loader
Podium de modele sport si electrice expuse de grupul Volkswagen la Salonul International Auto de la Frankfurt (IAA)

Podium de modele sport si electrice expuse de grupul Volkswagen la Salonul International Auto de la Frankfurt (IAA)

Marcile grupului Volkswagen aduc mai multe premiere mondiale la Salonul International Auto de la Frankfurt

Consum cat mai mic, putere cat mai mare. Asa pot fi caracterizate pe scurt modelele expuse de marcile grupului Volkswagen la Frankfurt

• Marca Volkswagen accelereaza la capitolul noutati: un nou logo si prezentarea oficiala a modelului ID.3

• Audi expune Audi AI:TRAIL, o viziune privind viitorul mobilitatii electrice off-road, dar si noul Audi RS 7 Sportback, plus noul design e-tron FE06

• ŠKODA vine cu doua versiuni sportive MONTE CARLO pentru deja consacratele SUV-uri KAMIQ si SCALA si lanseaza primele modele electrice

• SEAT a anuntat o versiune sportiva FR si una plug-in hibrid pentru SUV-ul Tarraco

Marcile grupului Volkswagen aduc mai multe premiere mondiale la Salonul International Auto de la Frankfurt (IAA), care va fi deschis publicului larg incepand de joi, 12 septembrie. Marca Volkswagen va lansa aici modelul ID.3, care isi propune sa transforme mobilitatea electrica in fenomen de masa. Productia va demara in luna noiembrie la Zwickau, iar primele livrari vor fi realizare vara viitoare. Deja au fost rezervate peste 30.000 de exemplare din acest model.

Celelalte marci din grup, ale caror modele sunt distribuite local prin intermediul celui mai mare importator auto, Porsche Romania, vor prezenta la Frankfurt mai multe versiuni sport sau hibride, subliniind astfel evolutia tehnica inregistrata in ultima perioada si directia spre mobilitatea viitorului.

Premierele aduse de grup la IAA 2019 sunt mai mult decat masini puternice, eficiente, bine construite, ele arata ca drumul spre mobilitatea electrica este ireversibil. Investitia grupului in tehnologie si digitalizare faciliteaza integrarea naturala a noilor modele electrice in stilul de viata al clientilor nostri, oferind performanta, confort dar si impact redus asupra mediului. Modelul VW ID.3 sustine aceasta viziune si suntem convinsi ca va avea un impact substantial pe piata din Romania”, spune Brent Valmar, Director General Porsche Romania.

Marcile grupului au facut avansuri fara precedent in reinnoirea gamei de modele, incorporand cele mai noi tehnologii. Masina devine tot mai conectata si aducem clientilor nostri un univers nou cu multiple optiuni in care inteligenta artificiala sau condusul autonom detin un loc important. La nivelul intregii organizatii, acceleram eforturile in dezvoltarea de software si tehnologie, inclusiv prin parteneriate si colaborari cu lideri din industrie” adauga Elmar Geisler, Director General Porsche Romania.

Volkswagen prezinta la Frankfurt modelul ID.3 si noul logo care va reflecta personalitatea actuala a marcii si directiile viitoare de dezvoltare. Fanii vor putea vedea si un model concept Beetle electric realizat de divizia de componente, pentru care mare parte din componentele electrice au fost preluate de la e-Up. In materie de accesibilitate a modelelor electrice, Volkswagen face un pas important prin prezentarea la Frankfurt a unui model e-Up care va fi lansat pe piata la un pret mai mic de 22.000 de euro. Luand in calcul subventiile oferite in Romania, acest model ar putea fi achizitionat la un pret de circa 12.000 euro.

Audi expune la Frankfurt 26 de modele diferite, dintre care jumatate vor fi noutati. Printre acestea se numara si conceptul AI:TRAIL. Acestuia i se va alatura noul Audi RS 7 Sportback si noua varianta de design pentru modelul de curse e-tron FE06. Alte noutati vor fi versiunile imbunatatite ale modelor A4 si Q7, disponibile acum si la distribuitorii din Romania, plus versiunea A1 Citycarver, Q3 Sportback si Audi RS 6 Avant.

Dupa ce ŠKODA a expus la Geneva, in martie, noul sau SUV KAMIQ, la Frankfurt va prezenta o varianta sportiva a acestuia, MONTE CARLO KAMIQ. O versiune similara va fi expusa si pentru SUV-ul SCALA. La IAA 2019, ŠKODA marcheaza intrarea pe segmentul masinilor electrice prezentand in premiera modelele CITIGO iV si SUPERB iV plug-in hibrid.

SEAT creste gradul de eficienta si atractivitate a modelului Tarraco, prin prezentarea la Frankfurt a unei variante cu sistem de propulsie plug-in hibrid si a unei versiuni sportive FR. Hibridul plug-in Tarraco este o demonstratie pentru strategia SEAT din domeniul electro-mobilitatii. Marca va include in portofoliu sase modele SEAT si CUPRA integral electrice sau plug-in hibride, pana la inceputul anului 2021. CUPRA, brandul de performanta al SEAT, prezinta in premiera la Salonul Auto de la Frankfurt noul concept CUPRA Tavascan, primul SUV full-electric al marcii.

Salonul International de la Frankfurt IAA se desfasoara in intervalul 12 - 22 septembrie 2019.

Pentru mai multe informatii despre prezenta marcilor grupului Volkswagen, accesati link-urile de mai jos:

https://www.volkswagen-newsroom.com/en/press-releases

https://www.audi-mediacenter.com/en/

https://www.skoda-storyboard.com/en/

https://www.seat-mediacenter.com/homepage.html

Despre Porsche Romania

Porsche Romania este cel mai mare importator auto din Romania si importatorul general pentru marcile Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA, Volkswagen Autovehicule Comerciale si Das WeltAuto. Compania distribuie autovehicule prin intermediul retelei sale care numara 82 de centre proprii si dealeri independenti autorizati, in 26 de judete.

In 20 de ani de activitate pe piata locala, Porsche Romania a vandut peste 450.000 de masini, piese de schimb si accesorii in valoare de peste 900 milioane de euro si a atins o cifra cumulata de afaceri de peste 8 miliarde de euro. Compania a generat 3500 de locuri de munca in reteaua proprie si a platit taxe in cuantum de aproximativ 1300 de milioane de euro in Romania.

Porsche Romania a fost infiintata in 1997 si este filiala locala a Porsche Holding GmbH din Salzburg. Subsidiara concernului Volkswagen AG, Porsche Holding Salzburg, este cea mai mare companie de retail din industria auto din Europa si isi desfasoara activitatea in 27 de tari din Europa, America de Sud si Asia. Compania are o retea internationala de 426 de dealeri si un numar total de 29.500 de angajati. In anul 2017, Porsche Holding GmbH a comercializat peste 1 milion de autovehicule.

Pentru mai multe informatii, accesati www.porscheromania.ro si www.porsche-holding.com