In ultimii ani, a existat o preocupare cu privire la optimizarea costurilor, reducerea costurilor, managementul durabil al costurilor - „toate lucrurile au un pret”. Acest lucru a dus la nevoia ca HR-ul sa isi joace rolul, in mare parte prin intermediul functiei de resurse umane de a deveni mai eficienta, dar nu neaparat mai ieftina.
Cu aceasta concentrare implacabila pe costuri, mai multe functii HR au pierdut din vedere modul in care ele pot genera valoare in cadrul unei afaceri. Aceasta este o problema importanta, dat fiind ca ordinea de zi cu zi a oamenilor implicati intr-o intreprindere sau organizatie contin unele probleme cu adevarat critice de business ?i multe provocari, cum ar fi:
• razboiul pentru recrutarea ?i pastrarea "talentelor de top"
• angajarea unei forte de munca globale pentru a opera intr-un mediu mult mai fluid
• asigurarea ca profilul angajatilor se potrive?te cu valorile afacerii
• utilizarea inteligenta a tehnologiei pentru a sustine atat operatiunile afacerii cat si pe angajati
• elaborarea de perspective predictive din surse complexe de date pentru a asigura operativitatea organizatiei
Detaliile complete ale studiului in limba engleza aici, precum si studiul complet in documentul pdf atasat