Experienta clientilor (CX) a inregistrat o evolutie accelerata a adoptarii digitale in ultimele 18 luni. O explozie a cererii de produse si servicii digitale a propulsat industria cu patru ani mai devreme decat am crezut ca va fi in ceea ce priveste adoptarea digitalizarii. Astazi, adoptarea digitala a crescut accelerat si a ajuns la ceea ce se astepta initial in sa se ajunga in anul 2025.
Acum mai mult ca niciodata, companiile au fost nevoite sa promoveze, sa vanda si sa relationeze cu clientii de oriunde, prin intermediul canalelor digitale pe care acestia le cunosc si in care au incredere. Fiind o companie angajata in respectarea viziunii noastre de livrare a “Experience as a Service”, stim ca loialitatea si increderea se construiesc pe interactiuni personalizate. Traseul clientului de astazi incepe adesea cu o experienta digitala. Aceasta este epoca majoritatii digitale.
De aceea, suntem incantati sa lansam produsul nostru independent, digital-first, Genesys DX™.
In urma achizitiei Bold360, finalizata la 5 mai 2021, avem primul nostru produs pe piata – ce ofera o solutie digitala completa de implicare a clientilor, care valorifica tehnologia inteligentei artificiale (AI) pentru a furniza experiente proactive si predictive in timp real. Aceasta plaseaza clientul in centrul fiecarei interactiuni. Iar acum avem cea mai completa solutie digitala de implicare a clientilor de pe piata.
Cu Genesys DX, companiile pot duce experienta clientului (CX) dincolo de interactiunile obisnuite de chat cu caracter tranzactional, oferind conversatii intuitive pe care clientii le asteapta. Solutia Genesys DX ajuta companiile sa inteleaga nevoile clientilor si sa prezica intentiile acestora cu ajutorul unor capabilitati revolutionare, printre care:
Always-On Engagement: Cu Genesys DX, companiile pot oferi o angajare permanenta a clientului, ceea ce le permite sa apara imediat cu informatiile potrivite pentru a raspunde nevoilor in mod cat mai empatic si mai rapid posibil. O platforma de cunostinte centralizata permite companiilor sa ofere acces rapid la informatii, in timp ce valorifica simultan Vocea Clientului pentru a imbunatati continuu experienta. In plus, clientii se vor bucura de interactiuni mai usoare si mai complete, cu tranzitii fara intreruperi intre interactiunile de tip AI si cele cu agentii.
Mai rapid catre efectul Wow: Companiile pot proiecta si lansa cu usurinta inteligenta conversationala pentru a crea smart self-service pe cele mai populare canale de mesagerie in cateva saptamani. Agentii pot lucra mai eficient cu ajutorul unei inteligente artificiale usor de controlat, al unor informatii utile si al unor spatii de lucru intuitive. Companiile pot incepe cu un singur exemplu de utilizare si pot folosi informatiile pentru a construi si optimiza strategia de implicare a clientilor - in acelasi timp, pastrand experienta clientilor in centrul deciziilor lor.
Acesta este doar inceputul
In urmatoarele cateva luni, intentionam sa adaugam capabilitati, cum ar fi interactiunea predictiva, pentru a permite companiilor sa stimuleze obtinerea de clienti prin intermediul internetului si sa automatizeze interactiunile online cu clientii prin marketing, vanzari si servicii.
Fie ca sunteti la inceput sau va grabiti incursiunea in cloud cu platforma Genesys Cloud CX™, fie ca va construiti si dezvoltati o arhitectura multicloud cu solutia Genesys Multicloud CX™, fie ca sunteti in cautarea unei oferte digital-first, bogata in digital si AI - Genesys va va veni in intampinarea dumneavoastra oriunde va aflati in acest parcurs.
Solutiile Genesys sunt disponibile prin partenerul sau local Intrarom.