Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Prima linie de produse 5 to go destinate retailului este disponibila in magazine | DoingBusiness.ro
loader
Prima linie de produse 5 to go destinate retailului este disponibila in magazine

Prima linie de produse 5 to go destinate retailului este disponibila in magazine

Produsele ready to drink pe baza de cafea au castigat popularitate in randul consumatorilor in ultimii ani, fiind alegerea potrivita pentru persoanele cu un stil de viata activ, in continua miscare

Incepand cu luna august, 5 to go isi extinde operatiunile in retail prin lansarea primei linii de produse dezvoltate special pentru acest segment. Gama de produse ready to drink pe baza de cafea contine trei sortimente: ESPRESSO Macchiato, CAPPUCINO Macchiato si LATTE Macchiato, ambalate in sticle de 230 ml. Acestea sunt disponibile in reteaua Mega Image, intr-o selectie de 150 de magazine.

Produsele ready to drink pe baza de cafea au castigat popularitate in randul consumatorilor in ultimii ani, fiind alegerea potrivita pentru persoanele cu un stil de viata activ, in continua miscare. 5 to go a inceput sa lucreze la acest proiect in 2020, atunci cand contextul pandemic a facut dificil accesul celor din comunitatea 5 to go la produsele din cafenele. Astfel, o linie dedicata retailului a venit ca un raspuns natural la aceasta provocare si ca o dezvoltare fireasca a brandului.

Extinderea diviziei de retail 5 to go este o initiativa strategica de dezvoltare a companiei. Evolutia accelerata din ultimii ani a dus la o crestere semnificativa a notorietatii, comunitatea celor care ne apreciaza produsele devenind din ce in ce mai mare. Astfel, a aparut o nevoie organica de crestere a disponibilitatii produselor marca 5 to go, prin adresarea catre noi segmente. Sunt mandru de acest proiect, pe care am reusit sa il implementam in timp record, de la idee, planificare, gasirea partenerilor potriviti pentru dezvoltarea produsului si a ambalajului, pana la imbuteliere si parteneriate pentru distribuirea lui. Le multumesc celor de la Mega Image, care au crezut in noi si potentialul de crestere a gamei 5 to go. Retailul va ramane o prioritate pentru noi, prin cresterea accesibilitatii si dezvoltarea de noi game inovatoare”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

                                                            

Produsele ready to drink pe baza de cafea 5 to go se gasesc pe raft alaturi de marci consacrate, la un pret competitiv, stabilit in functie de politica de pret a fiecarei retele in care vor fi disponibile. Produsele sunt dezvoltate in Polonia, cu un partener local. Pentru 2021, planul este de a castiga cota de piata pe segmentul de produse RTD din cafea, pentru ca in 2022 sa poata consolida pozitia la raft si sa avanseze in preferintele consumatorilor.

Inovatia este o preocupare continua pentru 5 to go, astfel ca noi produse sunt in pregatire pentru a fi lansate in retail pana la finalul acestui an. In acest moment, planurile sunt avansate pentru o gama vegana de cookies 5 to go, fara zahar adaugat, fara gluten, cu continut ridicat de  fibre, care vor fi disponibile in patru arome.

5 to go insumeaza in acest moment peste 250 de unitati deschise la nivel national, iar obiectivele grupului sunt de a depasi 300 pana la finalul anului 2021, cu accent pe dezvoltare masiva la nivel regional si consolidare in capitala.

Despre 5 to go

5 to go a luat nastere in 2015, iar in prezent a depasit pragul de 250 de locatii si este cel mai mare lant de cafenele din Europa de Est, dar si cea mai accesata franciza din Romania. Radu Savopol si Lucian Badila sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piata HoReCa din Romania conceptul inovator de pret unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lantul de cafenele ofera consumatorilor un spatiu cald si prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosita este una cu o aroma intensa, corpolenta, cremoasa, ce se constituie intr-un amestec unic, creat special pentru lantul de cafenele 5 to go. Pentru ca cifra 5 reprezinta elementul de structura a brandului, echipa 5 to go ofera clientilor cinci motive principale sa revina in una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea si stilul de viata.

Autori

foto
5 TO GO CONCEPT SRL
   Update cookies preferences