loader
5 to go avanseaza inca o pozitie in topul cafenelelor din Europa

5 to go avanseaza inca o pozitie in topul cafenelelor din Europa

Aceasta performanta exceptionala aduce pentru brandul romanesc o pozitionare extrem de valoroasa, alaturi de cei mai importanti competitori din industria cafelei, cu traditie si cu o prezenta remarcabila la nivel mondial

Brandul romanesc 5 to go a urcat pe locul 9 in topul european al lanturilor de cafenele pentru 2022, conform clasamentului anual publicat recent de Food Service, Europe & Middle East, fiind brandul cu cea mai mare crestere absoluta a numarului de cafenele din Europa. Aceasta performanta exceptionala aduce pentru brandul romanesc o pozitionare extrem de valoroasa, alaturi de cei mai importanti competitori din industria cafelei, cu traditie si cu o prezenta remarcabila la nivel mondial, precum McCafe, Costa Coffee sau Starbucks, liderii acestui top care include nu mai putin de 80 de branduri cu renume.

Odata cu dezvoltarea constanta a sistemului de franciza, 5 to go a atins un numar total de 500 de cafenele deschise local, dintre care 84 doar pe parcursul anului 2023, si este deja prezent cu cel putin o locatie in 105 orase din Romania, acoperind astfel 40% din tara. Proximitatea ramane unul dintre pilonii strategici ce stau la baza dezvoltarii brandului, alaturi de calitatea si diversitatea produselor, precum si designul si atmosfera din cafenele, care impreuna asigura o experienta optima de consum.

Si anul acesta, brandul 5 to go pastreaza trendul ascendent si inregistreaza cea mai mare crestere de pana acum in privinta nivelului de vanzari, a cotei de piata pe segmentul lanturilor de cafenele din Romania si a cifrei de afaceri, care a depasit 25 de milioane de euro in luna august 2023, cu 50% mai mult fata de anul 2022.

Inca de la lansarea 5 to go ne-am propus sa devenim un punct de reper pentru consumatorii din Romania, in primul rand, apoi, prin dezvoltare constanta si cresterea notorietatii, si in industria locala si internationala a cafelei. Aceasta pozitionare, dupa doar 8 ani de prezenta pe piata, si faptul ca avansam constant in topul lanturilor de cafenele din Europa ne plaseaza acolo unde ne dorim sa fim, pe lista brandurilor puternice, cu o performanta solida si o strategie castigatoare, in linie cu tendintele actuale. Pe o piata alerta si competitiva, un astfel de rezultat este o dovada a versatilitatii, angajamentului, implicarii si pasiunii intregii echipe si a fiecaruia dintre cei 270 de antreprenori care impartasesc viziunea 5 to go. Vom continua investitiile strategice in dezvoltarea brandului”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

5 to go acceseaza noi piete la nivel international

In perioada urmatoare, 5 to go continua planurile de expansiune si vizeaza noi piete internationale. In curand se vor deschide doua noi cafenele in Ungaria, ajungand la 4 cafenele deschise in aceasta tara, iar pentru inceputul anului 2024 este planificata deschiderea unei filiale in Bratislava, Slovacia, unde brandul demareaza un proiect ambitios de 50 de locatii pentru o perioada de 4 ani.

Pastram in continuare radarul activ pentru a detecta noi oportunitati de dezvoltare si ne adaptam abordarea si portofoliul in permanenta, astfel incat sa ne atingem obiectivele setate, prin explorarea zonelor cu potential. Dupa o analiza complexa a pietei si a comportamentelor de consum, avem convingerea ca brandul 5 to go va fi foarte bine primit in Slovacia, unde intentionam sa atragem si sa fidelizam consumatorii din comunitatile locale mizand pe gust, calitate, diversitate, pret corect si atmosfera relaxata din cafenele, cu care ne dorim sa fim asociati oriunde vom ajunge”, completeaza Lucian Badila, cofondator 5 to go.

In anii urmatori, si alte piete internationale vor fi testate si incluse pe harta dezvoltarii globale a brandului.

Despre 5 to go

5 to go a luat nastere in 2015, iar pana in prezent a depasit pragul de 500 de unitati, fiind cel mai mare lant de cafenele din Europa de Est, dar si cea mai accesata franciza din Romania. Radu Savopol si Lucian Badila sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piata HoReCa din Romania conceptul inovator de pret unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lantul de cafenele ofera consumatorilor un spatiu cald si prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosita este una cu o aroma intensa, corpolenta, cremoasa, ce se constituie intr-un amestec unic, creat special pentru lantul de cafenele 5 to go. Pentru ca cifra 5 reprezinta elementul de structura a brandului, echipa 5 to go ofera clientilor cinci motive principale sa revina in una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea si stilul de viata.

Pentru mai multe detalii puteti accesa si documentul de mai jos:

Autori

foto
5 TO GO CONCEPT SRL