loader

Rezultatele financiare din primul trimestru al anului 2013 confirma evolutia pozitiva a Orange Romania

Grupul France Telecom-Orange anunta astazi rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului 2013, valabile la 31 martie

In primele trei luni ale acestui an, Orange Romania a obtinut venituri in valoare de 219 milioane de euro, in scadere cu 1,4% fata de perioada similara a anului trecut, in baza comparabila. Eliminand impactul masurilor de reglementare, veniturile din servicii mobile ale Orange Romania au inregistrat o cre?tere de 1,3 % in primul trimestru din 2013 fata de perioada similara a anului anterior, crestere ce confirma evolutia pozitiva din 2012 sustinuta de performanta comerciala. La 31 martie 2013, Orange Romania avea 10.214.262 de clienti, cu aproximativ 127.000 mai multi decat la finalul lunii martie 2012.

 

In trimestrul intai din 2013 traficul de internet pe mobil a crescut cu92% fata de primul trimestru al lui 2012. Aceasta evolutie puternica a fost sustinuta de vanzarile de telefoane din gama smartphone, cu 176% mai mari in primul trimestru al acestui an fata de aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, extinderea portofoliului de produse si lansarea gamei smartphone star, ce cuprinde cele mai performante telefoane, majoritatea compatibile cu tehnologiile HD Voice si  4G, au crescut adoptia internetului mobil in randul clientilor.

 

Pentru a oferi clientilor acces la tehnologia de ultima generatie care aduce experienta utilizarii internetului mobil la un nivel superior, Orange a dezvoltat serviciul 4G si ofera in prezent acces la internet mobil la viteze 4G pe modemuri, tablete si smartphone-uri. 

 

„Rezultatele din primul trimestru al anului 2013 continua directia ascendenta a trimestrului anterior si reflecta atentia noastra la cerintele clientilor, dar si la oportunitatile oferite de cele mai noi tehnologii, dincolo de contextul de piata, inca plin de provocari. Pe masura ce adoptia serviciilor de internet mobil creste si gama de smartphone-uri si tablete se diversifica, asteptarile clientilor se indreapta, in mod natural, catre o noua experienta de utilizare a serviciilor multimedia. Prin urmare, vom continua sa fim alaturi de clientii nostri cu produse noi, asistenta dedicata si acces la servicii de continut pe toate tipurile de ecrane disponibile. Vom dezvolta in continuare servicii, aplicatii si parteneriate inovatoare, precum transfer international de bani, Deezer, Libon sau Orange Cloud, care reprezinta doar cateva exemple prin care ne dorim sa le oferim clientilor nostri o experienta completa de comunicare.” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.

 

Pentru informatii despre performanta Grupului FTO – puteti consulta documentul atasat.

Autori

foto
ORANGE ROMANIA SA