loader
Subway®  Romania a incheiat 2017 cu rezultate extraordinare si pregateste lansarea a 10 restaurante noi in 2018

Subway® Romania a incheiat 2017 cu rezultate extraordinare si pregateste lansarea a 10 restaurante noi in 2018

SUBWAY® Romania, partea celui mai mare lant de restaurante cu servire rapida din lume, a incheiat 2017 cu rezultate financiare excelente

Cu o retea de 39 de restaurante in Romania, dintre care 16 in Bucuresti, SUBWAY® Romania a continuat sa isi creasca veniturile si intentioneaza sa pastreze trendul ascendent si in 2018.

 

Parte importanta a celei mai mari retele de restaurante cu servire rapida din lume, cu 44.000 de restaurante deschise in peste 100 de tari, SUBWAY® Romania a incheiat 2017 in top. Volumul vanzarilor per restaurant a crescut cu 9% fata de 2016. La nivel national si volumul clientilor care au trecut pragului unui restaurant SUBWAY®a crescut cu 6%.Trendul pozitiv s-a simtit si in prima luna a lui 2018.  “Asemeni anilor trecuti, am continuat sa crestem business-ul, sa mentinem trendul pozitiv, sporind cifra de afaceri, vanzarile, rentabilitatea si numarul de magazine. Suntem o franciza, asa ca focusul nostru este, evident, pe profitul francizatilor. Urmand strategia AOP pentru 2017 am reusit sa crestem rata profitabilitatii per restaurant cu trei cifre", spune  Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona Bucuresti - Ilfov.  “Avem 39 de restaurante deja si ne pregatim de deschiderea celui cu numarul 40.  Dezvoltarea brandului SUBWAY® in Romania se produce intr-un mod sanatos si suntem convinsi ca va fi la fel si in 2018”, spune Andrei Trifan, Business Development Agent pentru zona din afara Bucuresti-Ilfov.

 

Deja obisnuiti cu calitatea, prospetimea, preturile bune si servirea ireprosabila, romanii sunt extrem de receptivi la produsele SUBWAY. Asa ca, pentru 2018, reteaua are planuri mari. “Ne dorim sa deschidem inca 10 restaurante noi in acest an. Continuam sa cautam francizati si locatii. Deschiderea unui restaurant SUBWAY® nou este parte a unui proces amplu, care presupune identificarea francizatului potrivit, a locatiilor, dar si negocierea celor mai bune conditii de inchiriere”, spune Rumen Radev,Business Development Agent pentru zona Bucuresti-Ilfov.

 

In 2018, SUBWAY® Romania va deschide si primul Fresh Forward decor restaurant. De asemeni, urmand trendul din 2017, brandul va continua sa introduca in meniu sandwich-uri si arome noi de cafea. Focusul SUBWAY® Romaniase axeaza pe serviciile de exceptie si calitatea produselor. in acest an SUBWAY® isi va extinde si programul de home delivery. “Avem un numar foarte mare de parteneri care comanda pentru angajati sau invitati, asa ca livram sandwich-urile noastre speciale, platourile de prajituri sau popularul SUB-to-Go lunch box. Angajatori si angajati ne recunosc pentru calitate, prospetime si pentru servicii excelente”, spune John Marino, Subway franchisee si Presedinte al Subway Romania National Marketing Board.

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL