loader

Renault Captur a fost lansat oficial in Romania

Primul crossover urban al Renault a fost lansat in Romania, dupa ce a fost prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Geneva 2013.

"Surprinde viata!" este sloganul - indemn sub care noul model Capture, primul crossover urban al concernului auto francez Renault a fost lansat pe piata din Romania. Noul model va fi disponibil incepand de pe 21 mai, in toata reteaua Renault, cu pret de pornire de 12.600 euro, TVA inclus. In perioada 23 – 26 mai, toti cei care vor vizita showroom-urile Renault vor putea testa noul model in cadrul operatiunii Porti Deschise, conform companiei.

 

Mihai Bordeanu, Director de Marketing Renault Romania, a declarat: „Ne-am dorit sa ii facem noului Renault Captur o lansare care sa transmita inovatiile cu adevarat spectaculoase pe care le aduce consumatorilor intr-un cadru care sa reflecte spiritul acestei masini creata pentru a raspunde asteptarilor unei generatii deschise catre nou, caracterizate de entuziasm si nelimitate de prejudecati. Stim ca aceasta masina se incadreaza perfect in stilul de viata urban si liber si speram sa fie bine primita de cei care isi doresc o masina frumoasa si practica.”

 

Gama Renault Captur cuprinde trei versiuni de echipare, Authentique, Expression, Dynamique si trei motorizari: Energy TCe 90  si Energy TCe 120 EDC si Energy dCi 90.

 

Preturile de lista pornesc de la 12.600 euro (inclusiv TVA), pentru versiunea de intrare in gama, Authentique EnergyTCe 90 si ajung pana la 17.200 euro (inclusiv TVA) pentru versiunea Dynamique Energy TCe 120 EDC.

 

Renault Captur poate fi descoperit online, pe www.renault.ro si pe site-ul dedicat, accesibil la adresa www.captur.renault.ro precum si pe m.renault.ro si pe http://www.facebook.com/RenaultRomania

 

 

Despre Renault

 

Prezent pe toate continentele, cu peste 30 de situri industriale si 18.000 de situri comerciale in 118 tari, Renault dezvolta, produce si comercializeaza o gama larga de vehicule inovante, sigure, in spiritul respectului pentru mediul inconjurator. Prin marcile asociate Dacia si Renault Samsung Motors, dar si partenerul sau strategic, AvtoVaz, Renault isi continua strategia de crestere rentabila. Renault are 128.000 de colaboratori si a comercializat peste 2,7 milioane de vehicule in intreaga lume in 2011. De 11 ani, Renault este marca nr. 1 in Europa pentru vanzarile de vehicule comerciale.

 

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL