loader
Scoala IAA isi adapteaza cursurile „noii normalitati”: module hibrid, on & offline

Scoala IAA isi adapteaza cursurile „noii normalitati”: module hibrid, on & offline

Scoala IAA va relua din septembrie cursurile intr-un format hibrid: sesiuni online de teorie, alaturi de exercitii de echipa realizate remote si completate de sesiuni offline

Scoala IAA de Marketing si Comunicare, cel mai complex program de pregatire profesionala realizat de asociatia profesionala a industriei marcomm (IAA Romania), revine cu o oferta educationala revizuita, pentru a tine cont de normele sanitare si de distantare fizica.

Astfel, Scoala IAA va relua din septembrie cursurile intr-un format hibrid: sesiuni online de teorie, alaturi de exercitii de echipa realizate remote si completate de sesiuni offline, concise, pentru discutii de grup, necesare unei intelegeri aprofundate a conceptelor si proceselor si a modului in care acestea se aplica.

In plus, fiecare curs va include abordari de criza prin studii de caz, referinte sau discutii de grup necesare dezvoltarii unei reziliente strategice in fata incertitudinii. De exemplu, la Modulul Strategic se vor discuta si despre oportunitati de business si  business crisis. Mai departe, cursantii vor aprofunda strategia de marketing si strategia de comunicare dar vor invata si despre strategii de criza. 

Modulul Marketing si Comunicare Strategica va avea loc in perioada 4 septembrie – 21 noiembrie, iar inscrierile sunt deschise pana pe 21 august, completand acest formular.

In cazul Modulului Media cursantii vor invata cum despre cum procedam in cazul unei crize atunci cand campania media e on-going cat si perspective ale constructiei de brand pe timp de criza. Ce impact are o criza asupra performantei media si cum se izoleaza efectele acesteia de rezultate sau ce diferente de propagare a efectelor de criza exista intre mediile publicitare sunt cateva din subiectele pe care trainerii le vor aborda.

Modulul Strategie si Planificare Media va avea loc in perioada 11 septembrie – 14 noiembrie. Inscrierile sunt deschise pana pe 28 august, prin completarea acestui formular. De asemenea, Modulul Media este singurul care ofera si un pret pentru studenti: 500 EUR + tva.

Laura Tampa, Directoarea Scolii IAA explica:

In acest val de digitalizare fortata, au aparut foarte multe oferte de webinarii gratuite, iar unele dintre ele sunt chiar interesante. Insa uneori, mai ales la inceput de drum sau cand faci o schimbare laterala in cariera, ai nevoie de un cadru care sa-ti ofere contextul global, sa te ajute sa ai privirea de ansamblu astfel incat sa intelegi subiectul de la A la Z. Altfel, informatia e preluata fragmentat si e posibil ca atunci cand incerci sa o aplici la job, rezultatul sa fie tot unul fragmentat si lipsit de coerenta”.

Modulul Fundamentele Marketingului si Comunicarii si Modulul Strategie de Marketing si Comunicare Digitala vor fi reluate in a doua parte a lunii octombrie.

Fiecare modul va putea gazdui, fizic, maxim 20 participanti la o intalnire fata in fata, insa, in total, cursurile vor putea acomoda mai multi cursanti, prin componenta online. Acestea vor fi disponibile doar celor inscrisi. Intalnirile fata in fata vor fi organizate cu respectarea tuturor masurilor sanitare si de distantare fizica in vigoare. Organizatorii vor pune la dispozitia participantilor dezinfectant si masti de unica folosinta, iar spatiul de intalnire e suficient de spatios pentru a putea pastra distanta necesara.

Scoala IAA este unul dintre cele mai longevive proiecte ale IAA Romania si singurul program autohton tip mini-MBA dedicat profesionistilor din marketing si comunicare. Scoala IAA a demarat in 2006 si a pregatit, pana in prezent, peste 600 de absolventi.