1. Care sunt principalele initiative strategice ale companiei pe care o conduceti pe piata romaneasca? Cum s-a dezvoltat afacerea dumneavoastra in 2014 si care sunt asteptarile pe care le aveti pentru sfarsitul lui 2014?
In 2014, am reusit sa dublam numarul de vanzari noi comparativ cu 2013 si sa crestem de patru ori mai mult decat competitorii nostri din regiune. In prezent, ne concentram pe trei mari directii:
Solutii vaste si complexe pentru clientii traditionali:
- Companii mari, cu volume enorme de date, care au nevoie sa extraga mult mai multe informatii din acestea (ex. domeniul bancar, asigurarile care trebuie sa-si imbunatateasca managementul riscului si aplicabilitatea sa, aceasta permitandu-le sa dezvolte in continuare piete de credit noi si / sau cunostinte despre clienti si sa ia decizii in timp real, ceea ce ofera valoarea adaugata pentru a spori satisfactia clientilor, reusind sa retina si sa fidelizeze astfel clientii noi)
Pentru mai multe informatii, va rugam accesati varianta in limba engleza a articolului, aici.