinia completa in limba engleza aici