Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator SIGNAL IDUNA Romania anunta introducerea serviciului propriu de telemedicina in planurile asigurarilor de sanatate corporate | DoingBusiness.ro
loader
SIGNAL IDUNA Romania anunta introducerea serviciului propriu de telemedicina in planurile asigurarilor de sanatate corporate

SIGNAL IDUNA Romania anunta introducerea serviciului propriu de telemedicina in planurile asigurarilor de sanatate corporate

Oricand si de oriunde, folosind telefonul, tableta sau un calculator, asiguratii pot intra in legatura cu un specialist pentru a obtine informatii avizate despre problemele medicale intampinate

Compania de asigurari SIGNAL IDUNA Romania anunta introducerea serviciului propriu de telemedicina in planurile de asigurare pentru portofoliul de clienti corporate. Acest beneficiu poate fi adaugat planului de asigurare deja existent sau viitor si ofera acces la experti medicali pentru consultatii prin videoconferinta sau apel telefonic.

Datele Asociatiei Medicale Americane prezentate intr-un studiu de piata privind telemedicina arata ca 75% din vizitele la medic fie nu sunt necesare, fie pot fi gestionate de la distanta. (1)Avantajul principal al acestui tip de serviciu este ca relatia pacient-medic poate functiona la fel ca in cazul unei consultatii obisnuite.

Tehnologia pune la dispozitie o serie de beneficii care pot face viata tuturor mult mai usoara si, cu siguranta, integrarea acesteia in domeniul medical este cunoscuta astazi ca fiind noua normalitate. In aceasta perioada plina de incertitudine, dorim sa facilitam tot mai mult accesul asiguratilor la serviciile medicale, oferindu-le noi posibilitati. Astfel, venim in sprijinul lor cu o solutie adaptata realitatii curente: telemedicina. Totodata, aceasta este parte a viitorului serviciilor medicale, avand si rolul de a degreva unitatile publice, mai ales cand cazuri complexe si mai dificile sunt tot mai dese in contextul actual si trebuie solutionate cu prioritate”, spune Nicolae TROFIN, Membru al Directoratului SIGNAL IDUNA Romania.

Oricand si de oriunde, folosind telefonul, tableta sau un calculator, asiguratii pot intra in legatura cu un specialist pentru a obtine informatii avizate despre problemele medicale intampinate. Pentru a accesa serviciul, pot contacta 24/7 Call Center-ul SIGNAL IDUNA si impreuna cu operatorul, acestia vor stabili toate detaliile programarii: specialitatea potrivita nevoilor medicale, data si ora la care vor sa beneficieze de consultatie.

Procesul de intrare in legatura cu medicul dupa realizarea programarii este simplu, fiind important doar ca asiguratul sa urmareasca indicatiile primite pe adresa personala de email. Timpul alocat unei consultatii este de 20 de minute, iar dupa finalizarea consultatiei, pacientul primeste un raport medical cu toate informatiile si concluziile medicului.

Serviciul de telemedicina oferit de SIGNAL IDUNA Romania acopera numeroase specialitati, lista fiind dinamica si intr-o continua extindere. Printre acestea se regasesc: medicina generala, medicina interna, pneumologie, ORL, cardiologie, dermatovenerologie, endocrinologie, gastroenterologie, ginecologie, neurologie si pediatrie.

Solicitarile de introducere a beneficiului de telemedicina in planul de asigurare de sanatate corporate se pot transmite prin intermediul brokerilor parteneri sau a retelei de vanzare directa a SIGNAL IDUNA Romania.

Despre SIGNAL IDUNA

Grupul SIGNAL IDUNA este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Germania, format in 1999 prin fuziunea intre SIGNAL Versicherungen, Dortmund si IDUNA NOVA Group, Hamburg. In prezent, SIGNAL IDUNA este prezenta in Germania, Polonia, Ungaria, Elvetia si Romania.

Pe piata locala, operatiunile Grupului SIGNAL IDUNA au inceput in iunie 2008, avand ca principala directie asigurarile private de sanatate, oferind totodata produse competitive si pe liniile de asigurari de viata si asigurari de accident.

Pentru mai multe informatii puteti vizita website-ul companiei https://www.signal-iduna.ro/.

Autori

foto
SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE SA
   Update cookies preferences