loader
Ziua Afacerii Tale: METRO sarbatoreste afacerile independente pentru al cincilea an consecutiv

Ziua Afacerii Tale: METRO sarbatoreste afacerile independente pentru al cincilea an consecutiv

Pentru a marca Ziua Afacerii Tale, METRO organizeaza evenimente si activari in Bucuresti si alte orase mari din tara

METRO a dat startul numaratoarei inverse pentru Ziua Afacerii Tale! Pentru al cincilea an consecutiv, compania aduce in lumina reflectoarelor afacerile independente si sarbatoreste antreprenorii din intreaga lume in cadrul unui eveniment cu traditie – Ziua Afacerii Tale. Pe 13 octombrie, METRO incurajeaza oamenii sa sustina activ afacerile preferate, alegand produsele si serviciile favorite prin achizitionarea acestora. Fiecare antreprenor isi poate inscrie afacerea si serviciile pe care le ofera pe platforma www.ziuaafaceriitale.ro si va avea vizibilitate in mediul online prin afisarea lui in Google maps, un lucru crucial pentru afacerile independente in aceste vremuri dificile.

Fie ca este vorba de restaurantul cu specific italian din apropierea casei, cafeneaua din cartier sau magazinul non-stop de la colt, locatiile pe care le vizitam des, afacerile independente contribuie la dezvoltarea societatii in fiecare zi. Tocmai de aceea, in anul 2016, METRO a lansat Ziua Afacerii Tale pentru a sarbatori antreprenorii intr-un mod cu totul special: in fiecare an, in a doua zi de marti a lunii octombrie, compania promoveaza si sustine afacerile independente.

Anul acesta, pe fondul contextului socio-economic impus de pandemia de coronavirus, afacerile independente au fost cele mai afectate. Cu toate acestea, ultima perioada ne-a dovedit cat de importante sunt aceste afaceri, care ne fac sa ne simtim parte din comunitate.

Contextul actual ne-a oferit oportunitatea sa sarbatorim contributia antreprenorilor in societate si mai ales rezilientei de care au dat dovada in aceste vremuri dificile.

Indiferent ca este vorba de un serviciu de livrare de calitate infiintat de la zero, de aprovizionarea persoanelor cu necesarul zilnic in timpul perioadei de izolare sau de oferirea de solutii creative pentru diferite servicii pentru a depasi situatia de criza, afacerile independente si-au dovedit importanta in viata de zi cu zi in comunitatea locala, dar si la nivelul intregii societati.

Sustineti afacerile preferate, mai ales in perioada dificila impusa de coronavirus

Pandemia de coronavirus a impins anumite industrii intr-o criza existentiala. Sub restrictiile de igiena si distantare sociala, restaurantele, magazinele si saloanele de infrumusetare au fost nevoite sa se reinventeze, au avut nevoie de un nou start. Revenirea la normalitate si, prin urmare, la vanzarile obtinute inainte de pandemie, inca nu sunt posibile. Numerosi antreprenori din intreaga lume au nevoie de sustinere pentru a-si putea mentine afacerea pe piata.

Pentru a marca Ziua Afacerii Tale, METRO organizeaza evenimente si activari in Bucuresti, Brasov, Sibiu, Cluj, Timisoara si Iasi, promotii si concursuri  pentru clienti in parteneriat cu mai multi furnizori, printre care Albalact, Hochland, Perutnina, Jacobs, Heineken, PPD, Pernod, Coca-Cola, Diversey, P&G, Unilever Food Solution, dar si workshop-uri dedicate industriei HoReCa, implementate si comunicate prin intermediul mai multor canale media si social media.

Inscrierea pe site-ul initiativei Ziua Afacerii Tale, iti aduce listarea automata pe platforma Google My Business

In aceste vremuri, notorietatea si vizibilitatea pe care afacerile independente le au in fata consumatorilor finali este cu atat mai importanta. De aceea, inscrierea acestora la Ziua Afacerii Tale le ofera afacerilor listarea automata pe platforma Google Maps, printr-un cont verificat Google My Business. Prin acest mijloc digital, METRO faciliteaza accesul consumatorilor finali catre locatiile pe care acestia le cauta online. Astfel, fiecare utilizator poate sa gaseasca afacerea preferata sau poate descoperi altele noi.

Misiunea asumata de METRO este aceea de a deveni partenerul de incredere al antreprenorilor curajosi, care nu cedeaza in fata provocarilor aparute pe parcurs. Anul acesta, contextul dificil creat de pandemia de coronavirus a aratat cat de importante sunt afacerile independente in societate. Prin creativitate, dar mai ales responsabilitate, antreprenorii afacerilor mici si mijlocii au fost alaturi de comunitate si au oferit sprijin clientilor, intr-o perioada in care a fost cea mai mare nevoie de ele. Este momentul sa fim solidari, tocmai de aceea, incurajam oamenii sa intre in platforma dedicata Zilei Afacerii Tale si sa sustina antreprenorii locali. Afacerile independente merita mai mult decat admiratia noastra, merita tot suportul nostru pentru a depasi aceasta perioada de cumpana”, a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO Cash & Carry Romania.

Cumpara un produs in plus si accepta provocarea #oneforyou

Prin alaturarea la initiativa #oneforyou pe retelele sociale, clientii isi pot arata aprecierea fata de afacerile lor preferate, iar antreprenorii pot vinde mai mult. Demersul are in spate un mecanism simplu: oamenii cumpara produsele preferate in cantitati mai mari, ca atunci cand urmeaza sa se intalneasca cu cei dragi, si posteaza apoi o fotografie  cu hashtag-ul  #oneforyou, dand tag prietenilor alaturi de care ar vrea sa fie. Initiativa #oneforyou isi propune sa aduca prietenii impreuna si are scopul de a incuraja interactiunea online si de a-i motiva sa impartaseasca astfel de momente pe social media.

Despre METRO Cash & Carry Romania

METRO este liderul comertului cu ridicata la scara mondiala, cu sortimente alimentare si non-alimentare, specializata in deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum si ale comerciantilor independenti. In intreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienti care pot alege sa faca cumparaturi intr-unul dintre magazinele de format mare, sa comande online si sa ridice produsele din magazin sau sa le fie livrate. De asemenea, METRO sustine competitivitatea antreprenorilor si a afacerilor proprii prin solutii digitale si contribuie astfel la diversitatea culturala in sectorul comertului cu amanuntul si al industriei hoteliere. Sustenabilitatea este un pilon esential al activitatii METRO, compania fiind lider la nivel european la capitolul durabilitate, conform Indicelui Sustenabilitatii Dow Jones. Compania opereaza in 34 de tari si are peste 100.000 de angajati in intreaga lume. In exercitiul financiar 2018/19, METRO a generat vanzari de 27.1 miliarde EUR. In octombrie 2019, METRO AG a semnat un acord de vanzare a pachetului majoritar de actiuni al METRO China. In septembrie 2018, METRO a initiat procesul de cesionare a Real, lantul de vanzare cu amanuntul de produse alimentare, cu cei 34.000 de angajati ai sai. Pentru mai multe informatii, vizitati www.metroag.de

Autori

foto
METRO CASH & CARRY ROMANIA SRL