loader

Orange si Initiative ii invita pe bucuresteni sa experimenteze Metroul Orange 4G

Initiative semneaza implementarea campaniei de media pentru lansarea aplicatiei Metroul Orange 4G, agentia parte a grupului Lowe pregatind o serie de activitati, unele reprezentand premiere pentru peisajul media local

Pentru a maximiza vizibilitatea campaniei, intr-unul din cele mai aglomerate si solicitate spatii de expunere din Bucuresti, Initiative a raspuns provocarii printr-o strategie de media creativa, inovativa si eficienta. Solutia gasita de echipa Initiative a fost aceea de a merge un pas inainte, de a gandi mai departe de formatele de expunere clasice. Astfel, coloanele statiei de la Piata Victoriei au fost transformate intr-un panou gigant care ofera multimii de calatori drepturi egale la internet de mare viteza, totul prin scanarea unui cod QR. De asemenea, elementele precum panourile de informare, peroanele statiilor sau scarile de la statia Universitate au fost branduite cu insemnele campaniei, totul pentru a-i informa si pe calatori despre aplicatia Orange. Mai mult, calatoria pe cele patru magistrale ale metroului le ofera bucurestenilor experiente diferite, acestia putandu-se bucura, in functie de magistrala, de filmele, muzica, jocurile sau cartile preferate.


 „Pentru aceasta campanie speciala, am ales sa comunicam intr-o maniera inedita. Sunt patru magistrale, toate customizate cu mesajele campaniei, dar ceea ce este special este ca fiecare dintre acestea ofera acces la continut diferit, iar pentru a le accesa este nevoie doar de scanarea rapida a codurilor QR de pe materialele campaniei. Este o campanie care a produs numeroase premiere pentru piata media din Romania, realizarea acestora reprezentand o adevarata provocare din punct de vedere al logisticii de implementare”, a declarat Anca Tanase, Account Manager, Initiative.


„Am incercat o abordare deosebita, pe masura mesajului pe care il transmitem. Vorbim despre inovatie, asadar trebuia sa gasim formate noi, care sa ne asigure vizibilitate. Alaturi de furnizori, am petrecut mult timp in statiile de metrou, incercand sa cream locatii nonconventionale si surprinzatoare. Aveam nevoie de diferentiere in spatiul extrem de aglomerat al metroului bucurestean. Suntem mandri ca am realizat multe premiere pentru un proiect frumos si de impact. ”, a declarat Anca Stancov, Head of Media, Orange.


Activarea se desfasoara in perioada noiembrie – decembrie, iar cei care vor descarca aplicatia si se vor inregistra in cadrul ei vor intra in competitia la finalul careia au sansa de a castiga o tableta oferita de Orange Romania.


Aplicatia Metroul Orange 4G este modalitatea prin care Orange le ofera tuturor calatorilor metroului bucurestean sansa de a experimenta vitezele 4G. Aplicatia este accesibila scanand un QR code aflat pe materialele de promovare amplasate in statiile de metrou. Odata accesata, aplicatia ofera acces gratuit la muzica, filme documentare, carti audio, si jocuri.


Din partea Orange au participat Crina Tenovici (Head of Data and B2B Communication), Mirela Bosoi (Head of Brand and Communication), Anca Stancov (Head of Media) si Mihai Dobre (Media Specialist).


Echipa Initiative care a dezvoltat si implementat campania de comunicare este alcatuita din Anca Tanase (Account Manager), Alexandru Miu (Senior OOH Manager), Alina Gruianu (Account Director & Head of Unit).


Creatia campaniei este semnata de Publicis.
  

Autori

foto
ORANGE ROMANIA SA